quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:02 schreef AirwiN het volgende:
Dat bakje ijs kun je dan zo mooi tussen die tieten klemmen!![]()
Tuurlijk wel, dan houdt ik de ander ze vast, terwijl jij mij diegene voert...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]bij een Dubbel D misschien maar met die van mij lukt dat niet
Geen probleem, opsmeren en aflikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]bij een Dubbel D misschien maar met die van mij lukt dat niet
Je eigen creativiteit is de enige beperking...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Geen probleem, opsmeren en aflikken.![]()
Bleh..warm ijs...(of zoete drap..)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:02 schreef AirwiN het volgende:
Dat bakje ijs kun je dan zo mooi tussen die tieten klemmen!![]()
Toch één post zonder tieten!![]()
Juist..genoeg te doen met ijs..en dat hoeft dan niet eens bij borsten te blijven..maar ik blijf erbij: zodra dat goedje warm word... (is het geen ijs meer..)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je eigen creativiteit is de enige beperking...
Snel eten dan!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Bleh..warm ijs...(of zoete drap..)
Maar wel met een vrouwelijk ogende vriendinquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus echt van die kleine zielige oversexte ventjes
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, likken tot je lam bent...
echt overtuigd ben je dus niet dat ze echt vrouwelijk isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:14 schreef GF het volgende:
[..]
Maar wel met een vrouwelijk ogende vriendin![]()
Met:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:14 schreef GF het volgende:
[..]
Maar wel met een vrouwelijk ogende vriendin![]()
Tieten maken je niet direct vrouwelijk, dat blijkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt overtuigd ben je dus niet dat ze echt vrouwelijk is
Een She-Male?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt overtuigd ben je dus niet dat ze echt vrouwelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |