Je spelfouten verraden je.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ten eeerste hoe weet jij dat ik Moslim ben ???
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ten eeerste hoe weet jij dat ik Moslim ben ???
een nieuw soort extremismequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Meki het volgende:
Jep - zoals in Europa het belegen tegenwoordig gelijk aan vrijheid van meningsuiting staat
de Deense krant is ook een terroristische krant want die zaait onrust en wie onrust zaait is een terorristquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mensen die met onrechtmatig geweld hun zin willen doordrijven zijn terroristen. Bekijk de beelden in het MO eens. Dat zijn terroristen. En ze zijn volgens eigen zeggen behoorlijk gekwetst. Mission accomplished.
Nah, Meki heeft ook recht om zijn mening te verkondigen. Dat zijn mening strak omkaderd gespeend van elk logisch zelfstandig denken kan die knul niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:18 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een voorstel voor de verbetering van het imago van mohammedanen; iedereen gaat vanaf nu Meki negeren en ik schat zo in dat de waarderingscijfers met sprongen omhoog gaan.
Jij, man van mijn dromen, bent wederom een uitzondering.quote:
Dan ben jij ook een terrorist. Jij zaait ook altijd onrust op Fok.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
de Deense krant is ook een terroristische krant want die zaait onrust en wie onrust zaait is een terorrist
dus iedereen die mensen beledigt is een extremistquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:28 schreef BdR het volgende:
[..]
een nieuw soort extremismevrijheid-van-meningsuiting-extremisten
[afbeelding]
Touché.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een terrorist. Jij zaait ook altijd onrust op Fok.
jij ook jij vindt beledigen toegestaan en daarmee zaai je onrust dan ben jij ook een terroristquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een terrorist. Jij zaait ook altijd onrust op Fok.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij, man van mijn dromen, bent wederom een uitzondering.
Goedemorgen
ik roep een fatwa over je uit want jij beledigt mij door te bestaan!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
de Deense krant is ook een terroristische krant want die zaait onrust en wie onrust zaait is een terorrist
gelukkig maar dat jouw "fatwa" geen gezag heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik roep een fatwa over je uit want jij beledigt mij door te bestaan!
Welke geloof heb jij ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik roep een fatwa over je uit want jij beledigt mij door te bestaan!
Conclusie: we zijn allemaal terroisten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ook jij vindt beledigen toegestaan en daarmee zaai je onrust dan ben jij ook een terrorist
Maar ik probeerde voor het eerst in mijn leven grappig te zijn. Ik heb er 20 jaar op lopen oefenen en dit zou mijn eerste performance zijn. Ik zie nu in dat ik mijn pogingen beter kan staken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Maar je draait er omheen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |