Nee, juist niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
verkapt lekker-provoceren-topic
Niet genoeg ruimte op mijn balkon..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
NEG - Micon windmolens
[afbeelding]
Leuk voor in de tuinquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
NEG - Micon windmolens
[afbeelding]
Ah... mooi lijstje...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:27 schreef Flurry het volgende:
http://buydanish.home.comcast.net/products.htm
omdat er al genoeg topic hierover lopen en genoeg aandacht hierover in de media.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:25 schreef dVTB het volgende:
Hoezo provoceren, Bar-le-duc? Als moslims Deense producten mogen boycotten, mag Viajero ze toch ook juist WEL kopen?
Wat ik alleen weet, zijn de zuivelproducten van Arla. Ik vraag me echter af of die in Nederland op de markt zijn. We hebben hier tenslotte al Friesland Foods, Campina en nog diverse buitenlandse bedrijven als Danone en Duitse fabrikanten.
Omdat jij het onzin vind, mag iemand anders er geen topic over openen? Je kan ook gewoon je browser sluiten en je verder nergens druk over maken... dat zouden mensen vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omdat er al genoeg topic hierover lopen en genoeg aandacht hierover in de media.
denk je nou werkelijk dat de ts hier iets meer wilt of kunt bereiken?
alsof mensen nu meer lego gaan kopen of tuborg gaan drinken.
het is gewoon idioot om nu opeens deense producten te gaan kopen
ik vind dit hele gedoe maar een grote bullshit en het heeft geen zin om hierover nog een topic te open terwijl er al echt minstens 10 hierover op op fok te lezen en te reageren valt
oh van mij mag hij hoor en hij doet het ook. ik kan hem niet tegenhouden. we leven toch in een vrij land? ik mag mijn mening toch wel geven? of wordt mijn vlag ook in de fik gestoken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:35 schreef Flurry het volgende:
[..]
Omdat jij het onzin vind, mag iemand anders er geen topic over openen? Je kan ook gewoon je browser sluiten en je verder nergens druk over maken... dat zouden mensen vaker moeten doen.
Kan, maar dat is lang scrollen voor je een lijst producten tegenkomt..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
Dit kan toch ook in het denemarken steun topic?
Albert Heijn verkoopt Arla Foodsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:25 schreef dVTB het volgende:
Hoezo provoceren, Bar-le-duc? Als moslims Deense producten mogen boycotten, mag Viajero ze toch ook juist WEL kopen?
Wat ik alleen weet, zijn de zuivelproducten van Arla. Ik vraag me echter af of die in Nederland op de markt zijn. We hebben hier tenslotte al Friesland Foods, Campina en nog diverse buitenlandse bedrijven als Danone en Duitse fabrikanten.
Voor TS, om tegen te vechten???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
NEG - Micon windmolens
[afbeelding]
goeiemorgen flurryquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:35 schreef Flurry het volgende:
[..]
Omdat jij het onzin vind, mag iemand anders er geen topic over openen? Je kan ook gewoon je browser sluiten en je verder nergens druk over maken... dat zouden mensen vaker moeten doen.
*Pakt lans, bindt Deense vlag eraanquote:
Is Bar le duc deens ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:49 schreef dVTB het volgende:
Ik snap niet waarover je opwindt, Bar-Le-Duc... - Een volkomen onschuldig topic over Deense producten... - Je hoeft er echt niet in te reageren. Niemand dwingt je om het te lezen...
Levert dat je geen gewetensconflict op Meki?quote:
Mogguhquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |