Vanaf Rotterdam.quote:
Nee niet in de Shamrock, zondag in R'dam was ik wel in de Pub. Daar was je toch ook? Stond bij de gokkast met een kale gozer, heb zelf meestal wit petje op..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In de Ierse pub? Toch wel benieuwd wie je bent dan...
Precies, is eigenlijk toch belachelijk dat clubs continu de regels aan hun laars mogen lappen. Dit stadion is net gebouwd, er is gewoon met opzet een te klein vak gerealiseerd. Dan maar 200 man extra naast het uitvak..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:49 schreef Erasmusch het volgende:
Toch jammer dat er zo weinig NLers uitwedstrijden bezoeken. Voor die 2 wedstrijden per jaar dat het uitvak vol zit loont het ook niet om deze te vergroten. En zit Feyenoord telkens met dit gezeik. Maar ja, moeten zich maar aan de regels houden en een flexibel uitvak maken.
Ik snap gewoon niet dat die regels voor de grootte v.h. uitvak niet gewoon vast worden gesteld door de KNVB, zodat clubs niet meer anders kunnen. Maar ja, waarom zouden ze, daar zit natuurlijk niks financieel aantrekkelijk aan, nee......... de play-offs! Dat is wat het volk wil!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:58 schreef Staanplaats het volgende:
Precies, is eigenlijk toch belachelijk dat clubs continu de regels aan hun laars mogen lappen. Dit stadion is net gebouwd, er is gewoon met opzet een te klein vak gerealiseerd. Dan maar 200 man extra naast het uitvak..
Die zijn toch ook vastgelegdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat die regels voor de grootte v.h. uitvak niet gewoon vast worden gesteld door de KNVB, zodat clubs niet meer anders kunnen. Maar ja, waarom zouden ze, daar zit natuurlijk niks financieel aantrekkelijk aan, nee......... de play-offs! Dat is wat het volk wil!
Zou kunnen, maar ze zijn dan niet bindend! En dat zouden ze imho wel moeten zijn!quote:
Nope, die ligt nog bij mijn ouders. Why?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand de Hand In Hand gelezen vandaag
Even offtopic, je site is netjes, alleen een ramp in firefoxquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Staat interview in over me site2 pagina's
>:Oquote:Medunjanin persoonlijk akkoord met Feyenoord
Als het aan de 18-jarige Haris Medunjanin van AZ ligt speelt hij volgend seizoen bij Feyenoord.De jonge talentvolle middenvelder kan in Alkmaar niet op veel speeltijd rekenen. Dit seizoen kreeg de speler maar twee keer de kans om zich te bewijzen in het eerste elftal van AZ.
Feyenoord heeft al een langere tijd interesse in Medunjanin, de Feyenoord website FR1908 weet zelfs te melden dat de speler al een persoonlijk akkoord met de club heeft bereikt.
Mocht AZ er ook met Feyenoord uitkomen betekend dit dat de middenvelder binnenkort een contract tot 2011 bij Feyenoord zal gaan tekenen.
Als Medunjanin naar Feyenoord vertrekt wordt hij de tweede AZ-speler die Feyenoord dit seizoen aantrekt In de winterstop trok Feyenoord namelijk ook al verdediger Ron Vlaar aan van AZ.
Bron [ Soccernews ]
Moet je ff de vicevicevice aanvoerder bellen. Of op de site. Denk wel genoegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen we morgen hebben?
Geregeldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Moet je ff de vicevicevice aanvoerder bellen. Of op de site. Denk wel genoeg
Volgens mij is 'ie Bosnisch, tijdens dat EK werd hij toch geïnterviewd met z'n moeder erbij enzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef ViVe het volgende:
Zag tijdens het afgelopen EK onder 20 een interview met die Medunjanin. Hij is gevlucht uit oud-Joegaslavie of iets. Weet niet pcies welk land. Leek tijdens dat filmpie dat ze toonden dat die veel techniek heeft.
Geboren in Sarajevo idd en groot fan van Dragan Stojkovic, voormalig nummer 10 van Joegoslavië. Zo speelt ie ook wel een beetje, het is een voetballer uit vervlogen tijden. Wel een heel goede.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie Bosnisch, tijdens dat EK werd hij toch geïnterviewd met z'n moeder erbij enzo?
Alleen al z'n leeftijd klopt niet, dus wat er waar is van dit bericht...quote:
Niks natuurlijk...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen al z'n leeftijd klopt niet, dus wat er waar is van dit bericht...
Jup gelezen, aardig gek!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Staat interview in over me site2 pagina's
Omdat hij flut is?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef Erasmusch het volgende:
idd, maar waarom krijgt ie eigenlijk zo weinig minuten bij van gaal?
veel concurentie denk ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef Erasmusch het volgende:
idd, maar waarom krijgt ie eigenlijk zo weinig minuten bij van gaal?
Boeie, fuck AZ.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef Fok_you het volgende:
Ik vind het maar niets dat leegkopen van AZ van zowel Ajax als Feyenoord kant... Vind het nooit zo netjes... Al is hij net als Vlaar natuurlijk wel een speler die bij de eigen club niet aan spelen komt, dat maakt het dan wel wat minder erg maar toch....
Ajax handelt heel anders dan Feyenoord. Ajax toont interesse en gaat vervolgens berichten verspreiden dat de speler al is gekocht terwijl dat niet het geval is. Ajax wilde ook wel een rechtzaak aanspannen om Ron Vlaar te krijgen. Feyenoord heeft in een eerder stadium al laten weten dit niet te willen. En AZ krijgt van Feyenoord een leuk bedrag bij de doorverkoop van Vlaar.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:59 schreef Fok_you het volgende:
Ik vind het maar niets dat leegkopen van AZ van zowel Ajax als Feyenoord kant... Vind het nooit zo netjes... Al is hij net als Vlaar natuurlijk wel een speler die bij de eigen club niet aan spelen komt, dat maakt het dan wel wat minder erg maar toch....
I wou precies hetzelfde zeggen toen ik dit topic opende. Zo'n voorgevoel heb ik namelijk ook. Niet dat dat erg is, want Feyenoord wint gewoon met 2-4. Dus Leo mag er twee inleggenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens heb ik de hele tijd het gevoel dat Leo er iig 1 tegen ons inlegt vanmiddag!
hij is in ieder geval niet goed. Az heeft een matig middenveld en nog speelt hij zelden. Het is een speler met een geweldige techniek, alleen is hij meer iets voor de zaal. Op het veld heb je niks aan hem. Hij scoort niet, geeft zelden een assist en levert vaak balverlies op gevaarlijke plaatsen. Ik zou het een hele slechte aankoop vinden.quote:
Dus jij vind een middenveld als:quote:Op zondag 12 februari 2006 11:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
hij is in ieder geval niet goed. Az heeft een matig middenveld en nog speelt hij zelden. Het is een speler met een geweldige techniek, alleen is hij meer iets voor de zaal. Op het veld heb je niks aan hem. Hij scoort niet, geeft zelden een assist en levert vaak balverlies op gevaarlijke plaatsen. Ik zou het een hele slechte aankoop vinden.
Plus we zijn Feyenoord, die gaat toch niet nog meer reserves van clubjes zoals AZ kopen, wij zijn hier de topclub ze horen onze reserves te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |