Ik weet het niet, alle opties staan open, behalve dat een Moslim dit zou doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
zal wel een christen gemaakt hebben om de boel te laten escaleren, of niet?
Ik heb het over Bush zijn gedrag in algemeen, als Assad dat doet, misbruikt Syrie sommige dingen. Als Bush het doet komen er een paar prentjes en is het morgen al gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uhm... nee. Bush heeft hier behoorlijk weinig mee te maken. Ironisch genoeg lijkt dit precies op waar ik het over had.
Begrijp ik je verkeerd of zeg je nu eigenlijk dat een moslim niet aan beledigen doet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alle opties staan open, behalve dat een Moslim dit zou doen.²
quote:
Denk jij echt dat zij daar nog op gaan antwoorden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Meki en/of BSB: Hoe staan jullie tegenover de radicale moslim die deze rel zelf heeft uitgelokt met het toevoegen van drie 'cartoons' die nooit zijn gepubliceerd door de Deense krant.
Je hebt gelijk niets nieuws onder de zon. Het zijn gewoon politieke spelletjes waar elke regering zich mee bezighoudt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het over Bush zijn gedrag in algemeen, als Assad dat doet, misbruikt Syrie sommige dingen. Als Bush het doet komen er een paar prentjes en is het morgen al gedaan.
sterker nog, BSB ontkent het gewoon glashard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk jij echt dat zij daar nog op gaan antwoorden?
Die staan met hun mond vol tanden.
Of ze zien ineens Mohammed in zijn ware gedaante en aanbidden hem.
thank you, jij begrijpt mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je hebt gelijk niets nieuws onder de zon. Het zijn gewoon politieke spelletjes waar elke regering zich mee bezighoudt.
Een van de leukste voorbeelden is dat Clinton in Sudan een medicijnen fabriek liet bombarderen (wat natuurlijk niet het geval bleek te zijn) toen hij het effe moeilijk had met de Lewinski affaire![]()
Helaas begrijp je dat verkeerd. Uiteraard doen Moslims ook aan beledigen, helaas, maar niet van de eigen Profeet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Begrijp ik je verkeerd of zeg je nu eigenlijk dat een moslim niet aan beledigen doet?
Dat is dus geen antwoord.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sterker nog, BSB ontkent het gewoon glashard.
en toch heeft deze altijd vet cool toffe imam dat gedaan. Hoe lang ga je dat nog ontkennen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas begrijp je dat verkeerd. Uiteraard doen Moslims ook aan beledigen, helaas, maar niet van de eigen Profeet.²
Waarom helaas? Waarom ga je er nou gelijk vanuit dat ik tegen je wil zijn. Ik vond het gewoon een opmerkelijke opmerking, kan dat niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas begrijp je dat verkeerd. Uiteraard doen Moslims ook aan beledigen, helaas, maar niet van de eigen Profeet.²
De Islam is ook vredelievend. Al die beelden van die rellen in het MO is allemaal propaganda. Dat zijn gewoon allemaal acteurs die in opdracht van Bush Deense ambassades in de fik steken om de moslims zwart te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en toch heeft deze altijd vet cool toffe imam dat gedaan. Hoe lang ga je dat nog ontkennen.
jij hebt je niet echt verdiept in Christendom he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef Gia het volgende:
[..]
De Islam is ook vredelievend. Al die beelden van die rellen in het MO is allemaal propaganda. Dat zijn gewoon allemaal acteurs die in opdracht van Bush Deense ambassades in de fik steken om de moslims zwart te maken.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij hebt je niet echt verdiept in Christendom he?
Wie zegt dat? Ik wil je best geloven, maar wie beweert bewijst, waar is je bewijs?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en toch heeft deze altijd vet cool toffe imam dat gedaan. Hoe lang ga je dat nog ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |