Het is toch ook niet te geloven......Zit ik de hele dag achter de computer, ben ik even weg...Komt er een reactie..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Vava het volgende:
Ik kreeg een ietwat vaag mailtje net van Lush, was me niet helemaal duidelijk, dus gelijk maar even gebeld voor de duidelijkheid.
Het komt er op neer dat ze morgen een nieuw pakket gaan versturen![]()
![]()
![]()
Heb ik eindelijk ook eens goed nieuws te melden
Laten we er het beste van hopen!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pessimist als ik ben hoop ik niet dat we nou een of ander "restjes"-pakket krijgen...
Ik ben een beetje sceptisch na alle sores rondom dit pakket... Maar desalniettemin ben ik erg blij hoorquote:
Ik denk dat dat wel meevalt, ze hebben de pakketten van te voren klaar gemaakt en bovendien staat de actie nog op de website.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pessimist als ik ben hoop ik niet dat we nou een of ander "restjes"-pakket krijgen...
Hier moest ik ook meteen aandenken maar het zal wel meevallen. Misschien maken ze er zelfs een supermooi pakket van om het leed te verzachten!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
GMTAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef Ladyxima het volgende:
"40x eggsnog, 10x angels delight (:9) en 4x tshirt maat s"
Dan weet je genoeg inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat er wordt aangebeld en je een doosje van 15 bij 10 cm in de handen wordt gedrukt en het erg rammelt als je er mee schudt
Ik ook. Gebeurd zo vaak! Zeker als er heel groot "Lush" heeft gestaan en je hebt net een vrouwelijke TPG medewerker gehad die van heerlijk geurende spulletjes houdt (Ik!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik zet m'n geld nog steeds in op een postbeambte met grijpgrage vingertjes...
Hopen maar dat die geen dienst heeft deze week
vertel eens niet van die horrorverhalenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat er wordt aangebeld en je een doosje van 15 bij 10 cm in de handen wordt gedrukt en het erg rammelt als je er mee schudt
Aha!!! Dus JIJ hebt ons pakket!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:24 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Gebeurd zo vaak! Zeker als er heel groot "Lush" heeft gestaan en je hebt net een vrouwelijke TPG medewerker gehad die van heerlijk geurende spulletjes houdt (Ik!)
Dan maar hopen dat je een eerlijk iemand treft.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aha!!! Dus JIJ hebt ons pakket!
Maar, het pakket is dichtgeplakt met Lush-plakband, dus het is overduidelijk waar het vandaan komt helaas
Dat is toch gewoon schandalig?? Dit soort berichten stemmen me niet heel optimistischquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:27 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je een eerlijk iemand treft.
Hier in Eindhoven komen de "Oil & Vinegar" pakketjes op mysterieuze wijze nooit bij afleveradres aan. Ook op die pakketjes staat heel groot waar het vandaan komt en dat maakt de verleiding om het zelf te houden schijnbaar heel groot.
Sorry! Gelukkig zijn er, denk ik, maar een aantal mensen die zo schufterig zijn en zal veruit het merendeel wel gewoon netjes zijn of haar werk doen. Klinkt al beter he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon schandalig?? Dit soort berichten stemmen me niet heel optimistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |