abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34849574
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:21 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

miljoenen mensen om het leven gekomen door die baldadigheid. Geen hond die massaal ging protesteren dat is gewoon een beetje baldadigheid he?

En er zijn een paar tekeningen die moslims zelf ook al jaren in hun kranten hebben over joden etc. en ze staan op hun achterse poten. Als iets baldadig is dan zijn het wel die spotprentjes. Maar moorden en aanslagen baldadig noemen?? HAHAHAHAHAH
nou kom je met onzin
miljoenen

Moet ik me daarover gaan beantwoorden ? ben ik chef de aanslagen ????
Ik heb er niks mee te maken dus ga ik er NIET mee bemoeien
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34849597
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:18 schreef Meki het volgende:

[..]

hoi

Maar waarom keurt Balkenende dat goed en waarom keurt Poetin dat fout '?
Hoi Meki ,

Ik zal proberen een antwoord te geven op je vraag.

In nederland hebben we "trias politica" dit is een moeilijk woord voor scheiding der machten.

Dat betekend dat er in nederland een scheiding is tussen de wetgevende, controlerende en uitvoerende macht.

De regering en de tweede kamer zijn de wetgevende macht, ze maken de regels.

De rechter moet er voor zorgen dat die regels worden nageleeft. Dit is dus een andere macht

Deze "machten" slaan helemaal los van elkaar.

Daarom mag Balkenende er niets over zeggen, ook al zou hij dat graag willen. In Nederland mag alleen een rechter hier een uitspraak over doen.

Ik hoop dat je iets aan mijn uitleg hebt.

Met vriendelijke groet,

Johan
pi_34849637
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef Drugshond het volgende:
Meki ,TC03,.Refragmental .. de eerste notes staan eral.
Of ontopic (in de geest van de laatste bijdrages).. of optiefen.
In flamebaits en steken onder water hem ik nu geen zin. En zeker niet na een opruimaktie.
Probeer die spelletjes maar in [NWS-FB], maar niet in dit serieuze topic.
Drugshond, ik heb die vraag al meerdere malen aan meki gesteld zonder enig antwoord, enkel ontwijkende replies en steeds vragen wat de vraag ookalweer was en vragen om een bron, die tig keer gepost is.

En vergelijkbare vraag van mazaru [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #21 wordt niet weggehaald. Terecht overigens, want het is een volstrekt legietime vraag en volledig ontopic! incl bron.

Nu vraag ik dus... waar zat het flamegedeelte in mijn post? Het gedeelte waarin ik hem direct aanspreek? Dat is omdat ie anders m'n post volledig negeert en kritische vragen ontwijkt.
pi_34849648
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:23 schreef Meki het volgende:

[..]

nou kom je met onzin
miljoenen

Is toch in naam van jou geloof gedaan? Dan heb je ook niets met die spotprenten te maken? Dat is ook in de naam van jou geloof maar daar heb jij toch niets verder mee te maken? Dus waarom druk over maken?
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:29:17 #255
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_34849748
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:23 schreef Meki het volgende:

[..]

nou kom je met onzin
miljoenen

Als iemand uit een groep of vereniging waar ik ook lid van ben iets raars doet, zou ik hem/haar iig veroordelen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_34849820
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Als iemand uit een groep of vereniging waar ik ook lid van ben iets raars doet, zou ik hem/haar iig veroordelen.
Hij lult zich 10 keer vast. Als iemand een aanslag pleegt uit de naam van zijn geloof heeft ie er niks mee te maken en bemoeid ie zich er niet mee. Maar als er een spotprentje over zijn geloof verschijnt word ie gek? Dat eerste lijkt mij 100 keer erger.

Maar ja moslims zetten zich compleet voor schut wederom over heel de wereld met die acties. Ze hadden al een ontzettend slechte naam en nu dit weer.
pi_34850175
Ik ben eigenlijk wel trots op de westerse wereld. Wij zijn niet meer te shockeren of te beledigen. Dat de AEL meteen met de holocaust aankomt is daar een teken van. En nog is er amper een reactie van de mensen. Wat moeten die gasten gefrustreerd raken. Erger als de holocaust om ons te beledigen is er niet. Wij zijn niet te beledigen.

Kut we kunnen die ongelovige varkens nergens mee beledigen.
pi_34850193
quote:
Open brief van Okay Pala aan de groep Wilders

Nederland, 02-02-2006

Aan de groep Wilders,

Uw groep heeft de kans gegrepen en gebruik gemaakt van een gebeurtenis om een goedkoop politiek gewin te realiseren, en stemmen terug te winnen die het had verloren. Wij zien u de Moslims uitdagen, prenten publiceren waar ieder weldenkend mens het eens is over haar hoogst provocerende en beledigend karakter. Wat heeft u hiertoe gedreven? Is het de liefde om in de schijnwerpers te staan, of is het opportunisme?

Hoezeer u beweert deze smerige prenten gepubliceerd te hebben uit vrees de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid aan te tasten. Wij weten zeker dat u heeft gehandeld uit haat tegen Islam en de Moslims, met als doel Islam en de Moslims te lasteren.

Als u daadwerkelijk een helder en correct begrip heeft over “vrijheid” waar u over raaskalt, waarom heeft u de gevoelens van miljoenen Moslims gekwetst? En als u gerekend wordt tot de denkers onder de intellectuelen, waarom heeft u deze prenten gepubliceerd en hiermee een miljoen Moslims gelasterd die volgens u opgericht en integreert zouden moeten worden.

Wij hebben uw commentaar op de gebeurtenissen in de wereld ten gevolgen van deze prenten gelezen, en zijn dan ook niet verbaasd over het lage niveau en de oppervlakkige visie waarmee u gezegend bent. Waar wij ons echter wel over verbazen is hoe figuren zoals u stoelen in het parlement bezet houden.

Hoe kunnen figuren zoals u regenten en politici zijn die met hun dwaasheid het land naar onrust leiden, en haat tussen de onderdanen zaaien?

Zoals gewoonlijk verbindt u de gebeurtenissen met het Islamitische fundamentalisme, en beschouwt u het verbod op het afbeelden van de profeet vrede zijn met hem als enkel de visie van de zogenaamde fundamentalisten. En wij zeggen u, weer heeft u uw onwetendheid over de Islam en de Moslims duidelijk getoond. Want het verbod op het afbeelden van de profeet vrede zij met Hem, is iets waar geen enkele onenigheid over bestaat onder de Moslims, en is niet enkel specifiek aan de zogenaamde fundamentalisten onder hen.

En de door u uitgekraamde onzin, is een verwijzing naar de werkelijke reden achter uw handelen, namelijk het vervormen van de kwestie, en deze presenteren als zijnde een strijd tussen het Islamitische fundamentalisme en de Europese moderniteit die vertegenwoordigd wordt in de zogenaamde vrijheid.

En wij delen u bij dezen mede dat het verdedigen en het opkomen voor de profeet Mohammed, vrede zij met Hem, een plicht is voor alle Moslims, niet enkel de fundamentalisten. En weet dat de belediging van de profeet Mohammed vrede zij met Hem, een belediging is gericht tot alle Moslims, zowel tot die als fundamentalist worden aangeduid, als tot degenen die als gematigd worden gekenmerkt.

En helaas beschikken de Moslims (nog) niet over een krachtige staat, de Rechtgeleide Khilafah Staat, die u uw misdaad en de ernst van uw handelen aantoont. Echter, de wil en passie in de harten van Moslims hun profeet te verdedigen blijft.

En wij eisen namens de Moslims in dit land van u het verwijderen van de lasterende prenten en dat u openlijk en publiekelijk uw excuses aanbiedt.

Wij eisen dit, opdat u gewaarschuwd bent dat u een miljoen Moslims heeft gelasterd die in dit land verblijven, en u haat zaait onder de burgers.

Okay Pala,

Lidvertegenwoordiger van Hizb ut-Tahrir in Nederland
http://expliciet.nl/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2006 00:43:24 ]
pi_34850227
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik essays ???

Ik had alle respect voor iedereen ook voor Joden en voor Moslims
nu moet ik erover na gaan denken of dat nu ook zo is omdat het nu toegestaan is
Ik geloof ook wel dat jij respect hebt voor anderen. Probleem is alleen dat je discussievaardigheden soms wat matig zijn ...

Btw ... je bent langzamerhand wel de bekendste online-Marokkaan Misschien dat Verdonk je kan gebruiken in haar charme-offensief
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34850275
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

net of Wilders daar van onder de indruk is. Ze moeten niet janken om die kut prentjes. Hoe gefrustreerder ze reageren op die prentjes hoe leuker ze worden. Gewoon lekker op die site laten staan.

Trouwens hebben ze de website van Wilders als startpagina? Waarom druk om maken, weer publiciteit voor Wilders daar is het hem om te doen. Gewoon negeren want ik neem aan dat ze geen vaste bezoekers van die site zijn. whehehe
pi_34850304
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:45 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

net of Wilders daar van onder de indruk is. Ze moeten niet janken om die kut prentjes. Hoe gefrustreerder ze reageren op die prentjes hoe leuker ze worden. Gewoon lekker op die site laten staan.

Trouwens hebben ze de website van Wilders als startpagina? Waarom druk om maken, weer publiciteit voor Wilders daar is het hem om te doen. Gewoon negeren want ik neem aan dat ze geen vaste bezoekers van die site zijn. whehehe
vond je het anders geen dreigende taal?
pi_34850420
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee ik heb liever dat ze een mailtje sturen dan een gebouw afbranden en iemand vermoorden. Hun goed recht om netjes een mailtje te sturen. Maar die drukte om niks..... pffffffffff
pi_34850429
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee.
pi_34850446
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:50 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Nee ik heb liever dat ze een mailtje sturen dan een gebouw afbranden en iemand vermoorden. Hun goed recht om netjes een mailtje te sturen. Maar die drukte om niks..... pffffffffff
je voedt mondelinge drukte anders wel met je reacties
pi_34850470
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:50 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee.
Wij eisen dit, opdat u gewaarschuwd bent dat u een miljoen Moslims heeft gelasterd die in dit land verblijven, en u haat zaait onder de burgers.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:52:24 #266
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34850493
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:25 schreef Refragmental het volgende:
Drugshond, ik heb die vraag al meerdere malen aan meki gesteld zonder enig antwoord, enkel ontwijkende replies en steeds vragen wat de vraag ookalweer was en vragen om een bron, die tig keer gepost is..
  • Je hoeft een posting niet te lezen, je mag hem lezen.
  • Hij hoeft niet te reageren op je post, hij mag reageren.

Je weet zelf wel wanneer iemand je vraag serieus gaat beantwoorden of ontwijken... elke keer met de rode lap (= dezelfde vraag) zwaaien helpt niet. Hij is jou namelijk niks verplicht. Het is geen mooie techniek van discussie voeren om de antwoorden te verdraaien en ontwijken..
    En daaruit mag je stilzwijgend je eigen conclusie uit trekken in plaats van het topic vol te spammen met steeds weer dezelfde vraag.

Stuur anders die vraag per mail naar hem... wellicht krijg je antwoord. wellicht ook niet.
  • pi_34850548
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ze hebben wel een punt, maar slaan vervolgens over op een dreigende toon:
    quote:
    Die één miljoen moslims bestaan helemaal niet. Ik denk dat je circa de helft als oprecht moslim kunt beschouwen.
    "If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
    pi_34850563
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

je voedt mondelinge drukte anders wel met je reacties
    vind je het gek? Er worden gebouwen afgebrand en mensen vermoord om een paar spotprentjes. Wie had dat kunnen denken?
    pi_34850575
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

[..]

Die één miljoen moslims bestaan helemaal niet. Ik denk dat je circa de helft als oprecht moslim kunt beschouwen.
    juist ik vond het ook wel dreigend over komen
    pi_34850595
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

vind je het gek? Er worden gebouwen afgebrand en mensen vermoord om een paar spotprentjes. Wie had dat kunnen denken?
    ik wel hoor, voor mij is het niet onverwacht
    pi_34850625
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ik wel hoor, voor mij is het niet onverwacht
    Jij had dit serieus verwacht? Zelfs dat er doden over gingen vallen?
    pi_34850632
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

juist ik vond het ook wel dreigend over komen
    Klopt ... Langzamerhand maakt Wilders zichzelf trouwens echt belachelijk. Ik kan mij best vinden in een aantal van zijn gepubliceerde standpunten, maar hij slaat door in zijn Islam-obsessie.
    pi_34850708
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

[..]

Ze hebben helemaal geen punt, heb je die website wel eens goed bekeken.

Moet je eens kijken wat er bij "wetgeving" staat. Nou daar kom je echt niet de nederlandse wet tegen hoor.

Het is een extremistische , anti democratische site. die naar mijn mening verboden zou moeten worden.
    pi_34850742
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Ze hebben helemaal geen punt, heb je die website wel eens goed bekeken.
    Ik doel alleen op de reden waarom Wilders de cartoon geplaatst heeft.
    pi_34850772
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:56 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jij had dit serieus verwacht? Zelfs dat er doden over gingen vallen?
    Ja ik verbaas me dat jij het niet had verwacht, extremisten zoeken alleen maar simpele redenen om hun aanslag te rechtvaardigen, remember?
    pi_34850804
    Waar ik opeens aan zit te denken is aan cabaret.
    Hans Teeuwen had in een show toch grappen over de lul van Allah? Waarom werd daar eigenlijk wel gewoon normaal op gereageerd. Geen doodsbedreigingen aan zijn adres?
    pi_34850810
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:56 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Klopt ... Langzamerhand maakt Wilders zichzelf trouwens echt belachelijk. Ik kan mij best vinden in een aantal van zijn gepubliceerde standpunten, maar hij slaat door in zijn Islam-obsessie.
    Tsjaah, ik vraag me dan ook af, hoeveel "steun" Denemarken heeft aan de door hem geplaatste foto's op zijn webruimte
    pi_34850814
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
    Waar ik opeens aan zit te denken is aan caberet.
    Hans Teeuwen had in een show toch grappen over de lul van Allah? Waarom werd daar eigenlijk wel gewoon normaal op gereageerd. Geen doodsbedreigingen aan zijn adres?
    vast wel
    pi_34850838
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

vast wel
    Hij had ook een hoop geslaagde grappen over jezus en god? Is toch lachen? Jij kon dus ook niet lachen om de Allah met zijn dikke lul grappen?
    pi_34850873
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:04 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hij had ook een hoop geslaagde grappen over jezus en god? Is toch lachen? Jij kon dus ook niet lachen om de Allah met zijn dikke lul grappen?
    vind het niet eens humor, hij bracht het schreeuwerig over en snapte niet waarom men er over moest lachen, maar goed zal wel aan mij liggen.
    pi_34850962
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tsjaah, ik vraag me dan ook af, hoeveel "steun" Denemarken heeft aan de door hem geplaatste foto's op zijn webruimte
    Geen steun. Het opnieuw publiceren is gewoon uitdagen ... Ik vind overigens nog steeds dat de achterliggende gedacht van de publicatie van de Denen best goed was ... namelijk het vestiging van de aandacht op misdragingen uit de naam van een religie. De afbeelden van Mohammed was een minder handige keuze. Echter ... de misbruik die bepaalde extremisten maken van de situatie (een publicatie van maanden geleden) is gewoon verachtelijk.
    pi_34850987
    quote:
    En helaas beschikken de Moslims (nog) niet over een krachtige staat, de Rechtgeleide Khilafah Staat, die u uw misdaad en de ernst van uw handelen aantoont.
    Hoezo helaas?
    Keep on drawing in the free world.
    pi_34851001
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:09 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Geen steun. Het opnieuw publiceren is gewoon uitdagen ... Ik vind overigens nog steeds dat de achterliggende gedacht van de publicatie van de Denen best goed was ... namelijk het vestiging van de aandacht op misdragingen uit de naam van een religie. De afbeelden van Mohammed was een minder handige keuze. Echter ... de misbruik die bepaalde extremisten maken van de situatie (een publicatie van maanden geleden) is gewoon verachtelijk.
    vooral als het ook daadwerkelijk klopt dat imams 8er alle commotie zitten
    pi_34851084
    De Denen hebben het recht om welk mens of wezen dan ook af te beelden vind ik. Mohammed was toch ook een mens? Laat moslims zich maar aan hun Koran houden en Mohammed níet afbeelden. Als de Denen dan Mohammed wat minder fraai afbeelden dan hebben moslims het recht om zich gekwetst te voelen als ze willen.
    De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
    pi_34851118
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

vooral als het ook daadwerkelijk klopt dat imams 8er alle commotie zitten
    Dat lijkt wel zo te zijn inderdaad. Persoonlijk vind ik dat moslims er goed aan zouden doen deze man te lynchen. Juist de reacties die dit soort personen uitlokken geven een religie een slechte naam. Idem dito overigens voor terroristen ... Ik denk dat de Islamitische wereld veel kan winnen door opener te zijn in de aanpak van extremisten. Goed voorbeeld is overigens ook de Palestijnse kwestie. Van mensen die meerdere malen in de regio zijn geweest begrijp ik juist van veel radicale Palestijnen helemaal geen vrome moslims zijn ... Echter gebruiken ze de Islam wel om een eenheid te vormen. Begrijpelijk gezien hun conflict met de Joden, maar wel weer een punt waardoor de Islam slecht in het nieuws komt.
    pi_34851144
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat zou ook de uitleg zijn die ik eraan zou geven maar dat is niet wat de mensen er daar uit halen. En dat kun je ook niet verwachten denk ik.

Voor de goede orde, ik vind dat de krant dit mag afdrukken hoor. Ik zet alleen dikke vraagtekens bij de 'onschuldige' bedoeling ervan.
    Ik denk nog steeds dat men eerder spot met het terrorisme, en dan voornamelijk het terrorisme uit de naam van de Islam. En niet met de Islam zelf.
    Dat de mensen er daar iets anders uit halen is 1 ding, maar velen hebben de spotprenten niet gezien, en het schijnt dat een imam of een aantal imams daar niet alleen de spotprenten verspreiden, maar ook nog meer (meer kwetsende) spotprenten en verhalen over bijvoorbeeld het regelmatig verbranden van Korans als Westerse gewoonte.
    Tel dit op bij het al verstoorde wereldbeeld wat veel mensen in het MO. hebben omdat de media daar door de overheid wordt gestuurd...

Over censuur gesproken: PvdA is voor censuur
    Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
    pi_34851188
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:17 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Dat lijkt wel zo te zijn inderdaad. Persoonlijk vind ik dat moslims er goed aan zouden doen deze man te lynchen. Juist de reacties die dit soort personen uitlokken geven een religie een slechte naam. Idem dito overigens voor terroristen ... Ik denk dat de Islamitische wereld veel kan winnen door opener te zijn in de aanpak van extremisten. Goed voorbeeld is overigens ook de Palestijnse kwestie. Van mensen die meerdere malen in de regio zijn geweest begrijp ik juist van veel radicale Palestijnen helemaal geen vrome moslims zijn ... Echter gebruiken ze de Islam wel om een eenheid te vormen. Begrijpelijk gezien hun conflict met de Joden, maar wel weer een punt waardoor de Islam slecht in het nieuws komt.
    dude, ik ben slapen.. Veel discussieer plezier nog, truste!
    pi_34851351
    Weet je , wanneer ik als moslim boos en beledigd zou zijn?

Als er mensen zouden zijn die uit naam van de Profeet (Vrede zij met hem) zelfmoord acties zouden plegen, of vliegtuigen tegen gebouwen zouden laten vliegen. Dan zou ik als moslim me echt beledigd voelen.

Gelukkig gebeuren zulke zaken niet, en ik hoef ik me alleen beledigd te voelen door de cartoons.

Denemarken moet zich verontschuldigen en het hele westen moet Denemarken boycotten

En Balkenende moet er ook wat van zeggen.. dit kan toch niet.. miljarden moslims die beledigd worden.

woensdag 8 februari 2006 @ 01:37:22 #289
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_34851535
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:10 schreef local34 het volgende:

[..]

Hoezo helaas?
    De wereld is toch beter af met een stabiel, verenigd moslimrijk met een krachtige kernwapenarsenaal , dat de balans en rust in de wereld terug doet keren. Of niet?
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
    pi_34851596
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De wereld is toch beter af met een stabiel, verenigd moslimrijk met een krachtige kernwapenarsenaal , dat de balans en rust in de wereld terug doet keren. Of niet?
    als ze dan nog eens boos worden met hun kernwapentjes. We zien hoe ze al reageren op een strip tekeningetje.
    pi_34851630
    Als er nu iets duidelijk is geworden, dan is het dat iran nooit kernwapens mag hebben.
      Donald Duck held woensdag 8 februari 2006 @ 01:45:48 #292
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_34851705
    quote:
    right...
    mooi dat dat nooit zal gebeuren. Iran staat al op het aanvalslijstje van de VS.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_34851709
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:17 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat moslims er goed aan zouden doen deze man te lynchen. Juist de reacties die dit soort personen uitlokken geven een religie een slechte naam. Idem dito overigens voor terroristen...
    Nogal een kromme interpretatie van Het Geloof van de Vrede als je het mij vraagt. Tekenend voor de hypocrisie van sommige van haar volgelingen. De corrupte Imam en de terroristen mogen van jou wel dood omdat ze de het aanzien van de Islam beschadigd hebben, maar het eigen geweld dat daarbij toegepast moet worden is natuurlijk volkomen gerechtvaardigd. Typerend.
    Keep on drawing in the free world.
      woensdag 8 februari 2006 @ 01:48:49 #294
    89730 Drugshond
    pi_34851769
    quote:
    Noem eens een stabiel moslim land op over de laatste 50 jr geen twist had over een stukje grondgebied. Of zal ik de lat lager leggen.... de laatste 20 jr...
    10 jr... ?
    pi_34851937
    quote:

[..]

Kan je een voorbeeld noemen? Voor zover mij bekend zijn de landen waarvan de meerderheid van de bevolking moslim is juist zeer onstabiel.
    Article 1 Universal Declaration of Human Rights
    'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
      woensdag 8 februari 2006 @ 01:57:59 #296
    126836 Super7fighter
    Obedience brings victory.
    pi_34851952
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:48 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Noem eens een stabiel moslim land op over de laatste 50 jr geen twist had over een stukje grondgebied. Of zal ik de lat lager leggen.... de laatste 20 jr...
    10 jr... ?
    Brunei, Maleisie, Qatar, VAE, Libie, Tunesie.
    We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
    pi_34851978
    turkeije, daar gaat het wel goed. Maar dat is ook geen moslims staat. Ze hebben daar een strenge scheiding tussen religie en staat. en zo hoort het ook
    pi_34851998
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    turkeije, daar gaat het wel goed. Maar dat is ook geen moslims staat. Ze hebben daar een strenge scheiding tussen religie en staat. en zo hoort het ook
    Het leger in Turkije speelt ook een belangrijke rol in het bewaren van deze stabiliteit.
    Article 1 Universal Declaration of Human Rights
    'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
    pi_34852090
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    vraag eens aan koerden en armenen hoe stabiel het allemaal binnen de grenzen is...
    trug van weggeweest
      woensdag 8 februari 2006 @ 02:06:51 #300
    89730 Drugshond
    pi_34852115
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:
    Brunei, Maleisie, Qatar, VAE, Libie, Tunesie.
    Betrekkelijk weinig moslim landen die ook nog eens ver uit elkaar liggen om een stabiele islamitische eenheid te smeden. En toch wil je kernwapens voor je grootmacht ?!
    Ik kan jou keuze wel respecteren... maar persoonlijk lijkt me dit een heel erg slecht plan.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')