maar de TS niet. en met hem velenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit is toch wat "het volk" wil?
Hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:16 schreef Mauzer het volgende:
De juiste persoon op de juiste plaats. Een minister met emotie die gaat janken bij vervelende gedachtes zetten ze maar bij het ministerie van kunst en cultuur neer. Verdonk is niet aangenomen om linten te knippen, maar om "goed" beleid te voeren, en dat is wat hier wordt gedaan.
ehmm... pvda?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:
welke klote malloot heeft dit beleid ontworpen?
¿Que?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
ehmm... pvda?
EENSCHquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:58 schreef BaajGuardian het volgende:
verdonk met haar ge slangemanouvreer door alle *op ned. 2* debat vragen die ze krijgt , alles verklarend met die ongevoelige regeltjes , dit is onmenselijk , emptathieloos wijf dat het is
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:27 schreef Mr.Spock het volgende:
Topwijf, en zo denkt de meerderheid van dit land erover (en daarom zit ze daar ook)
Als je een tienpersoons boot volpleurt met 40 mensen, wat gebeurt er dan?
Sommige mensen zijn gewoon "not qualified" vandaar ook dat niet iedereen dezelfde leuke baan kan krijgen: sommigen staan achter de lopende band.
Ga ergens anders lopen zeiken, it's a dirty job, but some one has to do it.
hij vroeg toch naar het ontwerp?quote:
"Het volk" wil ook het TROS muziekfeest, een vakantie in Nederlands-Spanje, Senseo, de doodstraf, DJ TIësto, de Telegraaf, lichtmetalen velgen, een Laaf in de tuin en Il Divo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit is toch wat "het volk" wil?
Eensch. Eindelijk eens een Nederlander met ruggegraat ipv al die linkse geitewollensokkenfiguren die topics zoals deze openen met "onmenselijke" situaties. Laat me niet lachen, 30 miljoen doden in afrika per jaar is onmenselijk, ga daar wat aan doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:27 schreef Mr.Spock het volgende:
Topwijf, en zo denkt de meerderheid van dit land erover (en daarom zit ze daar ook)
Als je een tienpersoons boot volpleurt met 40 mensen, wat gebeurt er dan?
Sommige mensen zijn gewoon "not qualified" vandaar ook dat niet iedereen dezelfde leuke baan kan krijgen: sommigen staan achter de lopende band.
Ga ergens anders lopen zeiken, it's a dirty job, but some one has to do it.
Schokkend maar waar!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef Croupouque het volgende:
"Het volk" wil ook het TROS muziekfeest, een vakantie in Nederlands-Spanje, Senseo, de doodstraf, DJ TIësto, de Telegraaf, lichtmetalen velgen, een Laaf in de tuin en Il Divo.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eensch. Eindelijk eens een Nederlander met ruggegraat ipv al die linkse geitewollensokkenfiguren die topics zoals deze openen met "onmenselijke" situaties. Laat me niet lachen, 30 miljoen doden in afrika per jaar is onmenselijk, ga daar wat aan doen.
Dit getuigt van nogal weinig respect voor de gemiddelde Nederlander.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
empathieloos hoerenland , flikker toch op , ik ga slapen
Ik dacht dat je beledigingen boycotte? Staat in je sig namelijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef Louterman het volgende:
VERDONK IS IEMAND DIE WEET WAAR ZE HET OVER HEEFT EN VOORT HAAR TAAK SUPER UIT.
Wow. Bel Verdonk, deze persoon is aan het radicaliseren!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:51 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Dit getuigt van nogal weinig respect voor de gemiddelde Nederlander.
hear, hear!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:30 schreef electricity het volgende:
een minister hoort geen menselijkheid te tonen, maar de regels na te leven.
En "Gewoon Jan Smit".quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Het volk" wil ook het TROS muziekfeest, een vakantie in Nederlands-Spanje, Senseo, de doodstraf, DJ TIësto, de Telegraaf, lichtmetalen velgen, een Laaf in de tuin en Il Divo.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:47 schreef brood_korst het volgende:
Verdonk is toch die ene van die vreemdelingen zaken wie al dat gespuis uit de anderen landen eruit wil donderen ??
Helaas, jij gaat niet door naar de volgende ronde. Je bent de zwakste schakel.
Tot ziens![]()
U vergat ook dat zij minister is van Integratie.
![]()
Ja sorry maar ik volg die stel varkens vissers niet wie zichzelf land regeerders noemenquote:
Die trol is een vieze oplichtster eerste klas, branden in hel zal ze. Met een beetje mazzel word ze in kosovo in elkaar geslagenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:08 schreef Overlast het volgende:
In het debat was ze heel sterk vandaag.
Ze heeft iig prima duidelijk gemaakt waarom die chick uit Kosovo niet mag blijven.
Bureaucratie heet dat, een echte minister denkt naast zijn wetboekje ook nog even na hoe het nou eigenlijk echt moet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:30 schreef electricity het volgende:
een minister hoort geen menselijkheid te tonen, maar de regels na te leven.
nee dat heet een groter doel nastreven. als je de honger in afrika wilt oplossen, dan moet je ook niet denken in de levens van die arme mensen die voor je staan, maar dan moet je denken in cijfers. hoe hard dit ook klinkt. het is wel de enige manier om een goed beleid te organiseren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:16 schreef JosvG het volgende:
[..]
Bureaucratie heet dat, een echte minister denkt naast zijn wetboekje ook nog even na hoe het nou eigenlijk echt moet.
Als je een goed beleid wilt voeren moet je nadenken, en niet afgaan op je eigen onderbuikgevoelens of die van het "volk". Dat is iets wat Verdonk niet doet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef electricity het volgende:
[..]
nee dat heet een groter doel nastreven. als je de honger in afrika wilt oplossen, dan moet je ook niet denken in de levens van die arme mensen die voor je staan, maar dan moet je denken in cijfers. hoe hard dit ook klinkt. het is wel de enige manier om een goed beleid te organiseren.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:
inhoudelijke reacties graag?
domme zak met je cliche post sigh.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:25 schreef BaajGuardian het volgende:
bah
nounou wat een inhoud..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een vrouw met ballen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:16 schreef Mauzer het volgende:
De juiste persoon op de juiste plaats. Een minister met emotie die gaat janken bij vervelende gedachtes zetten ze maar bij het ministerie van kunst en cultuur neer. Verdonk is niet aangenomen om linten te knippen, maar om "goed" beleid te voeren, en dat is wat hier wordt gedaan.
het klinkt wat grof, maar positief bedoelt is het gewoon nog waar ook...quote:
Ik kan jullie garanderen dat deze vrouw alleen uit voert wat op saaie verjaardagfeestjes na veel drank in een opwelling wel eens wordt geroepen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef R_ON het volgende:
Mag ik weten waar dat positieve geluid op gebaseerd is?
Wat weet men zo uit het blote hoofd van het beleid van Rita? Behalve dat het 'streng' is.
Welke vraag over fraude?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:21 schreef Camplo het volgende:
Ze gaf geen antwoord op die vraag over fraude.
Kutwijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |