Als je nou eerst inleest voordat je verontwaardigd reageert. Om een paypal premium te krijgen moet je bewijzen dat jij daadwerkelijk bestaat (kopie id) + dat het adres waar je woont klopt (kopie bankafschrift rekening waar je je geld naar laat storten)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:23 schreef gammapooka het volgende:
Degene krijgt zijn geld terug denk ik Terminator.
Ik heb de betaling toch niet geacepteerd omdat ik geen geld wil ontvangen voor mijn software wat ik niet meer update.
Maar het idee alleen al dat je verplicht word om je account te upgraden(wat volgens mij ook weer geld kost) maakt mij kwaad
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Moeilijk he, algemene voorwaarden lezen...
doorklik generatie...
Dat heb ik allemaal niet hoeven doen voor een premium account hoor... verificatie van creditcard was voldoende.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:25 schreef Roöaän het volgende:
Als je nou eerst inleest voordat je verontwaardigd reageert. Om een paypal premium te krijgen moet je bewijzen dat jij daadwerkelijk bestaat (kopie id) + dat het adres waar je woont klopt (kopie bankafschrift rekening waar je je geld naar laat storten)
wtf? jij neemt aan dat alles gratis is? voor niks gaat de zon op...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:23 schreef gammapooka het volgende:
Degene krijgt zijn geld terug denk ik Terminator.
Ik heb de betaling toch niet geacepteerd omdat ik geen geld wil ontvangen voor mijn software wat ik niet meer update.
Maar het idee alleen al dat je verplicht word om je account te upgraden(wat volgens mij ook weer geld kost) maakt mij kwaad
Ah okee, dan is dat weer een niveautje verderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:38 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet hoeven doen voor een premium account hoor... verificatie van creditcard was voldoende.
En voor acceptatie van een creditcard zijn wel degelijk extra kosten... het account kost niets extra, maar de transacties zorgen voor meer transactiekosten.
Totdat je een nieuwe account nodig hebt en aanmaakt. Ik had laatst problemen met het opnieuw aanmelden van mijn CC, duurde een paardagen, maar ik moet erbij zeggen dat toen ik op tafel sloeg de boel keurig en snel werd opgelost.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:56 schreef koenimex het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb nog NOOIT problemen gehad met PayPal, zelfs met een ontvangen betaling had ik geen moeilijkheden. Maar dat zal wel aan mij liggen...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |