Ik kan het niet meer aanzien die spotprenten, dat geweld, die commotie en nu ook nog eens doden.
Het heeft gewoon met cultuur te maken. Het ergste wat iemand mij op dit moment kan aandoen is mij fysiek geweld aandoen. Ik ben zelf niet gevoelig voor welk geestelijk geweld dan ook. Je mag me voor alle uitmaken, je mag mijn familie uitschelden, je mag god uitschelden. Het maakt mij allemaal niks uit. Het zegt tenslotte meer over de ander dan over mij. Het gedrag wat iemand doet is een spiegel van zijn eigen werkelijkheid. Dit is een heel interessant fenomeen. Stel je wordt ontzettend boos op iemand die te laat is. Wat blijkt je komt zelf ook welleens te laat. Hoe vaak komt het wel niet voor dat mensen anderen ergens de schuld van geven terwijl ze het zelf meerdere malen doen? Wat wil ik hier nu mee aangeven?
Deze moslims, veelal extermistische moslims doen niks anders dan andere geloven / ongelovige mensen zwart maken. Ze prediken geweld, manipuleren hun volk en behandelen elkaar ook op deze wijze. Mensen worden gehersenspoeld. Bij gebrek aan geld worden maagden in de hemel beloofd. Ze reageren dus volkomen normaal. Het in brand steken van deense vlaggen, ambassades is voor hun een woede uitting die ze zichzelf aandoen.
Een mens kan twee dingen doen namelijk: positieve dingen doen, welke positieve dingen aantrekt. Je doet iets voor een ander en de ander geeft het terug. Je kunt ook het tegenovergestelde doen. Je maakt iemand zwart (= negativiteit) en je ontvangt negativiteit. De extermistische moslims geven negativiteit, angst, woede en ze ontvangen woede, angst en negativiteit terug. Dit willen ze ook graag, want hoe meer negativiteit ze krijgen des te meer ze naar zichzelf kunnen verantwoorden dat ze goed bezig zijn en dus nog meer negativiteit mogen uitspreiden. Deze negatieve spiraal leidt uiteindelijk tot oorlog. Waarin twee groepen mensen alles kapot maken en uiteindelijk komt er 1 winnaar die gaat denken dat een oorlog toch niet zo'n goede oplossing is.
Goed wat wil ik hier nu eigenlijk mee aangeven:
Geef de extermistische moslims nu niet wat ze willen, maar geef ze iets positiefs. Iets wat ze niet snappen. Laat een vliegtuig overvliegen met allemaal deense vlaggetjes met daarop een hartje met mohammed erop en je welgemeende excuses. Zeg tegen ze dat als ze nog meer ambassades gaan afbranden je ze nog meer mooie dingen geeft. Bloemen, kado's enz enz.
Hiermee breek je de negativiteit en is er geen aanleiding meer voor aanslagen, brandstichten etc etc.
Waar haal ik deze wijsheid nu vandaan? Kijk de film Ghandi en trek je conclusies.