Te mooi om te gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb hem sinds vandaag ook
hij is lief en staat mooi te zijn in het nisje in mijn badkamer
Ik hoop het zooooo voor je...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben jaloers hoor ladies, maar ik heb de tüte nog in het vooruitzicht... Hoop ik
Ik heb je vlopje binnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Gebeurd zo vaak! Zeker als er heel groot "Lush" heeft gestaan en je hebt net een vrouwelijke TPG medewerker gehad die van heerlijk geurende spulletjes houdt (Ik!)
Ben blij dat je het leuk vindt, ondanks dat het geen Lush is. Is het met het geurtje goedgekomen? Was namelijk bang dat die misschien stuk zou gaan ofzo. En hij is zooo lekker, als mijn vriendje hem op heeft krijg ik helemaal kriebelsquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb je vlopje binnen.
Helemaal geweldig..
Lief, bedankt![]()
Dat klinkt niet heel aanlokkelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef PeRi het volgende:
Mange Too smaakt nergens naar, ja naar olie.[afbeelding]
Maar ey, ik ruik wel naar een chocoladetoetje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel aanlokkelijk
Is helemaal perfect aangekomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat je het leuk vindt, ondanks dat het geen Lush is. Is het met het geurtje goedgekomen? Was namelijk bang dat die misschien stuk zou gaan ofzo. En hij is zooo lekker, als mijn vriendje hem op heeft krijg ik helemaal kriebels
Cupcake? Of Soft Coeur ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar ey, ik ruik wel naar een chocoladetoetje..
quote:
Nee! Mn arm en de bar ruiken wel naar Honey Trap, maar ik likte mn hand net ff (ja ik moest t toch ff wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oliegeur is voor jou hetzelfde als de geur van een chocoladetoetje?!
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh wacht. Het smáákt naar olie, maar ruikt naar chocolade
Ik ben weer bij
![]()
Tja, als je een onderzoeksvraag aan het formuleren bent, dan zijn de simpelste dingen soms ineens bijzonder ingewikkeldquote:
Whehehequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, als je een onderzoeksvraag aan het formuleren bent, dan zijn de simpelste dingen soms ineens bijzonder ingewikkeld
Dankjequote:
Een gloednieuwe tute las ik?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben jaloers hoor ladies, maar ik heb de tüte nog in het vooruitzicht... Hoop ik
quote:
Logisch jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar ik ben pas rustig als 'ie bij Vava in de kamer staat!
Ik ook!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar ik ben pas rustig als 'ie bij Vava in de kamer staat!
Hmmm, een gratis goodiebag.... Zou daar ook écht iets inzitten wat de moeite waard is?quote:De winkel in de Leidsestraat krijgt een heel nieuwe look! Van maandag 6 februari tot en met vrijdag 10 februari wordt de hele winkel volledig onder handen genomen. Je zult je ogen niet geloven! De winkel zal daarom van maandag tot en met zaterdag gesloten zijn. Kom op zondag 12 februari naar het openingsfeestje en neem een gratis goodiebag mee naar huis. Je kunt de hele dag terecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |