quote:
Checkquote:
Nouja zeg.... Heb je over mij gedroomdquote:
Dat kan gebeuren hehquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is aardig hard gegaan vanacht zie ik. Ik heb een heel deel gemist..
Hey hoiquote:
Hoi.quote:
Waarom geen leuke foto in het fotoboek waar je helemaal op staatquote:
Omdat 'leuke foto' en 'waar je helemaal op staat' elkaar tegenspreken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom geen leuke foto in het fotoboek waar je helemaal op staat?
Ach... je gezicht dan ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat 'leuke foto' en 'waar je helemaal op staat' elkaar tegenspreken.
Krijg nou wat, je komt ook uit Rotterdam. Welk gedeelte?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat 'leuke foto' en 'waar je helemaal op staat' elkaar tegenspreken.
Strax woont ze een straat verderopquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Krijg nou wat, je komt ook uit Rotterdam. Welk gedeelte?
En jij bent?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef nyny83 het volgende:
hmm... de OP was 2 minuten na luchtijd, dus was even weg
Maarrrrrrrrrrrrrr ik ben er weer![]()
Zuid.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Krijg nou wat, je komt ook uit Rotterdam. Welk gedeelte?
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:43 schreef nyny83 het volgende:
hmm... de OP was 2 minuten na luchtijd, dus was even weg
Maarrrrrrrrrrrrrr ik ben er weer![]()
Nee, over hetgeen je postte over Johan Gielen, verbatimquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja zeg.... Heb je over mij gedroomd?
Een user net als iedereenquote:
Ok danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, over hetgeen je postte over Johan Gielen, verbatim![]()
*noteertquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ik wil alle mannen met ingang van nu officieel dood hebben. No offence.
Ik ook.quote:
none takenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Gewoon dooreten dan hehquote:
True Truequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Will do.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee... lijkt me ook niet echt logisch omdat wel te willenquote:
Alleen als jij em vastknooptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ophangen aan hun leuters zeg ik je!
waaromquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh vergis je niet, er mogen van mij veel exemplaren van een hoog gebouw vallen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... lijkt me ook niet echt logisch omdat wel te willen
Wat heeft ie je nu weer geflikt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Au.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lijden zullen jullie!quote:
"Ga maar lekker naar die anderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heeft ie je nu weer geflikt?![]()
Waarom maak je je er eigenlijk druk om als je toch niks met hem heb?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Ga maar lekker naar die ander"
"Bekijk het maar, dag"
EN DAN TOCH TERUGKRUIPEN HE!
Bizz!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:58 schreef Bizznitch het volgende:
freddy H freddy H en natuurlijk.... eh? [/liedje afkapt]
hoi
En dat terwijl 1) je nooit van hem was en 2) er geen ander isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ga maar lekker naar die ander"
"Bekijk het maar, dag"
EN DAN TOCH TERUGKRUIPEN HE!
Freakjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bizz!.
Ik dacht precies hetzelfde bij die TT..
Maar onder tussen wil je wel genomen wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
En waar lees jij dat??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar onder tussen wil je wel genomen worden
noobquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom maak je je er eigenlijk druk om als je toch niks met hem heb?.
dat zij er link om word vind ik persoonlijk wel vaag danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat terwijl 1) je nooit van hem was en 2) er geen ander is![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
Of is dat wishfull thinking?
Feitelijke onjuistheden!quote:
Kaasschaaf over de piemel! Zout daaroverheen! Bloedzuigers!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat terwijl 1) je nooit van hem was en 2) er geen ander is![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kaasschaaf over de piemel! Zout daaroverheen! Bloedzuigers!.
Ik heb nergens gezegd dat ik t over mezelf hadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*iets over ontkenningsfase mompelt....
Ik gok hierop jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
Of is dat wishfull thinking?
Ik ook niet dat ik het over jou hadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik t over mezelf had![]()
Duidelijkheid troef 14.gifquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik ook niet dat ik het over jou had
Andersom natuurlijk ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh vergis je niet, er mogen van mij veel exemplaren van een hoog gebouw vallen...
Er zijn echter een aantal uitzonderingen![]()
En nee, met dit statement val ik níet mn eigen geslacht af.quote:
Ach... wat kan jou et schelen johquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
En nee, met dit statement vakl ik níet mn eigen geslacht af.
En wederom, au. Dat je een sadist bent klopt wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kaasschaaf over de piemel! Zout daaroverheen! Bloedzuigers!.
Het gros van het vrouwelijk volk moet dan ook gewoon net zo hard dood. Haak door de schaamlippen en ophangen. Bij gebrek aan leuter.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Misstique het volgende:
Ik onderken gewoon dat er gruwlijke bitches rondlopen.
Precies.... maar dat mag gewoon hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Misstique het volgende:
Ik onderken gewoon dat er gruwlijke bitches rondlopen.
Niks mis mee.quote:
Alleen bepaalde personen, die wat gedrag betreft nannelijk zijn zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
En nee, met dit statement val ik níet mn eigen geslacht af.
Jij hebt er zin in ofnietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gros van het vrouwelijk volk moet dan ook gewoon net zo hard dood. Haak door de schaamlippen en ophangen. Bij gebrek aan leuter.
Ook. Maar zeker niet alléén.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Alleen bepaalde personen, die wat gedrag betreft nannelijk zijn zeker?
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gros van het vrouwelijk volk moet dan ook gewoon net zo hard dood. Haak door de schaamlippen en ophangen. Bij gebrek aan leuter.
Die zijn er in grote hoeveelheden ofniet ?quote:
In dit topic wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Die zijn er in grote hoeveelheden ofniet ?
De vraag is aan welke kant jij valt dan natuurlijk ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:27 schreef nyny83 het volgende:
toch heb je wel een punt... het gros van de mensen mag ook gewoon dood. NIemand zal ze missen, de wereld wordt er mooier/beter van, en we hebben ineens een stuk minder last van overbevolking
En dat bevalt me primaquote:
Ik moet er dan ook niet aan denken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik zei toch niet dat ik je wou nuecken?
Dat moet je ook gewoon doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet er dan ook niet aan denken.
Voel je je toe goed voor ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet er dan ook niet aan denken.
+5 tactvolquote:
ohquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Man, ik hou me staande door middel van thee en neusspray.
ff kotsenquote:
Maar je bent er weer!quote:
Doe mij maar een koekjequote:
Je bent maar half aanwezig?quote:
104... hoerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:41 schreef Chowi het volgende:
103d post.
Ik weet et.... ik loop elke 2uur ook ff naar de wc.. ff nekken en weer verder.quote:
true thatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet et.... ik loop elke 2uur ook ff naar de wc.. ff nekken en weer verder.
De kilo's vliegen eraf... echt heel cool
Zo'n onthaal krijg ik nou nooit van jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Ch.
De anorexialook komt weer helemaal terug in 2006.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet et.... ik loop elke 2uur ook ff naar de wc.. ff nekken en weer verder.
De kilo's vliegen eraf... echt heel cool
Al aangepast, slet.quote:
Same here.quote:
Ik hoop et. Ik moet goed mijn best doen met mijn bolle kop.... Maar het lukt welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
De anorexialook komt weer helemaal terug in 2006.
Dat moet je verdienen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo'n onthaal krijg ik nou nooit van je
Daar ken ik je ook nog niet lang genoeg voor, bovendien ben je geen vrouwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo'n onthaal krijg ik nou nooit van je
Dat blijkt maar weerquote:
Nouja zeg....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ken ik je ook nog niet lang genoeg voor, bovendien ben je geen vrouw![]()
Whehe, face it, het gaat erom of je tieten hebt of niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja zeg....
Het gaan niet om de lengte maar om de kwaliteit van onze posts samen
ofzo
weet ik veel![]()
dit slaat als een lul op een drumstelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja zeg....
Het gaan niet om de lengte maar om de kwaliteit van onze posts samen
ofzo
weet ik veel![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dit slaat als een lul op een drumstel
Knetters... ik fitness wel maar echt tieten krijg ik niet. Niet van die mooie als vrouwen zeg maarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, face it, het gaat erom of je tieten hebt of niet.
Niet mijn lul aubquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dit slaat als een lul op een drumstel
Juist.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van die zachte.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Knetters... ik fitness wel maar echt tieten krijg ik niet. Niet van die mooie als vrouwen zeg maar
Spieren in rust zijn ook zachtquote:
Voelen?quote:
zeg ik ook altijd tegen de vrouwen die me leuk vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zal jij het goed hebben in de liefde, dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd tegen de vrouwen die me leuk vinden
Ze voelen ook zachtquote:
Nee... de lengte zal wat tekort doen denk enzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
die zal daar wel niet geschikt voor zijn
MAG IK HET VOELEN?quote:
Dan heb je de hele dag straal-aandrijving menquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:53 schreef DeLeider het volgende:
Hmmmm, lekker eitje, met ui, ham, geraspte kaas, maggi en ketchup.
Jah... dat mag jijquote:
Mijn maag is van staal.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb je de hele dag straal-aandrijving men
Ik moet ook alles voorkauwen hè.quote:
Mijn maag is van.. weefsel.quote:
Ik dacht het eerst al maar wist et niet zekerquote:
Puikend! Bevalt goed ?quote:
Toch heb ik haar liever dan jou denk....quote:
Zeker zeker, frituur in de morgen. Of nog beter, turkse pizza met kipquote:
Ja, zo een van het platteland.quote:
Jaaaa ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht het eerst al maar wist et niet zeker...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch heb ik haar liever dan jou denk....
Wat weeg je eigenlijk... zo'n stale maag is niet nix![]()
Ik zag alleen geen reden waarom je aan mij zou willen voelenquote:
Ah, met een gewone maag zoals ik was dat vast 17 kilo geweest.quote:
Je maag alleen weegt 57 neem ik aanquote:
Niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zag alleen geen reden waarom je aan mij zou willen voelen
Ja, zo'n gewone maag zou m'n eetgewoonte niet aankunnen en alles retour afzender sturen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, met een gewone maag zoals ik was dat vast 17 kilo geweest.
17 kilo.... dan is opdrukken wel tof enzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, met een gewone maag zoals ik was dat vast 17 kilo geweest.
neenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Je maag alleen weegt 57 neem ik aan
Waarom zou een gewone maag jouw eetgewoonte niet aankunnen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja, zo'n gewone maag zou m'n eetgewoonte niet aankunnen en alles retour afzender sturen.
Ik moet toch wel weten met wie ik praat hè.quote:
57Kg. Dat is niet veel. Ik moet het met wat meer doen. Maargoed.... van de zomer weeg ik weer 5 kilo minder ofzoquote:
Zo is het ook weerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet toch wel weten met wie ik praat hè.
2 weken achter elkaar frituur + cola zonder diarree.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou een gewone maag jouw eetgewoonte niet aankunnen?. Deze is juist rekbaar.
.
Dat zou tof zijn, als dat een allround getolereerde begroeting was. Even aan elkaars borst voelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is het ook weer![]()
Dan voelen we een keer aan elkaars borst.... dat geeft ook weer een band enzo
Goed getraind.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
2 weken achter elkaar frituur + cola zonder diarree.
Knappe shit dudequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
2 weken achter elkaar frituur + cola zonder diarree.
Het was 55, ik werk nu bijna een maand full time, en ben wel anders gaan eten en heb dikkere poten (kloop de hele dag) gewoon omdat m'n lichaam andere dingen nodig heeft, en dat is wel prettig...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
57Kg. Dat is niet veel. Ik moet het met wat meer doen. Maargoed.... van de zomer weeg ik weer 5 kilo minder ofzo(het fluctueerd nogal bij mij... en ja... dat is slecht
)
Dan kom ik vanmiddag nog even gedag zeggen bij jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn, als dat een allround getolereerde begroeting was. Even aan elkaars borst voelen..
Whehehe.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan kom ik vanmiddag nog even gedag zeggen bij je
Als het weer beter weer is buiten dan ga ik weer wielrennen 2/3 per weekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het was 55, ik werk nu bijna een maand full time, en ben wel anders gaan eten en heb dikkere poten (kloop de hele dag) gewoon omdat m'n lichaam andere dingen nodig heeft, en dat is wel prettig...
Ja dat wil ook wel schelen, ik ga skaten naar m'n werk (40 minuten)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Als het weer beter weer is buiten dan ga ik weer wielrennen 2/3 per week. Dan gaat mijn gewicht wel behoorlijk omlaag weer
Eutopia.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn, als dat een allround getolereerde begroeting was. Even aan elkaars borst voelen..
quote:
Ik fiets 's zomers altijd naar school, da's iets van 10 km ofzo. Vandaag heb ik ook weer gefietst maar als het echt te koud/te regenachtig is ga ik met de trein.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja dat wil ook wel schelen, ik ga skaten naar m'n werk (40 minuten)
Ik stap soms van mijn fiets af als ik thuis komt en dan roept mijn moeder dingen als: "idioot straks kom je nooit meer bij" / "dit kan niet gezond zijn"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja dat wil ook wel schelen, ik ga skaten naar m'n werk (40 minuten)
Kheb nu een kankergare scooterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik fiets 's zomers altijd naar school, da's iets van 10 km ofzo. Vandaag heb ik ook weer gefietst maar als het echt te koud/te regenachtig is ga ik met de trein.
Understood.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kheb nu een kankergare scooterik ga met dit weer echt niet 1,5 uur heen en weer fietsen als ik ook nog 10 uur moet werken....
Mjah tis lekkerder dan nu.... en als je alleen een korte broek aantrekt, koel je nog goed af ook. Daarna een lauwe douche en er is niks aan de hand.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik stap soms van mijn fiets af als ik thuis komt en dan roept mijn moeder dingen als: "idioot straks kom je nooit meer bij" / "dit kan niet gezond zijn"
Afgelopen zomer... 32 graden buiten... ik volgas fietsen...
Wij snappen datquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kheb nu een kankergare scooterik ga met dit weer echt niet 1,5 uur heen en weer fietsen als ik ook nog 10 uur moet werken....
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zal jij het goed hebben in de liefde, dan..
Nouja... een piek hartslag met vol de zon op je kop en 32 graden.... is niet echt gezond. Maar wel erg lekker.. en lekker bruin wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mjah tis lekkerder dan nu.... en als je alleen een korte broek aantrekt, koel je nog goed af ook. Daarna een lauwe douche en er is niks aan de hand.
Als je zo'n heel pak aan hebt wel...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja... een piek hartslag met vol de zon op je kop en 32 graden.... is niet echt gezond. Maar wel erg lekker.. en lekker bruin worden
Trusten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin om te slapen.
HET IS MIDDEN OP DE DAG JA WAT DENK JE WELquote:
goeie morgen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin om te slapen.
Nou... iig een korte broek en een shirt. Je moet zo'n broek met opvulling hebben anders werkt et zowiezo niet hehquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je zo'n heel pak aan hebt wel...
Dat je gaat slapenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
HET IS MIDDEN OP DE DAG JA WAT DENK JE WEL
Niet alleeheen, in een onvoorverwarmd bed.quote:
2 zielenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet alleeheen, in een onvoorverwarmd bed.
Ik kom je zo wel "begroeten" dan....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet alleeheen, in een onvoorverwarmd bed.
Are you taking drugs mate ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
2 zielen
1 gedachte
gescheiden door een kabel
slapeloze nachten
Zonde anders zou je meer moeten nemen... ik vond het wel sterke tekstquote:
jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:34 schreef nyny83 het volgende:
Is toch positief dat ie dat ZONDER drugs kan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:34 schreef nyny83 het volgende:
Is toch positief dat ie dat ZONDER drugs kan?
Niet?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]alsof ik een of andere junk ben.....
Anders ga je toch gewoon eventjes langs de pauluskerk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]alsof ik een of andere junk ben.....
Wat schattig!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
2 zielen
1 gedachte
gescheiden door een kabel
slapeloze nachten
Ik vond em ook wel leukquote:
Jij zegt etquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
`
Och, de hele dag stoned zijn eist ook z'n tol....
Stiekem schuilt er een prozaïsch persoon in die DL.quote:
Dat was wel even schrikken jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stiekem schuilt er een prozaïsch persoon in die DL.
Ach, ik had zulcks al een tijdje in de spreekwoordelijke smiezen.quote:
Hihihihi.quote:
Sterker nog, ik ben lief en schattig....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stiekem schuilt er een prozaïsch persoon in die DL.
Aiiight!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar ook dat had je vast al in de smiezen
Ook dát, mijnheer, had ik in den smiezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben lief en schattig....
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook dát, mijnheer, had ik in den smiezen.
Dat bepalen we zelf welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben lief en schattig....
Je hebt toch nog niet door dat ik helemaal niet tof benquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al lang men... ik zit al thuisquote:
Dat is zo overduidelijk, de aan kanker gestorven tante van m'n moeder ziet dat zelfs....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt toch nog niet door dat ik helemaal niet tof ben![]()
kut men.. ben ik gewoon te laatquote:
Ik geloof er nix vanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is zo overduidelijk, de aan kanker gestorven tante van m'n moeder ziet dat zelfs....
Maak iedereen wijs dat het 5uur is en ga gewoon naar huisquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kut men.. ben ik gewoon te laatniet echt hendig sjiek geregeld natuurlijk
Trueee!quote:
Love is in the aaaair.quote:
Niet in deze lucht hier bij mijquote:
ik wou net zeggen... die lucht bij jou is helaas niet dezelfde als die aan de andere kant van de kabel!quote:
Love is in the cable?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wou net zeggen... die lucht bij jou is helaas niet dezelfde als die aan de andere kant van de kabel!
Geen idee.... vertel jij et maarquote:
De vonk sloeg meteen over.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dunno, but there shure as hell is some electricity in it!
Neem ontslag!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
En alweer een kuttaak erbij, mên wat een shitbedrijf is dit!!!
Zodra ik een andere baan hebquote:
Wat is de taak die je moet doen btw?quote:
Lastig om uit te leggen, maar vooral kutwerkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat is de taak die je moet doen btw?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lastig om uit te leggen, maar vooral kutwerk![]()
Masturberen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lastig om uit te leggen, maar vooral kutwerk![]()
het is meteen duidelijkquote:
Ja.. terwijl al mn collega's meekijken..quote:
dat betaalt vast heel goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja.. terwijl al mn collega's meekijken..
URL!!111!! een een een!!11111quote:
Goh... en het bevalt nogsteeds goed ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja.. terwijl al mn collega's meekijken..
quote:
Goed werk. Ik doe het maar rustig aan vanavond...quote:
bij trainen hoort bierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed werk. Ik doe het maar rustig aan vanavond.... Beetje trainen en verder nix
![]()
Dat doe ik alleen als ik ga tennissenquote:
mjah... als ik zou fitnessen zou ik daarna ook geen bier drinken neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik ga tennissen
Daaromquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah... als ik zou fitnessen zou ik daarna ook geen bier drinken nee
Puik... Wodka Jus... 1 van de weinige mixdrankjes doe ik wel goed vindquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
Vanavond wodka.
liever wodka puurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Puik... Wodka Jus... 1 van de weinige mixdrankjes doe ik wel goed vind
Kan ook jaquote:
Ik kom wel even langs.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
Vanavond wodka.
Dan kom ik ookquote:
Maar voor jou is het fijn 2 uur met de trein. Voor mij 10 minuten.quote:
hij heeft toch geen leven, dus dat heeft ie er wel voor overquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar voor jou is het fijn 2 uur met de trein. Voor mij 10 minuten.
Oordeelt niet, gij!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hij heeft toch geen leven, dus dat heeft ie er wel voor over
Dat is altijd beter dan je in je eentje bezatten, hm, hm, hm?quote:
Daarbij is het ladies night vanaafquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heck yesh!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarbij is het ladies night vanaaf![]()
Jij met die trein van je. Daar zit ik niet aan gebonden ofzeauquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heh jammer...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarbij is het ladies night vanaaf![]()
Correct.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is altijd beter dan je in je eentje bezatten, hm, hm, hm?
Okay, vanavond @ Mt.'s.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij met die trein van je. Daar zit ik niet aan gebonden ofzeau
Er mogen alleen vrouwen komenquote:
Dan verkleed je je.quote:
Ik heb wel blonde krullen dus er moet iets te regelen zijnquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb wel blonde krullen dus er moet iets te regelen zijn
- wodkaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:40 schreef Stofje het volgende:
Samenvatting van dit topic, svp.
Vanavond wodka zuipen bij mij, mits vrouw.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:40 schreef Stofje het volgende:
Samenvatting van dit topic, svp.
Ik ga me best doenquote:
En Stofje, mits schriftelijke toestemming.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vanavond wodka zuipen bij mij, mits vrouw.
Is dit een inleiding tot het eeuwige slotje op BeF?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef Stofje het volgende:
Dat kutwerk kun je linken aan masturberen voor je collega's, de verliefdheid door de kabel heeft altijd betrekking tot de zware alcoholische dranken en dat past samen exact in het bierplaatje. Zijn daar écht 280 posts voor nodig?
Vodka is okay.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vanavond wodka zuipen bij mij, mits vrouw.
ja! en nog een prettig weekendquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dit een inleiding tot het eeuwige slotje op BeF?
Ik bef te weinig. Ook in real life. Terwijl ik toch in vorm ben. Ook in real life. Dus ik moet mijn vorm etaleren. Dus ook in real life.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dit een inleiding tot het eeuwige slotje op BeF?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik bef te weinig. Ook in real life. Terwijl ik toch in vorm ben. Ook in real life. Dus ik moet mijn vorm etaleren. Dus ook in real life.
Kom ik meteen op die schriftelijke toestemming. Van hoelaat tot hoelaat zijn jouw benen geopend?
24/7, S. 24/7.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik bef te weinig. Ook in real life. Terwijl ik toch in vorm ben. Ook in real life. Dus ik moet mijn vorm etaleren. Dus ook in real life.
Kom ik meteen op die schriftelijke toestemming. Van hoelaat tot hoelaat zijn jouw benen geopend?
Wij verschaffen geen gratis entree, mijnheer. Zelfs niet als u in het bezit bent van perskaart en/of extra geld. En nee, ik ben geen pizzakoerier. Reiskosten kunnen echter wel vergoed worden na overleg met de manager.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een perskaart, mag ik er dan gratis in? Bezorg je ook thuis? Meer info, C, meer info.
Should've known.quote:
Verkapt "sluit BeF maar", C? Je moet vooral zo doorgaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij verschaffen geen gratis entree, mijnheer. Zelfs niet als u in het bezit bent van perskaart en/of extra geld.
Tof. Vanavond kom ik naar de opening van jouw benen om even rond te snuffelenquote:En nee, ik ben geen pizzakoerier. Reiskosten kunnen echter wel vergoed worden na overleg met de manager.
Manager vindt et primaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij verschaffen geen gratis entree, mijnheer. Zelfs niet als u in het bezit bent van perskaart en/of extra geld. En nee, ik ben geen pizzakoerier. Reiskosten kunnen echter wel vergoed worden na overleg met de manager.
Er mag uiteraard over gecorrespondeerd worden...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Verkapt "sluit BeF maar", C? Je moet vooral zo doorgaan [afbeelding]
Wij [de opening en ik] zullen wachten. Met smart.quote:[..]
Tof. Vanavond kom ik naar de opening van jouw benen om even rond te snuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |