Bron: http://www.nu.nl/news/669(...)ster_Brinkhorst.htmlquote:MSN-cursus voor minister Brinkhorst
Uitgegeven: 7 februari 2006 09:18
Laatst gewijzigd: 7 februari 2006 10:34
DEN HAAG - Leerlingen van klas 1E van het Haagse Montessori Lyceum hebben minister Brinkhorst (Economische Zaken) dinsdagmorgen zijn eerste lesje MSN gegeven. De minister kreeg uitleg over de voor- en nadelen van het razendpopulaire chatprogramma.
De cursus vormde het officiële begin van yaddayaddayadda Veilig Internet. In Nederland en België is het thema 'Ik zal je leren'.
Achterstand
Met stijgende verwondering hoorde Brinkhorst de scholieren hem uitleggen yaddayaddayadda erkende de minister tijdens het chatten.
Een leerlinge legde uit dat sommige mensen de webcam voor "vieze spelletjes" gebruiken yaddayaddayadda Wij leren van jullie."
Aandacht
Brinkhorst installeerde de 15-jarige Raymond Roodbol als eerste lid van een op te richten jeugdraad die yaddayaddayadda en les in het gebruik van sommige programma's.
FAMILIE VAN DANNY ROODBOL?
Het de derde keer dat de Europese Dag voor Internetveiligheid yaddayaddayadda praten over de leuke kanten en over de risico's van het web.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:40 schreef Agiath het volgende:
Wie is yaddayaddayadda?
Dat is een variant op "knip". Anders wordt het verhaal zo lang.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:40 schreef Agiath het volgende:
Wie is yaddayaddayadda?
Kun je dan niet beter "knip" neerzettenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is een variant op "knip". Anders wordt het verhaal zo lang.
Daar hebben ze '[...]' voor gevonden...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is een variant op "knip". Anders wordt het verhaal zo lang.
Juist, yababididid komt zo raar overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter "knip" neerzetten![]()
![]()
Ja, maarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter "knip" neerzetten![]()
![]()
Ik denk dat het een oproep is om een virus via MSN te versturenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:09 schreef stukovich het volgende:
[..]
Juist, yababididid komt zo raar over
Duidelijk geen FOK! radio geluisterdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
wie is die geile hobbelslet in je usericon trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |