vergeet friesland nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:19 schreef Arendt het volgende:
Limburg, Nederland, één pot nat...
Typefout.....Je bent zeker ook een Ollander?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef Marruk het volgende:
Olanders?
Zeg eens eerlijk, hoe kan iemand jou nog serieus nemen na een niet bestaand woord te uiten in de topictitel?
Dat doen ze in Brabant....maar helaas ben ik het ook al tegengekomen in Noord-Limburgquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
En overal en dan ook ECHT overal "kei" voor zeggen.
Ollanders = Hollanders = Kaaskopen...dus ook Brabo'squote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:29 schreef Verstreujem het volgende:
Heb je t nu over Nederlanders of mensen uit Olland (Noord-Brabant)
stelletje buitenlandersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef GertJanPeter het volgende:
- Waarom moeten Limburgers zich altijd aanpassen aan Ollanders?.....Praat je geen Limburgs...pech gehad dan verwacht ook niet dat we jullie gaan vertellen waar de Mediamarkt ligt in Maastricht
Dan blijf je toch lekker weg uit Limburg......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef VoreG het volgende:
limburg voegt helemaal niks toe aan Nederland en dan moet Nederland zich aanpassen aan limburg?.
Mja, en daar zit hem het probleem. Het feit dat jullie kut-hollanders de wij-zijn-meer mentaliteit zo goed kunnen toepassen. Volgens mij hadden ze in 45 niet alleen rotterdam moeten pakken, maar de gehele kustlijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef MrTorture het volgende:
Kunnen we limburg en brabant niet gewoon afgeven aan de belgen?Onee, die hebben al hun zuiderlijke probleemprovincies
haha ik zou als ik jouw was Noord - Brabant niet afgeven aan België! De economie hier in brabant is best belangrijk voor de economie in geheel Nederland!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef MrTorture het volgende:
Kunnen we limburg en brabant niet gewoon afgeven aan de belgen?Onee, die hebben al hun zuiderlijke probleemprovincies
Wij blijven al wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker weg uit Limburg......
In de buurt van Echt ??? WTF dat is Mid-Limburg man....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef El_Psycho het volgende:
Ach, iedereen weet toch dat zo in de buurt van Echt dat irritante holland begint. Komen niks dan problemen vandaan van 'daarboven'.
en dus ook Limbo'squote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Ollanders = Hollanders = Kaaskopen...dus ook Brabo's
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef Cart_man het volgende:
Limburges zijn reservemoffen. Afstoten dat deel.
Ik ben geen Hollander, maar een Gelderlander.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mja, en daar zit hem het probleem. Het feit dat jullie kut-hollanders de wij-zijn-meer mentaliteit zo goed kunnen toepassen. Volgens mij hadden ze in 45 niet alleen rotterdam moeten pakken, maar de gehele kustlijn.
Maar Limburgers zijn nooit buiten de provicie Limburg geweest dan wilde je zeggen? Dus verder de bewoonde wereld van Nederland in? Ik wil best uit Limburg blijven, heb daar weinig te zoeken, maar dan moet je mij beloven dat ik je ook niet tegenkom in Amsterdam o.i.d.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef El_Psycho het volgende:
Ach, iedereen weet toch dat zo in de buurt van Echt dat irritante holland begint. Komen niks dan problemen vandaan van 'daarboven'.
En maar altijd zeiken over Limburgers, in de zomer zijn frigging heel Valkenburg en Maastricht overspoeld met Hollanders, met Carnaval komen ze ook weer kijken, met pinkpop komen ze ook en masse naar beneden.
Gelukkig hebben we noord-brabant nog als een beetje buffer zone, daarboven is het HELEMAAL erg....
TS is goed bezig
Ach, there's no such thing as Midden Limburg... Je hebt Limburg: de driehoek Heerlen, Sittard, Maastricht en een beetje buffer eromheen (ongeveer tot aan Susteren/Echt) en dan heb je Holland ;-) Het criterium is namelijk heuvels. Boven Echt zijn er geen fatsoenlijke, mooie heuvels meer, dus dat moet wel Holland zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In de buurt van Echt ??? WTF dat is Mid-Limburg man....
Overigens ben ikzelf van mening dat Kerkrade Limburg onwaardig is -> Heel Parkstad overigens.
Brand is geen dochter van heineken. Brand is geannexeerd door heineken, omdat jullie daarboven ook eens wat echt bier wilden hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Jammer voor je dat Brand een dochter is van het Ollandse Heineken.
Eensch.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Ach, there's no such thing as Midden Limburg... Je hebt limburg: de driehoek heerlen, sittard, maastricht en een beetje buffer eromheen (ongeveer tot aan susteren/echt) en dan heb je Holland ;-)
Eensch...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:57 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Brand is geen dochter van heineken. Brand is geannexeerd door heineken, omdat jullie daarboven ook eens wat echt bier wilden hebben.
Ga gorgelen...Ollanderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:57 schreef horney_dorney het volgende:
Misschien heeft er iemand nog een spotprent van een Limburger?
Oh nee, wacht ff, IEDER plaatje van een Limburger is een karikatuur!![]()
Die van mij staat er helemaal niet bij!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
roep maar: wie is wie?
1. 7 februari 15:44 Planet Internet, Nederland
2. 7 februari 15:44 TU Delft, Delft, Nederland
3. 7 februari 15:45 Tiscali, Nederland
4. 7 februari 15:49 KLM, Schiphol, Nederland
5. 7 februari 15:54 Chello, Nederland
6. 7 februari 15:55 Planet Internet, Nederland
7. 7 februari 15:56 Demon Internet, Nederland
8. 7 februari 15:56 N.V. Interpolis, Tilburg, Nederland
9. 7 februari 15:57 Wanadoo Nederland BV, Nederland
10. 7 februari 15:57 DHL Systems, Inc., Verenigde Staten
Hahaha..ik KAN tenminste nog zo'n halfzachte 'g' nadoen als ik zou willen, maar jij krijgt 't niet normaal uit je strot, limbo!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:57 schreef horney_dorney het volgende:
Misschien heeft er iemand nog een spotprent van een Limburger?
Oh nee, wacht ff, IEDER plaatje van een Limburger is een karikatuur!![]()
Ach... laat ze in die waan. Ze betalen gewoon belasting aan 'ons' dus we hebben er verder geen last van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
LimburgerEn dat meent zich beter te kunnen voelen dan een ander. Je maakt zeker een grapje
die van mij wel....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Die van mij staat er helemaal niet bij!
Je noemt Heerlen Limburgquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Ach, there's no such thing as Midden Limburg... Je hebt Limburg: de driehoek heerlen, sittard, maastricht en een beetje buffer eromheen (ongeveer tot aan susteren/echt) en dan heb je Holland ;-)
Sorry maar ik ziet het nut niet om met een spraakgebrek te willen praten..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
Hahaha..ik KAN tenminste nog zo'n halfzachte 'g' nadoen als ik zou willen, maar jij krijgt 't niet normaal uit je strot, limbo!
Dat is de schuld van die Ollanders......die hebben de totale Heerlense cultuur vernietigd.....stelleltje barbaren.....nu zitten ze daar met een debiel dialect opgescheept....quote:
Wees maar blij als we jullie binnen laten als straks de polen gaan smelten en de Randstad kopje onder gaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
wees blij dat jullie nog officieel onderdeel zijn van het koninkrijk, stelletje reserve-belgen!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Sorry maar ik ziet het nut niet om met een spraakgesprek te willen praten..![]()
Ollandse Comediesquote:
Ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Ollandse Comedies![]()
Ollandse Quizjes![]()
NOS Nieuws![]()
Ollandse gierigheid![]()
Ollandse vlaai![]()
![]()
Talpa![]()
![]()
![]()
Maar het overkomt jou.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Kan zelfs de beste Limburger overkomen![]()
Dat zegt behoorlijk wat over het niveau van de limburgers.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:11 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Kan zelfs de beste Limburger overkomen![]()
tief op, ik ga nog liever naar Frankrijk dan. Liever de Alpen dan dat heuveltje wat het Limburgs Gebergte heet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Wees maar blij als we jullie binnen laten als straks de polen gaan smelten en de Randstad kopje onder gaat![]()
Ach het niveau van Ollanders komt niet verder dan tasjesroven en 13-jarige meisjes verkrachten als ik zo het nieuws lees....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zegt behoorlijk wat over het niveau van de limburgers.
Sorry, dit schaadt de goede zaak misschien maar:quote:
Blij dat jullie ons binnen laten? Dat is het minste wat je kan doen, na alle financiële injecties die er de laatste jaren vanuit "olland" jullie kant op zijn gekomen. Limland is nou niet bepaald de meest winstgevende provincie van nederland...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef GertJanPeter het volgende:
Wees maar blij als we jullie binnen laten als straks de polen gaan smelten en de Randstad kopje onder gaat![]()
bedoel je niet Limburg > Nederland?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:15 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Sorry, dit schaadt de goede zaak misschien maar:Leuk gevonden.
En nu weer serieus, Limburg > rest van Nederland.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:14 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Ach het niveau van Ollanders komt niet verder dan tasjesroven en 13-jarige meisjes verkrachten als ik zo het nieuws lees....
Bron: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/18762quote:Maastrichtse verkracht na avond stappen
Maastricht - De politie is op zoek de dader van een verkrachting die in de nacht van zaterdag op zondag in een woning in de wijk Amby in Maastricht plaatsvond. Het slachtoffer, een 23-jarige inwoonster van Maastricht, werd door een nog onbekende man verkracht nadat zij, samen met twee vriendinnen een avondje uit was geweest in Hasselt.
De vrouwen werden tussen 06.00 uur en 07.00 uur door twee mannen naar Maastricht gebracht, waarna een van de vrouwen door een van de mannen werd verkracht. De politie is inmiddels een onderzoek gestart.
Dat zijn medelanders. Die zijn net zo Nederlands als dat ze Limburgs zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:14 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Ach het niveau van Ollanders komt niet verder dan tasjesroven en 13-jarige meisjes verkrachten als ik zo het nieuws lees....
Politie district Zuid-Limburg staat op Nummer 5 van de 25 Nederlandse korpsen qua onveiligheid.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/18762
Datum 24 januari
quote:Twee jeugdige straatrovers opgepakt
AMSTERDAM Twee 15-jarige straatrovers die maandag een man onder bedreiging van een vuurwapen hadden beroofd, zijn door een motoragent aangehouden.
Rond 21.30 uur werd bij metrostation Duivendrecht een 35-jarige man overvallen. Hij werd door de twee gemaskerde mannen opgewacht en moest onder dreiging van een vuurwapen geld en goederen afgeven. De daders gingen er te voet vandoor.
Een motoragent die in de buurt was, kwam direct in actie. Hij zag het tweetal bij metrostation Venserpolder. De agent wist hen aan te houden. In een rugtas werden het wapen en bivakmutsen aangetroffen.
ure point?quote:vrijdag 29 juli 2005 15:37
19-jarige asielzoeker verkracht vrouw (53)
Een 19-jarige Afghaanse uitgeprocedeerde asielzoeker heeft gistermiddag een 53-jarige vrouw in haar woning aan de Amsterdamse Govert Flinckstraat verkracht en met de dood bedreigd.
Dat schrijft Het Parool vandaag.
De dader was een bekende van de vrouw. Hij stond op het punt om Nederland uitgezet te worden. Hij vermoordde ook een van haar honden.
Nadat de vrouw na twee uur ontsnapte, belde ze de politie. De vrouw kende de Afghaan al een tijdje en hij had een paar keer bij haar thuis gegeten. De politie denkt dat de twee een relatie hebben gehad. Agenten zijn in het verleden vaker langs geweest vanwege huiselijk geweld.
Groot mes
Gistermiddag had de dader de vrouw in de wijk Gein in de Bijlmer met een mes achtervolgd. Ze wist hem in de metro af te schudden. Maar toen ze thuiskwam, zat de man in de zitkamer met een groot mes op haar te wachten.
Hij hield haar twee uur vast, verkrachtte haar en sneed haar hond de keel door. Toen hij even niet oplette, wist de vrouw te ontkomen. Zij rende een nabijgelegen restaurant in.
De Afghaan ging er op blote voeten vandoor. De politie zette een zoekactie in en een politiehelikopter cirkelde rond in de omgeving. Tevergeefs. Hij is nog altijd voortvluchtig.
Bah criminaliteitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Politie district Zuid-Limburg staat op Nummer 5 van de 25 Nederlandse korpsen qua onveiligheid.
Qua moorden staat Limburg zelfs achter Noord en Zuid Holland op plaats 3.
En Limburgers in het algemeenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen uit de Randstad die trots zijn dat ze er wonen
Mensen uit Drenthe, Groningen, Friesland die zelf met een hoerenaccent praten en hier meeklagen over Limburgers
Brabanders die hier mee lopen te janken, maar zelf niet toe durven te geven dat ze beter met een Limburger kunnen opschieten als met een Hollander (zelfde metaliteit)
En door wie komt dat? Door de OLLANDERS NATUURLIJK......snap je nu waarom we jullie zo moe zijn?quote:
Dude ik ben geen Ollanderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:22 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
En door wie komt dat? Door de OLLANDERS NATUURLIJK......snap je nu waarom we jullie zo moe zijn?
tyft dan lekker een end opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:22 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
En door wie komt dat? Door de OLLANDERS NATUURLIJK......snap je nu waarom we jullie zo moe zijn?
Heb jij even pech!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef GertJanPeter het volgende:
Iedereen buiten Limburg is een Ollander![]()
Niet eenschquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar weten jullie nog wat het allerzieligste is ????
Moderators die dit soort topics openlaten !!! Eensch ?
Lollerdelollollolomfg postquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef Rekkie het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/images/mod.gif]afbeelding][/url]
Heb je opzich gelijk in dat brabanders beter overweg kunnen met Limburgs. Het is de zelfde mentaliteit. Maar dan nog zal het nooit 100% klikken tussen deze 2 provincie's al klikt dat beter dan met de rest van Nederland!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen uit de Randstad die trots zijn dat ze er wonen
Mensen uit Drenthe, Groningen, Friesland die zelf met een hoerenaccent praten en hier meeklagen over Limburgers
Brabanders die hier mee lopen te janken, maar zelf niet toe durven te geven dat ze beter met een Limburger kunnen opschieten als met een Hollander (zelfde metaliteit)
Ik ben 100% Limburger, maar Brabanders zijn gewoon een topvolk. Maar eigenlijk mag ik dat hier niet neerzetten, want het is namelijk de trend om alles en iedereen af te zeiken. Ik ben nu dan ook een paria.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef Ciske het volgende:
[..]
Heb je opzich gelijk in dat brabanders beter overweg kunnen met Limburgs. Het is de zelfde mentaliteit. Maar dan nog zal het nooit 100% klikken tussen deze 2 provincie's al klikt dat beter dan met de rest van Nederland!
Ow ja voor de mensen van boven de rivieren "randstad" wij Brabanders en Limburgers zijn gastvrij als je op bezoek komt krijg je koffie, koekje etc. Zijn altijd opgewekt en niet zo arrogant als boven de rivieren (Mijn ervaring!).
BrabantTilburg
![]()
Wij Limburgers zijn gewoon een trots volkjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:21 schreef The6thgate het volgende:
ik dacht eerst nog hey ook eens een keer een topic over hollanders. is het weer van een limburger afkomstig hooraltijd tzelfde gekibbel
Heiden!!! Verrader!! Ik verban je!!!! .........grapje..........quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben 100% Limburger, maar Brabanders zijn gewoon een topvolk. Maar eigenlijk mag ik dat hier niet neerzetten, want het is namelijk de trend om alles en iedereen af te zeiken. Ik ben nu dan ook een paria.
Hey, ik heb ook al gezegd dat ik blij ben dat we Noord-Brabant als buffer hebben.... Dat zijn de beste Hollanders van het hele stelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben 100% Limburger, maar Brabanders zijn gewoon een topvolk. Maar eigenlijk mag ik dat hier niet neerzetten, want het is namelijk de trend om alles en iedereen af te zeiken. Ik ben nu dan ook een paria.
Als ze de hond meenemen zou ik het durven deze het voor te zetten..... gasten wil ik dat niet aan doen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef GertJanPeter het volgende:
Bij ons thuis krijgt het bezoek lekkere Limburgse vlaai.....
ach limburg is ook wel om trots op te zijn, maar altijd de mensen die dat zo hard van de daken schreeuwen zijn zo vermoeiendquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:34 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Wij Limburgers zijn gewoon een trots volkjeDat kan de rest van Nederland niet hebben
Dat ben ik volkomen met je eens! Echter, ze zullen nooit leren hoe ze "vastelaovend" moeten vieren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat is gewoon zeuren voor het zeuren, iedereen vind echte limburgse vlaai lekker!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als ze de hond meenemen zou ik het durven deze het voor te zetten..... gasten wil ik dat niet aan doen!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:37 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Dat is gewoon zeuren voor het zeuren, iedereen vind echte limburgse vlaai lekker!
Bovendien hebben Ollanders weinig op met hun Vaderland...iets dat Limburgers WEL hebben (op Limburg danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:34 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Wij Limburgers zijn gewoon een trots volkjeDat kan de rest van Nederland niet hebben
Niet geheel waar. Ik ken een negert die vloeiend Limburgs praat en van carnaval houdt!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:39 schreef GertJanPeter het volgende:
Bovendien hebben Ollanders weinig op met hun Vaderland...iets dat Limburgers WEL hebben (op Limburg dan)....vandaar dat de Randstad de afgelopen 30 jaar is overgenomen door "buitenlandse" entiteiten....
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:36 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Heiden!!! Verrader!! Ik verban je!!!! .........grapje..........![]()
Nou even serieus. Er is ècht géén ènkele Limburgse vlaai die jij te pruimen vind??? Hoeveel verschillende heb je al geproefd??quote:
Weet je zeker dat het niet gewoon een geschminkte blanke is?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ken een negert die vloeiend Limburgs praat en van carnaval houdt!![]()
Er staat een paard in de gang volkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:37 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dat ben ik volkomen met je eens! Echter, ze zullen nooit leren hoe ze "vastelaovend" moeten vieren.![]()
Zie je! Bij ons werkt integratie welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ken een negert die vloeiend Limburgs praat en van carnaval houdt!![]()
1 vond ik lekker..... chocolade vlaai.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:42 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Nou even serieus. Er is ècht géén ènkele Limburgse vlaai die jij te pruimen vind??? Hoeveel verschillende heb je al geproefd??
Je moet gewoon een enorme boer zijn die niks vreet wat hij niet kent. Jij lijkt me ook zo'n type die een vriendin zoekt/heeft die net als jou niet verder als haar dorp kijkt.quote:
Aha! Daar komt de aap al uit de mouw. Je vond al in ieder geval één lekker, ook al qualificeert hij niet volledig. Nu nog even bepalen welke je al geproefd hebt zonder ze lekker te vinden en we kunnen bepalen wat de oorzaak van jouw onvrede over Limburgse vlaai is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 vond ik lekker..... chocolade vlaai.
Maar dat vind ik niet limburgs
Wat heeft Noord-Holland nou waar je werkelijk trots op kunt zijn?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef brood_korst het volgende:
Ollanders
Friezen![]()
Belgen
rotterdammers![]()
Noord Hollanders![]()
Wat dacht je van die smerige rook wolken van heel die fabrieken en auto's???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Wat heeft Noord-Holland nou waar je werkelijk trots op kunt zijn?![]()
Amsterdamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:58 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Wat heeft Noord-Holland nou waar je werkelijk trots op kunt zijn?![]()
klauwen af van scheveningen he? Das nog altijd een buitenwijk van den haag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:19 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Schiphol![]()
Zandvoort![]()
Scheveningen![]()
Take that limburg![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:53 schreef brood_korst het volgende:
Ollanders
Friezen![]()
Belgen
rotterdammers![]()
Noord Hollanders![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noord-Holland
![]()
Brood_Korst
![]()
Scheveningen hoort bij noord holland
![]()
Amsterdam
![]()
Jij bent trots op Amsterdam? Jij bent zeker al snel trots he? Toegegeven het heeft z'n mooie kanten en pluspunten en zo, maar een aardig groot deel is ook gewoon in de orde afvoerputje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:19 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Schiphol![]()
Zandvoort![]()
Scheveningen![]()
Take that limburg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |