Ben al wat wijzer. Opera geeft bij het testen van de poorten aan dat ik of een firewall gebruik of achter een router zit.quote:
Ja, en hoe kom ik in mijn router.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
In de router de UPnP poort-mapping openzetten?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Ja, en hoe kom ik in mijn router.
Sorry, voor het leekniveau.
Staat er niet tussesnquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
Geintje. Gewoon even in de handleiding van je router kijken. Heb je die niet, zoek die met Google. Is vast wel een pdf'je op de site van de fabrikant. Als je dan eenmaal de handleiding hebt, zoek dan hoe je in de router moet komen. Is meestal iets van http://192.168.1.1 intypen in de browser, dan kom je in de router met allemaal instellingen die je kunt veranderen. Zet dan de instelling voor UPnP aan.
Dan moet je wel op precies dezelfde plek kijken he, als de handleiding aangeeft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:06 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Staat er niet tussesn.
Volgens de handleiding van de router (Sitecom WL-114), moet het wel mogelijk zijn.
nope ligt niet aan mijn instellingen zijn meerdere mensen die er last van hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Welke multimedia keys?
Ik heb er geen last van. Ligt toch aan jouw opstelling dan.
Dat is het 'm. De handleiding verteld dat de router UPnP ondersteund. Maar hoe je het in moet stellen, daar wordt met geen letter over gerept.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je wel op precies dezelfde plek kijken he, als de handleiding aangeeft.
Misschien firmware updaten van je router?
ehhh, de snelkoppeling van ctrl + TAB en ctrl + shift+ TAB omdraaien?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef Lod het volgende:
Weet iemand hoe ik de tabcycle volgorde kan aanpassen?
In tools-preferences kan ik aangeven dat hij dat moet doen in de recent use of in tabbar order. Als ik de laatste kies dan begint hij vooraan (de tab meest links) en ik wil dat hij achteraan begint.
Ik ben in de afgelopen jaren met FF gewend geraakt om bij het openen een aantal standaardtabblads te openen (webmail, werktoegang e.d.) en die moeten eigenlijk altijd open blijven.
Dat doet hij niet, althans niet bij mij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:15 schreef thedude0 het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat bij het blokkeren van een popup hij niet springt naar de tab waar de popup vandaan kwam ?
http://nontroppo.org/-/media/mainbar.htmquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:50 schreef erikkll het volgende:hoe kan ik de tab-bar onder de address-bar zetten?
Zogenaamde 'accesskeys' werken in Opera niet met alt (de alt-toets is bedoeld om de menu's te bedienen en dat kan botsen met accesskeys zoals door de pagina gedefinieerd). De standaard-sneltoets om accesskeys te gebruiken is shift+escape in Opera.quote:en hoezo kan ik niet alt+s om te posten drukken?
Heb je niet gewoon 'verborgen werkbalken tonen tijdens aanpassen" aangevinkt staan? Dan zie je alle werkbalken zo lang je aan het aanpassen bent, maar als je de eigenschappen niet verandert gaan ze net zo hard weer weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik kan die info balk (die balk onderaan je scherm die bijvoorbeeld laat zien welke site er achter een hyperlink zit) niet meer terug krijgen.
Als ik hem selecteer bij voorkeuren enzo dan komt ie terug, maar als ik dan op OK klik, gaat ie weer weg. Iemand enig idee hoe dit komt?
Dan zie je alle werkbalken zo lang je aan het aanpassen bent, maar als je de eigenschappen niet verandert gaan ze net zo hard weer weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:19 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon 'verborgen werkbalken tonen tijdens aanpassen" aangevinkt staan?
Staat aan.quote:Beeld > [x] Statusbalk zou gewoon moeten werken.
OK, dan is het enige dat ik kan bedenken dat je het statusVELD van de statusBALK hebt verwijderd en je nu dus een lege dus onzichtbare statusbalk hebtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Staat aan.
Alle feeds staan toch in de sidepanel, net als bij de mail? Sterker nog, ze staan met z'n allen onder de mail.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:21 schreef the_disheaver het volgende:
Ach, ik mis html eigenlijk totaal niet. Maakt html alleen maar onnodig groot, en met plain text kun je de tekst ook genoeg opmaken. Leuk, maar niet nodig.
Wel eens met de widgets. Waarom een RSS-feed widget nemen als opera al een goede rss reader heeft? Misschien een rss reader in de sidepanel ofzo voor de laatste berichten (net als mail)
Dat paneel heb je dus alleen als je een mail/nieuwsaccount hebt aangemaakt. Iemand met alleen RSS ziet dat niet. Een klein UI-probleempje in Opera.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle feeds staan toch in de sidepanel, net als bij de mail? Sterker nog, ze staan met z'n allen onder de mail.
Jawel, maar alleen de feeds, en niet de inhoud (subjects) van de feeds/mail.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle feeds staan toch in de sidepanel, net als bij de mail? Sterker nog, ze staan met z'n allen onder de mail.
Ik gebruik voor het eerst Opera en vind dit al bloedirritant. Kan ik dat aanpassen? Ik gebruik de menu's toch niet met mijn toetsenbord, maar alt+s en alt+a enzo op het forum juist wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:19 schreef AnGabhar het volgende:
Zogenaamde 'accesskeys' werken in Opera niet met alt (de alt-toets is bedoeld om de menu's te bedienen en dat kan botsen met accesskeys zoals door de pagina gedefinieerd). De standaard-sneltoets om accesskeys te gebruiken is shift+escape in Opera.
prullebak > geblokkeerde popups (oid) (geniaal overigens)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
kun je in opera nog terugzien welke popups geblokkeerd zijn?
dat venstertje rechtsboven verdween net te snel
dit wil ik ook weten, want ik ga zo dus geen opera gebruikenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gebruik voor het eerst Opera en vind dit al bloedirritant. Kan ik dat aanpassen? Ik gebruik de menu's toch niet met mijn toetsenbord, maar alt+s en alt+a enzo op het forum juist wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |