quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik kwets geen moslims. Ik kwets terroristische moslims. Moslims die de bom op jouw Profeet zijn hoofd hebben gezet en aangestoken. En het enige waar jij je druk over maakt is een of andere cartoonist uit Denenmarken die dat getekend heeft. Je kan niet de boodschapper de schuld geven, het is de bron waar de boodschap vandaan komt die niet deugt.
Meki is een troll, net als Bansheeboy.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:18 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een voorstel voor de verbetering van het imago van mohammedanen; iedereen gaat vanaf nu Meki negeren en ik schat zo in dat de waarderingscijfers met sprongen omhoog gaan.
Ten eeerste hoe weet jij dat ik Moslim ben ???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij is de ergste belediging die je de Islam kunt aandoen te zeggen dat Meki een moslim is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij is de ergste belediging die je de Islam kunt aandoen te zeggen dat Meki een moslim is.
Nee hoor in Irak zijn er 1200 soldaten en die schoten maar op een Irakeesn (was nog toevallig raakquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:19 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als wij jullie niet zouden respecteren had er alleen een mannetje of 50 aan soldaten gestaan die op alles schoten wat bewoog.
Appelsap. Nu heb ik zo'n kotssmaak in mijn neus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dankje, ik hoop zonder koffie door je neus ?
ga je nu bewere van nie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ten eeerste hoe weet jij dat ik Moslim ben ???
Ik weet helemaal niet dat jij moslim bent, hoe zou ik dat kunnen weten uit de onzin die je schrijft. Ik weet alleen dat je een domme troll bent.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen, ik wilde je niet kwetsen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
Appelsap. Nu heb ik zo'n kotssmaak in mijn neus.
mensen die met onrechtmatig geweld hun zin willen doordrijven zijn terroristen. Bekijk de beelden in het MO eens. Dat zijn terroristen. En ze zijn volgens eigen zeggen behoorlijk gekwetst. Mission accomplished.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:23 schreef Meki het volgende:
[..]
nou met dat haatprenten beledig je goede Moslims ermee
omdat Terroristen niet te beledigen zijn
Het is geen haatprent, het is een constatering. Je kan niet zeggen dat het nou erg lekker gaat met de islam tegenwoordig, of wel!?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:23 schreef Meki het volgende:
[..]
nou met dat haatprenten beledig je goede Moslims ermee
omdat Terroristen niet te beledigen zijn
Je spelfouten verraden je.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
een nieuw soort extremismequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Meki het volgende:
Jep - zoals in Europa het belegen tegenwoordig gelijk aan vrijheid van meningsuiting staat
de Deense krant is ook een terroristische krant want die zaait onrust en wie onrust zaait is een terorristquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mensen die met onrechtmatig geweld hun zin willen doordrijven zijn terroristen. Bekijk de beelden in het MO eens. Dat zijn terroristen. En ze zijn volgens eigen zeggen behoorlijk gekwetst. Mission accomplished.
Nah, Meki heeft ook recht om zijn mening te verkondigen. Dat zijn mening strak omkaderd gespeend van elk logisch zelfstandig denken kan die knul niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:18 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een voorstel voor de verbetering van het imago van mohammedanen; iedereen gaat vanaf nu Meki negeren en ik schat zo in dat de waarderingscijfers met sprongen omhoog gaan.
Jij, man van mijn dromen, bent wederom een uitzondering.quote:
Dan ben jij ook een terrorist. Jij zaait ook altijd onrust op Fok.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
de Deense krant is ook een terroristische krant want die zaait onrust en wie onrust zaait is een terorrist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |