Damn woman!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:55 schreef vriendinnie het volgende:
Misschien moet ik met mezelf maar een deal gaan maken dat ik op de dagen dat ik me niet aan mijn planning heb gehouden, ik geen Lush mag gebruiken...![]()
Haha, ja misshcien is het erg extreem. Bovendien zou ik me er toch niet aanhouden. Het is waarschijnlijk slimmer om me gewoon aan mijn planning te houden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Damn woman!
Dat neigt naar marteling!
Ik ben echt zó slecht in planningen en me eraan houdenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:07 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Haha, ja misshcien is het erg extreem. Bovendien zou ik me er toch niet aanhouden. Het is waarschijnlijk slimmer om me gewoon aan mijn planning te houden.
Waarom moet je? Je hebt trouwens nog wel even, ik moet eind april klaar zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben echt zó slecht in planningen en me eraan houden
Maar, ik moet, want ik moet vóór 31-08 klaar zijn
Sociologie van het boek? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Zelf socioloog in wordingquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik studeer algemene cultuurwetenschappen, afstudeerrichting Marketing & Sociologie van het boekJa, lekker vaag
Net omroep gekregen om weer stembureaulid te zijn, dit keer op m'n verjaardag, voor de gemeenteraadsverkiezingen! Hello 125 euro
Hoe kom je daaraan, dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net omroep gekregen om weer stembureaulid te zijn, dit keer op m'n verjaardag, voor de gemeenteraadsverkiezingen! Hello 125 euro
Bijvoorbeeld of en hoe literatuur in de gezinssituatie een rol speelt, hoe literatuur in "het leven" een rol speelt, enzquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Sociologie van het boek? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Zelf socioloog in wording
Via via via via via enzquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan, dat wil ik ook![]()
Ik heb Ring of roses liggen maar nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld of en hoe literatuur in de gezinssituatie een rol speelt, hoe literatuur in "het leven" een rol speelt, enz
En ontopic: Ring of Roses gebruikt en ik blijf erbij dat het geurtje níet blijft hangen.
Je mist er niks aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb Ring of roses liggen maar nog nooit gebruikt
Overigens heb ik een flesje Narcotic en Freeze in de aanbieding.
Je pakketje met Snowcake en Snowfestival is onderweg naar je toequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm ik moet mijn scriptie over 2,5 maand afhebben.... das pas snel hahah
Ik vind van welquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dus die kan ik ook in de aanbieding gooien?
dat is goed nieuws!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je pakketje met Snowcake en Snowfestival is onderweg naar je toe![]()
Dat is nog eens leuk nieuws! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:39 schreef Anitra het volgende:
Over goed nieuws gesproken:
Ik krijg net een envelop binnen van de sponsor loterij, je weet wel zo'n lotery waar je jaren aan mee doet en nooit wat wint
We hebben een midweek landal greenparks gewonnen![]()
![]()
Dus ik ga vanavond in een heerlijk bad met Lush onderuit de brochure bekijken waar we naar toe gaan en wanneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |