vergeet friesland nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:19 schreef Arendt het volgende:
Limburg, Nederland, één pot nat...
Typefout.....Je bent zeker ook een Ollander?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:24 schreef Marruk het volgende:
Olanders?
Zeg eens eerlijk, hoe kan iemand jou nog serieus nemen na een niet bestaand woord te uiten in de topictitel?
Dat doen ze in Brabant....maar helaas ben ik het ook al tegengekomen in Noord-Limburgquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:26 schreef HeatWave het volgende:
En overal en dan ook ECHT overal "kei" voor zeggen.
Ollanders = Hollanders = Kaaskopen...dus ook Brabo'squote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:29 schreef Verstreujem het volgende:
Heb je t nu over Nederlanders of mensen uit Olland (Noord-Brabant)
stelletje buitenlandersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef GertJanPeter het volgende:
- Waarom moeten Limburgers zich altijd aanpassen aan Ollanders?.....Praat je geen Limburgs...pech gehad dan verwacht ook niet dat we jullie gaan vertellen waar de Mediamarkt ligt in Maastricht
Dan blijf je toch lekker weg uit Limburg......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef VoreG het volgende:
limburg voegt helemaal niks toe aan Nederland en dan moet Nederland zich aanpassen aan limburg?.
Mja, en daar zit hem het probleem. Het feit dat jullie kut-hollanders de wij-zijn-meer mentaliteit zo goed kunnen toepassen. Volgens mij hadden ze in 45 niet alleen rotterdam moeten pakken, maar de gehele kustlijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef MrTorture het volgende:
Kunnen we limburg en brabant niet gewoon afgeven aan de belgen?Onee, die hebben al hun zuiderlijke probleemprovincies
haha ik zou als ik jouw was Noord - Brabant niet afgeven aan België! De economie hier in brabant is best belangrijk voor de economie in geheel Nederland!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef MrTorture het volgende:
Kunnen we limburg en brabant niet gewoon afgeven aan de belgen?Onee, die hebben al hun zuiderlijke probleemprovincies
Wij blijven al wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker weg uit Limburg......
In de buurt van Echt ??? WTF dat is Mid-Limburg man....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef El_Psycho het volgende:
Ach, iedereen weet toch dat zo in de buurt van Echt dat irritante holland begint. Komen niks dan problemen vandaan van 'daarboven'.
en dus ook Limbo'squote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:32 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Ollanders = Hollanders = Kaaskopen...dus ook Brabo's
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:45 schreef Cart_man het volgende:
Limburges zijn reservemoffen. Afstoten dat deel.
Ik ben geen Hollander, maar een Gelderlander.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mja, en daar zit hem het probleem. Het feit dat jullie kut-hollanders de wij-zijn-meer mentaliteit zo goed kunnen toepassen. Volgens mij hadden ze in 45 niet alleen rotterdam moeten pakken, maar de gehele kustlijn.
Maar Limburgers zijn nooit buiten de provicie Limburg geweest dan wilde je zeggen? Dus verder de bewoonde wereld van Nederland in? Ik wil best uit Limburg blijven, heb daar weinig te zoeken, maar dan moet je mij beloven dat ik je ook niet tegenkom in Amsterdam o.i.d.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef El_Psycho het volgende:
Ach, iedereen weet toch dat zo in de buurt van Echt dat irritante holland begint. Komen niks dan problemen vandaan van 'daarboven'.
En maar altijd zeiken over Limburgers, in de zomer zijn frigging heel Valkenburg en Maastricht overspoeld met Hollanders, met Carnaval komen ze ook weer kijken, met pinkpop komen ze ook en masse naar beneden.
Gelukkig hebben we noord-brabant nog als een beetje buffer zone, daarboven is het HELEMAAL erg....
TS is goed bezig
Ach, there's no such thing as Midden Limburg... Je hebt Limburg: de driehoek Heerlen, Sittard, Maastricht en een beetje buffer eromheen (ongeveer tot aan Susteren/Echt) en dan heb je Holland ;-) Het criterium is namelijk heuvels. Boven Echt zijn er geen fatsoenlijke, mooie heuvels meer, dus dat moet wel Holland zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In de buurt van Echt ??? WTF dat is Mid-Limburg man....
Overigens ben ikzelf van mening dat Kerkrade Limburg onwaardig is -> Heel Parkstad overigens.
Brand is geen dochter van heineken. Brand is geannexeerd door heineken, omdat jullie daarboven ook eens wat echt bier wilden hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Jammer voor je dat Brand een dochter is van het Ollandse Heineken.
Eensch.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:56 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Ach, there's no such thing as Midden Limburg... Je hebt limburg: de driehoek heerlen, sittard, maastricht en een beetje buffer eromheen (ongeveer tot aan susteren/echt) en dan heb je Holland ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |