Bush style, "bedreiging" van Irak hoog houden in media, zodat hij al zijn plannen over homohuwelijk, bezuiniging op pensioen, stijgende werkloosheid tegen te gaan etc.quote:
schijnen ook waarschuwingsschoten gelost te zijn door F16'squote:07-02-2006 13:36
DEMONSTRATIES AFGHANISTAN Bij het Nederlandse Provincial Reconstruction Team (PRT) in Noord Afghanistan heeft vanochtend een demonstratie plaatsgevonden. De demonstratie was gericht tegen de Deense spotprenten. Zo´n 300 man verzamelden zich de poort van het PRT in de stad Pol-e-Khomri.
De demonstratie begon vreedzaam, maar door emoties raakte de sfeer gespannen. Toen de demonstranten met stenen begonnen te gooien werd besloten de groep uit elkaar te halen. De lokale politie en het Afghaanse leger hebben vervolgens de demonstranten verwijdert. Bij de demonstratie is een Nederlandse militair geraakt door een steen waarbij hij zeer licht gewond raakte. Op dit moment is het rustig in de provincie Baghlan. Desalnietemin zijn de beveiligingsmaatregelen naar aanleiding van deze onrust aangescherpt.
http://www.mindef.nl/actu(...)7_demonstraties.aspx
Je bedoelt dat Bush ook zulke dingen doet? Ja, natuurlijk, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bush style, "bedreiging" van Irak hoog houden in media, zodat hij al zijn plannen over homohuwelijk, bezuiniging op pensioen, stijgende werkloosheid tegen te gaan etc.
Om maar een simpel voorbeeld te noemen
Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
schijnen ook waarschuwingsschoten gelost te zijn door F16's
Dat niemand er van op kijkt als Bushe het doet, maar het is wel opmerkelijk wanneer Syrie het doet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Bush ook zulke dingen doet? Ja, natuurlijk, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?
selectief lezen noemen ze zoiets dus. Het is gemaakt door een imam, omdat hij dacht dat de deense cartoons niet erg genoeg zouden zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een Moslim maakt zo iets niet. Dus nee.²
Misschien moet je de media eens wat meer volgen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat niemand er van op kijkt als Bushe het doet
Uhm... nee. Bush heeft hier behoorlijk weinig mee te maken. Ironisch genoeg lijkt dit precies op waar ik het over had.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat niemand er van op kijkt als Bushe het doet, maar het is wel opmerkelijk wanneer Syrie het doet?
bom laten vallen, maar dan nét mis?quote:
ik bedoel op groot schaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef Jalu het volgende:
[..]
Misschien moet je de media eens wat meer volgen?
Ik weet het niet, alle opties staan open, behalve dat een Moslim dit zou doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
zal wel een christen gemaakt hebben om de boel te laten escaleren, of niet?
Ik heb het over Bush zijn gedrag in algemeen, als Assad dat doet, misbruikt Syrie sommige dingen. Als Bush het doet komen er een paar prentjes en is het morgen al gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uhm... nee. Bush heeft hier behoorlijk weinig mee te maken. Ironisch genoeg lijkt dit precies op waar ik het over had.
Begrijp ik je verkeerd of zeg je nu eigenlijk dat een moslim niet aan beledigen doet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alle opties staan open, behalve dat een Moslim dit zou doen.²
quote:
Denk jij echt dat zij daar nog op gaan antwoorden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Meki en/of BSB: Hoe staan jullie tegenover de radicale moslim die deze rel zelf heeft uitgelokt met het toevoegen van drie 'cartoons' die nooit zijn gepubliceerd door de Deense krant.
Je hebt gelijk niets nieuws onder de zon. Het zijn gewoon politieke spelletjes waar elke regering zich mee bezighoudt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het over Bush zijn gedrag in algemeen, als Assad dat doet, misbruikt Syrie sommige dingen. Als Bush het doet komen er een paar prentjes en is het morgen al gedaan.
sterker nog, BSB ontkent het gewoon glashard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk jij echt dat zij daar nog op gaan antwoorden?
Die staan met hun mond vol tanden.
Of ze zien ineens Mohammed in zijn ware gedaante en aanbidden hem.
thank you, jij begrijpt mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Je hebt gelijk niets nieuws onder de zon. Het zijn gewoon politieke spelletjes waar elke regering zich mee bezighoudt.
Een van de leukste voorbeelden is dat Clinton in Sudan een medicijnen fabriek liet bombarderen (wat natuurlijk niet het geval bleek te zijn) toen hij het effe moeilijk had met de Lewinski affaire![]()
Helaas begrijp je dat verkeerd. Uiteraard doen Moslims ook aan beledigen, helaas, maar niet van de eigen Profeet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Begrijp ik je verkeerd of zeg je nu eigenlijk dat een moslim niet aan beledigen doet?
Dat is dus geen antwoord.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sterker nog, BSB ontkent het gewoon glashard.
en toch heeft deze altijd vet cool toffe imam dat gedaan. Hoe lang ga je dat nog ontkennen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas begrijp je dat verkeerd. Uiteraard doen Moslims ook aan beledigen, helaas, maar niet van de eigen Profeet.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |