Tsjaah, ik vraag me dan ook af, hoeveel "steun" Denemarken heeft aan de door hem geplaatste foto's op zijn webruimtequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:56 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Klopt ... Langzamerhand maakt Wilders zichzelf trouwens echt belachelijk. Ik kan mij best vinden in een aantal van zijn gepubliceerde standpunten, maar hij slaat door in zijn Islam-obsessie.
vast welquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waar ik opeens aan zit te denken is aan caberet.
Hans Teeuwen had in een show toch grappen over de lul van Allah? Waarom werd daar eigenlijk wel gewoon normaal op gereageerd. Geen doodsbedreigingen aan zijn adres?
Hij had ook een hoop geslaagde grappen over jezus en god? Is toch lachen? Jij kon dus ook niet lachen om de Allah met zijn dikke lul grappen?quote:
vind het niet eens humor, hij bracht het schreeuwerig over en snapte niet waarom men er over moest lachen, maar goed zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hij had ook een hoop geslaagde grappen over jezus en god? Is toch lachen? Jij kon dus ook niet lachen om de Allah met zijn dikke lul grappen?![]()
Geen steun. Het opnieuw publiceren is gewoon uitdagen ... Ik vind overigens nog steeds dat de achterliggende gedacht van de publicatie van de Denen best goed was ... namelijk het vestiging van de aandacht op misdragingen uit de naam van een religie. De afbeelden van Mohammed was een minder handige keuze. Echter ... de misbruik die bepaalde extremisten maken van de situatie (een publicatie van maanden geleden) is gewoon verachtelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tsjaah, ik vraag me dan ook af, hoeveel "steun" Denemarken heeft aan de door hem geplaatste foto's op zijn webruimte
Hoezo helaas?quote:En helaas beschikken de Moslims (nog) niet over een krachtige staat, de Rechtgeleide Khilafah Staat, die u uw misdaad en de ernst van uw handelen aantoont.
vooral als het ook daadwerkelijk klopt dat imams 8er alle commotie zittenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:09 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Geen steun. Het opnieuw publiceren is gewoon uitdagen ... Ik vind overigens nog steeds dat de achterliggende gedacht van de publicatie van de Denen best goed was ... namelijk het vestiging van de aandacht op misdragingen uit de naam van een religie. De afbeelden van Mohammed was een minder handige keuze. Echter ... de misbruik die bepaalde extremisten maken van de situatie (een publicatie van maanden geleden) is gewoon verachtelijk.
Dat lijkt wel zo te zijn inderdaad. Persoonlijk vind ik dat moslims er goed aan zouden doen deze man te lynchen. Juist de reacties die dit soort personen uitlokken geven een religie een slechte naam. Idem dito overigens voor terroristen ... Ik denk dat de Islamitische wereld veel kan winnen door opener te zijn in de aanpak van extremisten. Goed voorbeeld is overigens ook de Palestijnse kwestie. Van mensen die meerdere malen in de regio zijn geweest begrijp ik juist van veel radicale Palestijnen helemaal geen vrome moslims zijn ... Echter gebruiken ze de Islam wel om een eenheid te vormen. Begrijpelijk gezien hun conflict met de Joden, maar wel weer een punt waardoor de Islam slecht in het nieuws komt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vooral als het ook daadwerkelijk klopt dat imams 8er alle commotie zitten
Ik denk nog steeds dat men eerder spot met het terrorisme, en dan voornamelijk het terrorisme uit de naam van de Islam. En niet met de Islam zelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zou ook de uitleg zijn die ik eraan zou geven maar dat is niet wat de mensen er daar uit halen. En dat kun je ook niet verwachten denk ik.
Voor de goede orde, ik vind dat de krant dit mag afdrukken hoor. Ik zet alleen dikke vraagtekens bij de 'onschuldige' bedoeling ervan.
dude, ik ben slapen.. Veel discussieer plezier nog, truste!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:17 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo te zijn inderdaad. Persoonlijk vind ik dat moslims er goed aan zouden doen deze man te lynchen. Juist de reacties die dit soort personen uitlokken geven een religie een slechte naam. Idem dito overigens voor terroristen ... Ik denk dat de Islamitische wereld veel kan winnen door opener te zijn in de aanpak van extremisten. Goed voorbeeld is overigens ook de Palestijnse kwestie. Van mensen die meerdere malen in de regio zijn geweest begrijp ik juist van veel radicale Palestijnen helemaal geen vrome moslims zijn ... Echter gebruiken ze de Islam wel om een eenheid te vormen. Begrijpelijk gezien hun conflict met de Joden, maar wel weer een punt waardoor de Islam slecht in het nieuws komt.
De wereld is toch beter af met een stabiel, verenigd moslimrijk met een krachtige kernwapenarsenaal , dat de balans en rust in de wereld terug doet keren. Of niet?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De wereld is toch beter af met een stabiel, verenigd moslimrijk met een krachtige kernwapenarsenaal , dat de balans en rust in de wereld terug doet keren. Of niet?
right...quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef Super7fighter het volgende:
De wereld is toch beter af met een stabiel, verenigd moslimrijk met een krachtige kernwapenarsenaal , dat de balans en rust in de wereld terug doet keren. Of niet?
Nogal een kromme interpretatie van Het Geloof van de Vrede als je het mij vraagt. Tekenend voor de hypocrisie van sommige van haar volgelingen. De corrupte Imam en de terroristen mogen van jou wel dood omdat ze de het aanzien van de Islam beschadigd hebben, maar het eigen geweld dat daarbij toegepast moet worden is natuurlijk volkomen gerechtvaardigd. Typerend.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:17 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat moslims er goed aan zouden doen deze man te lynchen. Juist de reacties die dit soort personen uitlokken geven een religie een slechte naam. Idem dito overigens voor terroristen...
Noem eens een stabiel moslim land op over de laatste 50 jr geen twist had over een stukje grondgebied. Of zal ik de lat lager leggen.... de laatste 20 jr...quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef Super7fighter het volgende:
Kan je een voorbeeld noemen? Voor zover mij bekend zijn de landen waarvan de meerderheid van de bevolking moslim is juist zeer onstabiel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Brunei, Maleisie, Qatar, VAE, Libie, Tunesie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Noem eens een stabiel moslim land op over de laatste 50 jr geen twist had over een stukje grondgebied. Of zal ik de lat lager leggen.... de laatste 20 jr...
10 jr... ?
Het leger in Turkije speelt ook een belangrijke rol in het bewaren van deze stabiliteit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
turkeije, daar gaat het wel goed. Maar dat is ook geen moslims staat. Ze hebben daar een strenge scheiding tussen religie en staat. en zo hoort het ook
vraag eens aan koerden en armenen hoe stabiel het allemaal binnen de grenzen is...quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
turkeije, daar gaat het wel goed. Maar dat is ook geen moslims staat. Ze hebben daar een strenge scheiding tussen religie en staat. en zo hoort het ook
Betrekkelijk weinig moslim landen die ook nog eens ver uit elkaar liggen om een stabiele islamitische eenheid te smeden. En toch wil je kernwapens voor je grootmacht ?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:
Brunei, Maleisie, Qatar, VAE, Libie, Tunesie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |