Jaaaaa ! De Reunie is mijn llievelingsquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit nu Zwerf 'on te luisteren (voor de zoveelste keer, die heb ik al heeel lang), maar die verhalen blijven briljant!
quote:Theatervoorstelling Spelen op DVD
Op vrijdag 8 mei verschijnt de registratie van de theatervoorstelling Spelen op DVD!
Reserveer de DVD bij bol.com: klik hier
Regie theatershow: Ruut Weissman
Beeldregistratie en montage: Joram Lürsen
Opgenomen in het Zaantheater, Zaandam op 20, 21 en 22 januari 2009
Ja !! 23 augustus in Caprera Bloemendaal en van januari tot maart volgend jaar spelen Thomas en Paul "Ode", een muziektour.quote:Op maandag 20 april 2009 23:16 schreef meami het volgende:
Komt er ook weer eens een 'gewoon' lekker muziekconcert?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef massy het volgende:
[..]
En ze spelen ook nog bij de Libelle Zomerweek 17 mei
Hey ik was er vanavond ook ! Ben jij de Sonja die ik denk dat je bent ?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:42 schreef Sonja27 het volgende:
Hey Massy![]()
![]()
Ik ga vanavond en zondag naar Carré. Daar heb ik veel zin in
Ok, dan heb ik de goede voor mequote:Op donderdag 23 april 2009 18:12 schreef Sonja27 het volgende:
Ja jij komt altijd met Ruth toch?Wij zaten gisteren voor jullie op rij 1 ik ben 9 van de 10x met Karen daar (toevallig zondag net niet
) Karen is die lange met dat rode haar die praktisch altijd in het paars is gekleed en ik ben dan die blonde
Is er al een speellijst met bijbehorende locaties en data?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef massy het volgende:
[..]
Van januari tot maart volgend jaar spelen Thomas en Paul "Ode", een muziektour.
Uit het AedM gb:quote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef Martinezzz het volgende:
Zondag 23 augustus: openluchttheater Caprera in Bloemendaal! Was uitverkocht, maar nu toch nog enkele kaarten in de verkoop via die website! Snel, snel, snel!Heb 4 kaarten kunnen kopen, wat mijn 2 weken van teleurstelling dat het uitverkocht was weer heeft goedgemaakt!
Tevens gaan er geruchten rond dat ze deze zomer weer een keer in het Vondelpark staan. 16 augustus.
Beide concerten van het complete repertoire!
quote:PAUL [ 28-4-2009 12:13:41 ]
Overigens hadden we al gemeld dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid op 16 augustus in het Vondelpark staan? Leuk toch! Zin an! Lekker thuis spelen. Laten we een feestje bouwen! PAUL
Nee, is mij niets van bekend. Helaasquote:Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef Martinezzz het volgende:
[..]
Is er al een speellijst met bijbehorende locaties en data?
Leukquote:
Nee ik was er helaas niet bij.quote:
Leuk filmpje ! Ik was er ook. Zat op de rechter tribune eerste rij. Prachtig uitzicht en wat een geweldig concert was t !!quote:
Niet helemaal, sommigen wel, even denken: Schoolplein, 3 keer vallen, als je bij me weggaat, Ren lenny ren, Kapitein I en II, Niet of nooit geweest, het regent zonnestralen, laat me slapen, waar was je dan, heel veel lieve mensen, dan leef ik toch nog een keer, als je me morgen ziet, hoogmoed en de val.... zoiets tochquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef Paul het volgende:
Btje zelfde nummers als bij het vondelpark?
Vrijdag.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:59 schreef Paul het volgende:
Ohja deze week komen ze bij Giel langs, weet niet welke dag
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:38 schreef mmascha het volgende:
De nieuwe cd komt eraan! 9 oktober komt ie uit.
Hier alvast een voorproefje:
http://www.acdaendemunnikbackstage.nl
Wat een vrolijke liedjes!
Bij de laatste paar albums moest ik altijd een paar keer luisteren voordat 't begon te leven. Dat zal denk ik nu weer zo zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Klinkt helaas wel weer behoorlijk overgeproduceerd. Maar tegelijk ook weer wat frisser dan nachtmuziek. Ik word er iig niet meteen blij van.
Nachtmuziek staat voor de sier in m'n kastquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Klinkt helaas wel weer behoorlijk overgeproduceerd. Maar tegelijk ook weer wat frisser dan nachtmuziek. Ik word er iig niet meteen blij van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |