Maar hoe gaat dat dan? moet degene die je een kip cadeau hebt gedaan op een gegeven moment zelf een adoptiebedrag gaan betalen? Ik zou het erg vinden als ik iemand een adoptiekip cadeau doe, en dat diegene dan na een jaar of wat niet wil dokken. Wat gebeurt er dan met die kip? Moet die zelf zijn geld bij elkaar gaan scharrelen door te solliciteren naar een functie als soepkip?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb het ooit van iemand gekregen voor mijn verjaardag en veel plezier aan beleeft!
je 'koopt' een kip. daarvoor krijg je dan een nummer van die kip en je krijgt 6 bonnetjes waarmee je 6 eieren kan halen bij een natuurwinkel in de buurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan? moet degene die je een kip cadeau hebt gedaan op een gegeven moment zelf een adoptiebedrag gaan betalen? Ik zou het erg vinden als ik iemand een adoptiekip cadeau doe, en dat diegene dan na een jaar of wat niet wil dokken. Wat gebeurt er dan met die kip? Moet die zelf zijn geld bij elkaar gaan scharrelen door te solliciteren naar een functie als soepkip?
Nou daar ken je verdomd veel eieren voor kopenquote:Hoe het werkt
U legt eenmalig 1.000 euro in voor een looptijd van vijf jaar.
dat is niet de kip die ik gekocht heb. volgens mij kostte dat ding toen 12,50 (maar dat weet ik niet want ik heb het gekregen)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:49 schreef Fliepke het volgende:
oh maar dan:
[..]
Nou daar ken je verdomd veel eieren voor kopen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
je kan met webcam kijken naar kippen.
voor dat geld kan je je eigen 'adopteer een kip' beginnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef Fliepke het volgende:
ik zie hier iets staan van 14,75 voor een half jaar. De cadeaukip.
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij kun je beter niet voor 5 jaar zo'n kip nemen
Kun je beter een kip in je tuin nemen die iedere dag een ei legt
die kippen gaan vast niet heel lang mee neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef Fliepke het volgende:
ik zie hier iets staan van 14,75 voor een half jaar. De cadeaukip.
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij kun je beter niet voor 5 jaar zo'n kip nemen
Kun je beter een kip in je tuin nemen die iedere dag een ei legt
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef JosvG het volgende:
2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie [2]
En dat zegt iemand die in haar profiel een website heeft staan van alle dieren tellen mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef Lucille het volgende:
Kip, het meeste veelzijdige stukje vlees. Kip!![]()
Omdat je je ei bij haar kwijt kanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef AntiSh0x het volgende:
Waarom een kip geven als je al een chickie hebt...
Als je echt wilt dat ze je nooit meer een blik waardig zal gunnen moet je dat kip-idee uitvoerenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:30 schreef Roellio het volgende:
Ik ben van plan om een meisje dat ik leuk vind voor valentijn een kip cadeau te doen via www.adopteereenkip.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |