abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34819389
Kreeg ik een betaling binnen op mijn paypal account (voor het eerst)

Krijg ik deze gore tyfus melding :

This payment was funded with a credit card. To accept this payment, you need to upgrade your account to PayPal Premier or Business

Vuile honden zijn het
pi_34819465
En als je niet accepteerd (upgraded), waar gaat dat geld dan naar toe?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:17:29 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34819489
Moeilijk he, algemene voorwaarden lezen...
doorklik generatie...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_34819524
Degene krijgt zijn geld terug denk ik Terminator.
Ik heb de betaling toch niet geacepteerd omdat ik geen geld wil ontvangen voor mijn software wat ik niet meer update.
Maar het idee alleen al dat je verplicht word om je account te upgraden(wat volgens mij ook weer geld kost) maakt mij kwaad
pi_34819540
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:23 schreef gammapooka het volgende:
Ik heb de betaling toch niet geacepteerd omdat ik geen geld wil ontvangen voor mijn software wat ik niet meer update.
Maar het idee alleen al dat je verplicht word om je account te upgraden(wat volgens mij ook weer geld kost) maakt mij kwaad
Als je nou eerst inleest voordat je verontwaardigd reageert. Om een paypal premium te krijgen moet je bewijzen dat jij daadwerkelijk bestaat (kopie id) + dat het adres waar je woont klopt (kopie bankafschrift rekening waar je je geld naar laat storten)
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:30:33 #6
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34819580
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Moeilijk he, algemene voorwaarden lezen...
doorklik generatie...

Doorklikgeneratie
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_34819635
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:25 schreef Roöaän het volgende:
Als je nou eerst inleest voordat je verontwaardigd reageert. Om een paypal premium te krijgen moet je bewijzen dat jij daadwerkelijk bestaat (kopie id) + dat het adres waar je woont klopt (kopie bankafschrift rekening waar je je geld naar laat storten)
Dat heb ik allemaal niet hoeven doen voor een premium account hoor... verificatie van creditcard was voldoende.
En voor acceptatie van een creditcard zijn wel degelijk extra kosten... het account kost niets extra, maar de transacties zorgen voor meer transactiekosten.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_34819637
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:23 schreef gammapooka het volgende:
wtf? jij neemt aan dat alles gratis is? voor niks gaat de zon op...
rot ff lekker op. wees blij dat het nog gratis is wannee rje het niet zoveel gebruikt..
pi_34819870
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:38 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dat heb ik allemaal niet hoeven doen voor een premium account hoor... verificatie van creditcard was voldoende.
En voor acceptatie van een creditcard zijn wel degelijk extra kosten... het account kost niets extra, maar de transacties zorgen voor meer transactiekosten.
Ah okee, dan is dat weer een niveautje verder
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:02:42 #10
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34819938
PayPal

CreditCard
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:05:32 #11
69994 seto
-|||--------|||-
pi_34819980
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
PayPal

CreditCard
Paypal werkt voornamelijk met creditcards
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_34825507
Ik moet zeggen, ik heb nog NOOIT problemen gehad met PayPal, zelfs met een ontvangen betaling had ik geen moeilijkheden. Maar dat zal wel aan mij liggen...
pi_40494204
Paypal : Onduidelijk, omslachtig
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:06:14 #14
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40494314
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 12:56 schreef koenimex het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb nog NOOIT problemen gehad met PayPal, zelfs met een ontvangen betaling had ik geen moeilijkheden. Maar dat zal wel aan mij liggen...
Totdat je een nieuwe account nodig hebt en aanmaakt. Ik had laatst problemen met het opnieuw aanmelden van mijn CC, duurde een paardagen, maar ik moet erbij zeggen dat toen ik op tafel sloeg de boel keurig en snel werd opgelost.

Af en toe wat omslachtig, aan de andere kant maar beter ook, gezien de mogelijke fraude enzo.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:05:45 #15
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_40496376
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef bateend het volgende:
Paypal : Onduidelijk, omslachtig

Zeker onduidelijk in het begin, je moet even goed lezen en uitzoeken. Maar als het eenmaal werkt is het echt allesbehalve omslachtig. Ik koop vaak op ebay en dan werkt het echt super.

Helaas is die paypal wel streng en steeds meer websites waar ik op doneerde stappen er vanaf. Maarja, zolang het bij ebay zit houd ik het zeker (maar ik betaal er voornamelijk mee).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')