Dat zeg ikquote:
Lief doch dwingend gesprokenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Stofjeeee?. Mits vrouw? Achter de TT? Ja? Dank.
Niemand weet waar je precies woont.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:
Hodver Chowi, heb ik vanaaf heel ONZ over de vloer![]()
Ja... ik kom gewoon. Ik zie et welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:
Hodver Chowi, heb ik vanaaf heel ONZ over de vloer![]()
Had stofje niet de lapo?quote:# De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen.
Oui.quote:
Neen!quote:
Ik laat et net uitzoekenquote:
quote:
Zette hij er nog na, na mijn 300e post.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef Stofje het volgende:
Ik weet een leuk grapje: Opgelost, slotje. Hhaa. Hahaa.; Hahaha.
![]()
Bron/linkquote:
Welles! Jij had alleen de 301ste post, dus de 300e reply. Als die een nieuw topic moet openen moet de OP aangepast worden.quote:
Ow jaquote:
Ja, dus heeft hij de lapo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Zette hij er nog na, na mijn 300e post.
Maar ik mag wel komen hè?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow ja![]()
*zweet van voorhoofd veegt
*check*quote:
Dan had je forrevaaa kunnen wachten. Hij is offline nu.quote:
BZZ!quote:
Uiteraard, jij voldoet immers aan eerder gestelde voorwaarde.quote:
Yay!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uiteraard, jij voldoet immers aan eerder gestelde voorwaarde.
Pim Fortuyn?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:03 schreef jackson het volgende:
pf
Welcome back Bizzquote:
Ja zoeitsquote:
Ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:03 schreef jackson het volgende:
pf
Hoe is het nu?!quote:
Nee, ophoeren!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:11 schreef DeLeider het volgende:
Hoi, ik heb een levenshumeur. Iemand zin om te nuecken, te bashen of gebasht te worden?
Kom maar!quote:
Melkweg....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Net opgehaald![]()
![]()
Joh... waar ken je d'r van ?!quote:
Is het goed met de trein bereikbaar ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Melkweg....
Ik was er met kerst voor et eerst. Bagger locatie, maar wel een sterk feest toen. Dit zegt me nix
Ze vroeg of ik voor 5 euro wou nuecken met d'r toen ik over cs liep, maar neen.quote:
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Is het goed met de trein bereikbaar ?
Ik denk toch dat je je vergist.... mijn moeder pakt denk eerder de ( veel te dure ) autoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze vroeg of ik voor 5 euro wou nuecken met d'r toen ik over cs liep, maar neen.
Lekker!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:15 schreef Chowi het volgende:
Ben-ik-weeheer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |