geluid uit enquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Alles en iedereen beter dan Daphne Bunskoek!![]()
Hoe kan je dat nou zeggen???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Alles en iedereen beter dan Daphne Bunskoek!![]()
Je kijkt zeker ook naar Call TV met het geluid uit.quote:
Klaas Drupsteen, ja die is wel oké. Hij heeft iets onverklaarbaar irritants over zich (meer voor mannen dan voor vrouwen denk ik) maar bij hem begint een gesprek tenminste te léven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:30 schreef RaisinGirl het volgende:
Ja, ze is vréselijk en je ziet totaal geen verbetering. Bij Daphne zag je wel dat ze 'groeide'. Ik vind die man, die Brecht geregeld vervangt, wel erg leuk.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen???
Daphne ismooi slim charismatisch lekker ad-rem goed ingelezen humoristisch
terwijl Brechtalleen maar 'leuk' is, het op twee-na-mooiste meisje van de klas, maar verder niet veel méér kan dan op aangenaam kalmerende wijze het Jeugdjournaal voorlezen.
"Hoi!"![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:02 schreef Megumi het volgende:
Afstandsbediening stuk??
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef Ratelslangetje het volgende:komt uit Almelo denkt dat ze knap is lacht als een domme boerin lult overal doorheen heeft zichzelf omhoog geneukt veel te vaak op tv.
Zo praat je toch niet over kenissen, dat zegt meer over jou.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze schijnt ooit toch best aardig geweest te zijn,het is namlijk een vriendin van een vriendin van mij.
Ik vind haar een arrogante trut en daarom:DAPHNE OPROTTEN VAN DE TV GRAAG!!!![]()
![]()
Matthijs van Nieuwkerk is de master. Die moet maar eens een alliantie aangaan met Daphne.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:39 schreef cYbErTiM het volgende:
Maar hoe dan ook! brechtje is kwa interviewtechnieken een RAMP
geef mij maar Matthijs van Nieuwkerk.
Ik dus wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:39 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over kenissen
Matthijs van Nieuwkerk is een irritante zenuwpees die denkt dat snel doorgaan en over interessante opmerkingen heenwalsen het kenmerk van een goede interviewer is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk is de master. Die moet maar eens een alliantie aangaan met Daphne.
Daphne als prostituee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:40 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
kwa uitzicht is het er wel op vooruit gegaan in ieder geval..
Het zijn alletwee vrouwen die in mijn wildste dromen voorbij mogen komen. Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Daphne als prostituee.![]()
Brecht is toch veel en veel leuker.![]()
Niet mee eens. De beste man is altijd erg op de hoogte van waar hij mee bezig is en houdt duidelijk controle over de vaak snel wisselende interviews. Hoewel er natuurlijk altijd verbeterpuntjes zijn is zijn stijl van interviewen natuurlijk niet gelijk aan dat van bijv. Diewertje Blok.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:26 schreef Kiegie het volgende:
Hij heeft van grote leermeester Ischa alleen de botheid en het tempo overgenomen, maar hij vergeet te luisteren naar de mensen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |