abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:47:27 #126
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36456804
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
De Liefde Voortaan

Of het gebrek eraan...
Acda & De Munnik fans en "de liefde"... zou zo'n mooie combinatie kunnen zijn, maar het lijkt maar niet te vlotten... of zou het juist daarom zijn?

edit: oh... ik lees nu pas 2 berichten hierboven... niet alleen de fans dus... wellicht dat er weer erg goede liedjes uit komen... maar ja daar kan je nu niks mee
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36460244
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:47 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Acda & De Munnik fans en "de liefde"... zou zo'n mooie combinatie kunnen zijn, maar het lijkt maar niet te vlotten... of zou het juist daarom zijn?
Klopt helemaal jammergenoeg

Als je zaterdag bij Van Leest die nieuwe dvd koopt krijg je een gratis Ren Lenney Ren bidon erbij!
Die ga ik me toch maar halen. Als het wat beter weer is met de fiets op pad. Drinkend uit die bidon en luisterend naar Acda & De Munnik op de mp3-speler. It doesn't get anny better
pi_36534916

Dvd is ok, ole ole

Erg leuk om de show weer te zien

Stukje over "Het drama in de douche" is inderdaad erg luguber.Wat een hoop bloed zeg
Maar wel sexy zo in de gang

Lonny de wok opera

[ Bericht 13% gewijzigd door massy op 31-03-2006 21:21:04 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 1 april 2006 @ 07:28:12 #129
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_36543861
Ik zag hem gisteren ook. Moest me van mezelf nog even inhouden om hem niet gelijk te kopen!
Hij komt er echter wel zeer binnenkort!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:23:45 #130
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_36546047
ik heb 'm gisteren ook meteen gekeken, erg tof ik kreeg echt weer het gevoel dat ik in de zaal zat best creepy filmpje trouwens nog, dat bloed en sexy shot in de gang inderdaad maarre, Thomas was wel op dreef zeg: Wilt u niet even met die strijkijzers doen?
pi_36554196
Woei, hij lag vanmiddag in de bus! Morgen maar eens kijken.
pi_36592984
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:23 schreef morgane het volgende:
ik heb 'm gisteren ook meteen gekeken, erg tof ik kreeg echt weer het gevoel dat ik in de zaal zat best creepy filmpje trouwens nog, dat bloed en sexy shot in de gang inderdaad maarre, Thomas was wel op dreef zeg: Wilt u niet even met die strijkijzers doen?
OMG, ik kwam gewoon niet meer bij!!!

En ik vond de rockopera nog mooier als toen ik hem vanuit de zaal zag. Mooi beeldmateriaal ook. Geweldig.
pi_36599932
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:37 schreef Biene het volgende:

[..]

OMG, ik kwam gewoon niet meer bij!!!

En ik vond de rockopera nog mooier als toen ik hem vanuit de zaal zag. Mooi beeldmateriaal ook. Geweldig.
Zat me tijdens de voorstelling al te ergeren aan die dialogen (en dat zeg ik als fan zijnde), gistermiddag ook gelijk al die langdradige stukken weggeskipt, het grote voordeel van DVD. De muziek blijft voor de rest heerlijk .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  FOK!fotograaf maandag 10 april 2006 @ 21:48:51 #134
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_36837605
Ik heb hem vandaag gekocht en net gekeken. En ik heb weer genoten.
Mooi beeldmateriaal en leuk geknipt met meerdere beelden enzo.

En ik moest ook erg lachen bij de strijkijzers
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_36849259
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:48 schreef Xilantof het volgende:

En ik moest ook erg lachen bij de strijkijzers
Hier heb je nog iets om te lachen
pi_36853592
quote:
Hoe flauw kan je zijn.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 april 2006 @ 14:06:17 #137
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_36854324
quote:

Geweldig
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_36861883
Haha, wat zou het volgende filmpje zijjn
pi_37818015
Ik zal dit topic even een rotschop geven * schopt

Want er is natuurlijk wel wat gebeurd in de tussentijd.
Oh ja ? Wat is er gebeurd dan ? Nou dat zal ik jullie vertellen.

Ons Thomas is (eindelijk) naar New York vertrokken om een cursus scenarioschrijven te gaan volgen.
quote:
Thomas [ 12-5-2006 23:24:49 ]
Vrienden! Na twee weken leek het mij ook wel eens tijd om wat van me te laten horen.Hoe s het met jullie? Hoop dat het goed gaat, hier en daar een liefde verloren nagelaten dan. Of een ziekenhuisbezoekje, heb ik ook gelezen. Ik leef mee, (op gepaste afstand natuurlijk, heb al genoeg aan mijn eigen hoofd. maar vind het uiteraard wel zielig voor de mensen die het betreft of juist leuk als het leuke dingen betreft.) Ik leef mee maar niet teveel want ik werk me helemaal het schompes hiero. Van alle mooie dingen die hier te zien zijn, voorstellingen, films musea, ik heb er nog niets van gezien. Ja, friends with moeny, een draak an een film die zo erg drakerig was dat ik echt af en toe hard op moest lachen. Tot iemand achter in de zaal zei: who wants to get a beer? Toen ben ik meegegaan. Want ik dacht eigenlijk Paflof dat het Paul was. Zou een tekst van Paul geweest kunnen zijn, toch? Al zou die dat nooit in het engels zeggen, maar dat bedacht ik me later pas. Anyway, ik werk dus zo hard dat ik nergens aan toe kom. S ochtends naar school, om drie uur ben ik thuis en dan ga ik schrijven en dan is het half twaalf voor ik klaar ben. Mijn God, ik heb mijn hele leen nog niet zo hard gewerkt denk ik steeds. En dna gooi ik een film in de beamer en drink me een amerikaans chardoneetje tot op de niet alleen spreekwoordelijke bodem leeg (let op wat je schrijft Thomas! Evertje Snatergoeds leest mee! Of is ie alweer van de buis? ) en dan val ik om. En dan begint het hele ritueel van voren af aan. Fiets ik door de stad naar school, ontwijk eens een taxideur, een nederlander midden op de weg die toch echt even wil zen of ik het ben, Get the fuck .......Nee, denk niet dat het hem was Henk, Thomas is een hele lieve jongen toch? en boodschappen doen he. en dat is leuk want mensen willen hier zo graag geld verdienen dat de derde keer dat je in de winkel komt, ze je naam kennen, van je creditcard bedacht ik me later, en dan wordt je vriendelijk geholpen en dat is prettig. Zitten leuke mensen in de klas. een nederlandse dame maar di eis zo lang niet in nederland geweest dat ze de marsipulami nog als laatste nederlandstalige hit kent en verder alleen maar Yanken en een aussie. Nou, en nu moet ik dus weer aan mijn huiswerk. ben een leuke film aan het schrijven. Feelgood. ROMANTIC COMEDY zeggen ze hier. Niet dat ik veel verstand van romantiek eb maar ik lul wel wat bij elkaar . ;-) het is hier Miller time zou mijn lieve vriend Paul zeggen, dus ik trek eens een millertje open en ga aan het werk. Dag vrienden, hou je haaks, hou je goed en niemand vermoorden he. Dat gebeurd hier aan de lopende band maar in andere wijken hoor. Maar wel verrassend veel moet ik zeggen. de eerste pagina's van de kranten hier gaan alleen maar over dooien in Queens en Brooklyn. Niet Harlem en The Bronx nee. Gek he. Had ik ook verwacht. O ja, en ik heb uitzicht op de Brooklyn Bridge en dat is heel heel leuk s avonds man. muziekje op (iedereen Amos Lee al gekocht zoals ik opgedragen had? Jongens jongens jongens, doe dat nou ! ;-) Anyway, Miller time. Mazzeltov en tot snel! (hier in de Joodse wijk, kwam ik vanochtend achter. Crossing Delancy he. Mooie film. NOU, MOVEN ACDA! DOEI! Liefs. x
Die vermaakt zich wel zo te lezen

Van Paul is bekend geworden dat hij begin volgend jaar een tour gaat doen genaamd "Op weg naar huis" samen met JP den Tex en Kees Prins.

quote:
Kees Prins, JP den tex en Paul de Munnik: Op Weg Naar Huis

Een merkwaardige combinatie van drie mannen.
Een onverwachte ontmoeting van drie stijlen.
Een avond lang zingen en vertellen Kees Prins, JP den Tex en Paul de Munnik het publiek en elkaar van hun verlangens en dromen.
Van de behoefte aan geborgenheid en de drang om los te breken.
Van het steeds weer weg gaan met de hoop ooit dichter bij huis te komen.
Het Betere is de vijand van Het Goede.
Want het Betere moet nog komen en aan Het Goede raak je snel gewend.

Een tour de chant als een roadmovie. Over weggaan, reizen en thuiskomen.
Over vrouwen.
Over mannen.
Over mannen met vrouwen.
Over mannen met ambities.
Over mannen die nog steeds zoeken naar geluk.
Over mannen die nog steeds hopen op een plaats in het Nederlands Elftal.
Mannen als jongens.
Met jongensdromen die nooit helemaal uit zullen komen.
En da’s maar goed ook.
Want soms is het Goede domweg al goed genoeg…

Drie mannen
Met stof op hun jas
En modder aan hun schoenen
Steeds maar weer
Op Weg
Naar Huis.
Klik hier voor de speellijst
pi_37820430
De kaarten voor De Kersouwe zijn in de pocket...

[edit]
Maar ik kan niet...
.
pi_37820662
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:06 schreef Tackleberry het volgende:

[edit]
Maar ik kan niet...
Da's klote.

[ Bericht 7% gewijzigd door massy op 15-05-2006 16:14:14 ]
pi_37844772
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:06 schreef Tackleberry het volgende:
Ja, hier ook! Het was al bijna uitverkocht, op de eerste dag al!

Helaas nog wel even een paar maandjes wachten, maar ach, ik heb de tijd.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 01:02:39 #143
149291 PauldeMunnik
Niets kan mij nog stoppen..
pi_37975394
Vind het tof dat er zoveel mensen fan zijn van ons

Heb zelf veel zin in de openlucht optredens in Amsterdam in juli.
Ik wilde weg, zo werd ik gek
En de zee en ik hadden een grandioos gesprek
  vrijdag 19 mei 2006 @ 08:55:12 #144
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_37978623
Wordt gaaf in Juli!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Djensen op 19-05-2006 10:49:17 ]
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 mei 2006 @ 09:11:27 #145
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_37978912
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:55 schreef Djensen het volgende:
Wordt gaaf in Juli!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja?

*interesse toont*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:42:30 #146
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_37981529
Ik zal als ik thuisben er een topic over openen in V&A (aangezien dat hier niet echt gepast is)

Jij hebt de eerste optie (2 kaartjes voor uitverkochte concert van 21 juli gaat het over)
SPOILER
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:46:35 #147
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_37981641
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:55 schreef Djensen het volgende:
Wordt gaaf in Juli!
SPOILER
Over??
Het leven is geen krentenbol.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:51:56 #148
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_37981809
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:46 schreef blrrrt het volgende:

Over??
[TK] uiteraard..
interesse?! je weet de email

Nu weer gewoon over Paul en Thomas en hun mooie liedjes..

* Djensen heeft de stad amsterdam aangezet..
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:53:49 #149
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_37981862
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:51 schreef Djensen het volgende:

[..]

* Djensen heeft de stad amsterdam aangezet..
Zet hem is wat harder dan; kan ik meegenieten.
Het leven is geen krentenbol.
pi_37981906
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef PauldeMunnik het volgende:
Vind het tof dat er zoveel mensen fan zijn van ons

Heb zelf veel zin in de openlucht optredens in Amsterdam in juli.
He Paul, waarom doe je een show met anderen dan Thomas Acda, wat vind hij ervan?
*verwijderd door Admin*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')