quote:
Dat is schandalig! Waarom 2 in Amsterdam, 1 in Haarlem en geen enkele Lush in Rotterdamquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Ik ken rotterdam eigenlijk nauwelijks, waar moet ik zijn om te shoppen?
Eigenlijk is het best belachelijk dat er in Amsterdam 2 Lushjes zijn, en dan om de hoek in haarlem nog 1, en dan in de andere grote steden geen Lushsnippertje te vinden!
Binnenwegplein, Koopgoot, Lijnbaan, Hoogstraat, Binnenweg, als je met de metro komt uitstappen bij de Beurs en een beetje rond gaan lopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Ik ken rotterdam eigenlijk nauwelijks, waar moet ik zijn om te shoppen?
Eigenlijk is het best belachelijk dat er in Amsterdam 2 Lushjes zijn, en dan om de hoek in haarlem nog 1, en dan in de andere grote steden geen Lushsnippertje te vinden!
Dat noem ik kleinemeisjestutdagenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vrouw -word -dagen zijn van die dagen dat je weer eventjes je nageltjes gaat lakken, wenkbrauwen epileren etc. gewoon weer even opfrissen.
Veel sfeer en aparte winkeltjes zijn er idd niet. Vooral de grotere bekende ketens vind je er veel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een paar keer in Eindhoven geweest en ik vind het wel aardig, maar niet meer dan dat...
Groot, nieuw centrum, weinig sfeer. Ik ben wat meer van de oude gevels en kleine winkeltjes
Goes!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een paar keer in Eindhoven geweest en ik vind het wel aardig, maar niet meer dan dat...
Groot, nieuw centrum, weinig sfeer. Ik ben wat meer van de oude gevels en kleine winkeltjes
Dat was m'n 3e keuzequote:
Voor iemand die bezig is met haar scriptie ben je wel opvallend veel op Fok te vinden of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga eens even weer lekker onder de douche springen! Alleen... waarmee?!
Ik dénk Olive Branch... of misschien toch Snowcake... hoewel 't Was the Night ook wel lekker is...
Hmz
hier nog een scriptionair die haar onderzoeksvraag op Fok denkt te vindenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:38 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Voor iemand die bezig is met haar scriptie ben je wel opvallend veel op Fok te vinden of zie ik dat verkeerd?
Het valt me op omdat ook ik eigenlijk achter de pc zit voor mijn scriptie maar er komt niet veel van terecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |