Zou hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Poogie het volgende:
als je zoekt onder axolotl vind ie nog veel meer
Dat is ook wat ik me afvraag, ga vanaaf wel ff neuzen op internet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:23 schreef mrcool het volgende:
Vette beesten man, kunnen die ook met meerdere in een bak? Zoetwatervissen in een bak?
[afbeelding]
omg.. die zwarte is wel erg stoerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef Keiichi het volgende:
[afbeelding]
Ook gewoon in het zwart verkrijgbaar![]()
Ja toch? Vind het echt coole beesten!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij trekt wel een hele grote big smile
volgens mij kun je ze niet met andere vissen in 1 bak doen, of die andere vissen zouden als voer moeten dienen, dan natuurlijk welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef n00cL30n het volgende:
jeps... Nu nog ff uitvinden of ik die bij de andere beesten in mijn aquarium kan gooien.
En wat kost zo'n beestje?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef Poogie het volgende:
[..]
volgens mij kun je ze niet met andere vissen in 1 bak doen, of die andere vissen zouden als voer moeten dienen, dan natuurlijk wel
Ik zou het even bij de dierenwinkel vragen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef n00cL30n het volgende:
jeps... Nu nog ff uitvinden of ik die bij de andere beesten in mijn aquarium kan gooien.
Wat het belangrijkste is, wat kost het beestje qua onderhoudquote:
En hoe makelijk zouden ze paren?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef Poogie het volgende:
[..]
die vriend van me had hem voor 25 euro en dat is een volwassen vrouwtje wat hij heeft
Zichzelf kunnen oplappen? Net als een zeester bedoel je?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef Geqxon het volgende:
Ook wel erg ruig dat deze beesten zichzelf kunnen oplappen, als er een ledemaat afgehakt is
Ze kunnen zelfs (non-vitale) stukken hersenen repareren
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zichzelf kunnen oplappen? Net als een zeester bedoel je?
quote:Het meest opmerkelijke aan de axolotl is zijn mogelijkheid tot regeneratie: de axolotl herstelt zich niet door littekens te vormen. Hij kan zelfs vernielde ledematen herstellen en in sommige gevallen nog belangrijkere structuren. Sommige axolotls kunnen zelfs de minder vitale delen van hun hersenen herstellen.
TYF!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:12 schreef Geqxon het volgende:
Ook wel erg ruig dat deze beesten zichzelf kunnen oplappen, als er een ledemaat afgehakt is
Ze kunnen zelfs (non-vitale) stukken hersenen repareren
Awwww maaaan! Veeet Lieffff!!quote:
Oeh waar woont die kennis en heeft ie een site??quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:17 schreef Llewella het volgende:
Axelotl idd! M'n broertje heeft ze gehad en een kennis van me kweekt ze.
Ik blijf ze zelf maar raar vinden
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef Nepthys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
Wel toffe beestjes![]()
Meer de Mudkip... Zie hierquote:
Waar woon je? In Nieuwegein (provincie Utrecht) zit een dierenwinkel die die beestjes verkoopt. Tenminste, de laatste keer dat ik er was nog wel. Witte en zwarte.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh waar woont die kennis en heeft ie een site??
Hee Llewella! Ook van het R-f!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:17 schreef Llewella het volgende:
Axelotl idd! M'n broertje heeft ze gehad en een kennis van me kweekt ze.
Ik blijf ze zelf maar raar vinden
http://www.bcreptiles.com/quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh waar woont die kennis en heeft ie een site??
Yep, ook van R-Fquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:03 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Hee Llewella! Ook van het R-f!
Zag dat je leuke variëteit aan kweekmuizen hebt zitten. Als je eens iets leuks overhebt...Wij houden ons aanbevolen! We kweken nu met standaard muisjes, hebben nu bruin met roodachtige buiken en zwart met creme buiken erin weten te fokken. Maar apartere kleuren of vachten staan nog op de lijst!
Zeer begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:13 schreef Llewella het volgende:
[..]
http://www.bcreptiles.com/
[..]
Yep, ook van R-F
Voorlopig probeer ik de muizenpopulatie een beetje terug te dringen om zo meer tijd over te houden voor onze aanstaande kleine. Want de muizen gaat nu de meeste tijd inzitten.
Daardoor alleen nog hoognodige nestjes (voer) en om eventuele lijnen in stand te houden.
In Maastricht, das een beetje ver...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:00 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Waar woon je? In Nieuwegein (provincie Utrecht) zit een dierenwinkel die die beestjes verkoopt. Tenminste, de laatste keer dat ik er was nog wel. Witte en zwarte.
Heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Maastricht, das een beetje ver...
Ik moet echt even goed bezinnen of ik t wel wil.
Na ja ik wil t wel maar waar zetten we die bak neer en zo haha.
Diebo verkoopt ze inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:00 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Waar woon je? In Nieuwegein (provincie Utrecht) zit een dierenwinkel die die beestjes verkoopt. Tenminste, de laatste keer dat ik er was nog wel. Witte en zwarte.
Op City Plaza, Tip heet ie volgens mij, verkoopt ze ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Diebo verkoopt ze inderdaadwww.diebo.nl
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:01 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb via marktplaats twee superlieve mini-axolotls gekocht. Ze heten de Koersk en Titanic. Ik heb er 5 euro per axolotl voor betaald en ben nu al fan
Ze worden niet echt groter dan 30 centimeter. Al zou een Axolotl van 60 centimeter wel superstoer zijn om te hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:42 schreef RandomMoron het volgende:
Ze passen zich aan aan je aquarium naar ik begrepen heb..dus zullen ze nooit super groot worden in een mini-aquarium. Nu is de mijne 30 cm breed. Zal ongeveer naar 60 willen, maar dan moet ik eerst nog een aquarium vinden. Ze vermaken zich prima![]()
En wat het water betreft. Bij mij is het kraanwater vermengt met vijverwater omdat ik daar de plantjes uit heb en ze doen het heel goed. Ze groeien al flink, ik heb zo'n vermoeden dat ze wel tegen een stootje kunnen
Oh sorry!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef RandomMoron het volgende:
mijn aquariumniet mijn lotls..die zijn nog geen 5 cm
Je signaturequote:Op zondag 3 augustus 2008 20:16 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nee, De Fontein.Ik ken de zaak wel, though.
Same here.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die dingen eng. Ik zou geen oog dicht kunnen doen denk ik.
Ze worden ongeveer een jaar of tien, maar er zijn liefhebbers die Axolotls van 17 jaar hebben staan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:28 schreef n0a het volgende:
Hoe oud worden die beestjes? Zien er echt super schattig uit. Kunnen ze ook zonder wormen, want daar wordt ik echt panisch van.
Heb al 2 katten en 3 slangen dus denk eigenlijk dat deze er niet bij komen. :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |