abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:25:51 #141
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34830045
- trol -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 07-02-2006 15:27:32 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34830048
quote:
Bedrog Deense Moslims - 12 Deense cartoons niet de oorzaak - Moslimdelegatie heeft cartoons aangepast !

Monday 6 February 2006 | Algemeen and Cultuur and Maatschappij and Politiek Internationaal and Terreur and Multikul | Email | Print
(Novopress) - Terwijl wereldwijd bij Moslims de vlam in de pan lijkt te slaan om de 12 zg. beledigende Deense cartoons, komt langzamerhand de ware oorzaak van de opschudding naar boven. De Deense moslimdelegatie, geleidt door Ahmed Abdel Rahman Abu Laban (een prominte moslim in Denemarken, foto), die met de 12 cartoons de Islamitische wereld afreisde, blijkt eigenhandig een aantal door henzelf gefabriceerde en bewerkte tekeningen te hebben toegevoegd die daadwerkelijk beledigend voor de Moslims zouden zijn.

Eén van de gefabriceerde tekeningen was een beeld van de Profeet Mohammed met een varkensgezicht. Daarnaast ook een gefabriceerde tekening van een geknielde moslim die anaal genomen wordt door een hond. Geen van deze toegevoegde en bewerkte tekeningen waren geplaatst of bekend bij de Deense krant. De zeer onverantwoordelijke actie van de Moslimdelegatie had de opzet hun actie kracht bij te zetten en om Denemarken te conformeren aan de Sharia !

Abu Laban (foto) en andere vertegenwoordigers van de The Islamic Belief Society claimden tijdens hun Islamitische kruistocht dat zij gesteund werden door 29 officiële moslim-organisaties. Uit diepgaand onderzoek van de Deense krant Ekstra Bladet blijkt nu dat verschillende organisaties helemaal niet bestaan en andere nooit gevraagd zijn voor dit protest tegen de Deense cartoons. Opmerkelijk is dat een aantal woordvoerders opgevoerd op Abu Laban’s (foto) lijst, zelfs tegen zijn actie blijken te zijn.

Met deze 29 organisaties prees Abu Laban publiekelijk zich gesteund door ‘tussen de 150.000 en 200.000 moslims’. Hetzelfde diepgaande onderzoek van Ekstra Bladet komt ten hoogste tot 15.000 en spreekt over waarschijnlijk slechts 5.000 moslims.

Door de gefabriceerde tekeningen die nergens ooit gepubliceerd zijn is wereldwijd de vlam in de pan geslagen, zijn mensbedreigende situaties ontstaan en overheidsgebouwen vernield en in brand gestoken. Ondertussen heeft het hoofd van de delegatie, Abu Laban (foto), wereldwijd, ook op Al Jazeera, de boycot van Deense produkten toegejuicht. De leugens van de moslimdelegatie hebben inmiddels naast talloze gewonden, ook een aantal doden, waaronder een priester, op hun geweten
http://nl.novopress.info/?p=213
pi_34830127
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:25 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

http://nl.novopress.info/?p=213
Nu de derde keer dat het voorbij komt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_34830143
- op verzoek -

[ Bericht 96% gewijzigd door sp3c op 07-02-2006 15:33:36 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:28:38 #145
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34830145
en nog steeds wachten we op BSB met zijn "bewijs"
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:30:11 #146
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34830195
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:22 schreef typtypo het volgende:

[..]

Star7fucker als ik jou was zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken aanzien het merendeel van europa niet erg christelijk is en zich niet perse geroepen voelt om zich aan de 10 geboden te houden.
Jammer dat je meteen begint te schelden, en er niet inhoudelijk op ingaat. Gisteren werd ik ook al uitgescholden voor kinderlokker, toen men de discussie niet kon winnen. Ik hoop dat Spa3c deze keer maatregelen zal nemen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:30:19 #147
13462 BansheeBoy
pi_34830201
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef Cairon het volgende:
en nog steeds wachten we op BSB met zijn "bewijs"
Welk bewijs wil je hebben maat?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34830223
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sorry, ik heb niet alle topics gevolgd, maar kun je me het bewijs leveren?

Alvast bedankt.

²
last van selectief leesgedrag?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:31:46 #149
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34830235
dat het NIET door een imam is gefabriceerd, het bewijs dat ons bewijs volledig van de kaart veegt. Je weet wel hard bewijs, met bronnen, en niet een vage claim van een user.
I'm hungry!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:34:51 #150
13462 BansheeBoy
pi_34830339
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

last van selectief leesgedrag?
Neen, ik kan onmogelijk alles volgen. Deze topics gaan zo ontzettend snel. Vergeet ook niet dat ik met een schuin tijdens mijn werk meelees en probeer te posten. Het is dus zeer aannemelijk dat ik heel veel posts niet heb gelezen.

²
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:36:53 #151
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34830417
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, ik kan onmogelijk alles volgen. Deze topics gaan zo ontzettend snel. Vergeet ook niet dat ik met een schuin tijdens mijn werk meelees en probeer te posten. Het is dus zeer aannemelijk dat ik heel veel posts niet heb gelezen.

²
Ik geloof dat het de bedoeling is om je aandacht te richten op een bepaald nieuwsbericht, dat onlangs is verschenen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:37:52 #152
13462 BansheeBoy
pi_34830451
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:36 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Ik geloof dat het de bedoeling is om je aandacht te richten op een bepaald nieuwsbericht, wat onlangs is verschenen.
Ik heb daar mijn mening al over gegeven: het is simpelweg afschuwelijk als dit waar blijkt te zijn.

²
pi_34830478
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
speciaal voor jou. en alle anderen met last van "schuin meelezen op werk waardoor ik posts die me minder aanstaan legitiem kan skippen"; hij staat in m'n signature (onderaan elke post).
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:39:09 #154
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34830492
en ondertussen wachten we met geduld af op jouw bewijs dat dit allemaal een leugen is.
I'm hungry!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:39:17 #155
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34830497
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb daar mijn mening al over gegeven: het is simpelweg afschuwelijk als dit waar blijkt te zijn.

²
Daar lijkt het wel op.
pi_34830536
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Maar jij kan ook overspel plegen, alocohol drinken, varkensvlees eten, liegen en bedriegen, iemand vermoorden etc, zonder dat je in het hiernamaals wordt gestraft. Want kijk, Jezus is voor jouw zonden gestorven.
Dan weet je wel bitter weinig over de bijbel wonend in een overwegend christelijk land.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:41:19 #157
13462 BansheeBoy
pi_34830562
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:39 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op.
Als dat zo is is het gewoon afschuwelijk, dit is gewoon fraude. Maar laten we de berichtgeving van de wat objectievere media afwachten alvorens we een oordeel vellen.

²
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:42:03 #158
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34830588
Yep mensen, het is weer zo ver.

BSB heeft geen geldend verweer.
I'm hungry!
pi_34830592
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dan weet je wel bitter weinig over de bijbel wonend in een overwegend christelijk land.
je kunt wel iemands ezel begeren zonder straf te ontvangen
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:42:15 #160
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34830594
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als dat zo is is het gewoon afschuwelijk, dit is gewoon fraude. Maar laten we de berichtgeving van de wat objectievere media afwachten alvorens we een oordeel vellen.

²
Is zoiets wel eens vaker voorgekomen, dat je weet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')