Vind ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:45 schreef Robbiej het volgende:wat kots ik daar op
voorbeeld:
poeplap: faka matties.. ff choken?
ik: wat is faka?
poeplap: betekend hoi
ik: hmmhmm en matties en choken?
poeplap: vrienden en blowen
ik: waarom zeg je dan niet gewoon: hey gozers.. zin in een jointje?
poeplap:....(kijkt alsof mohammed heeft gezien in de telegraaf)
ik:....?
poeplap: mja je weet toch is cool!
ik:.. zucht.. moron...als je lekker die stront"taal" wilt praten graf je maar op naar de antillen/suriname
Even kijken op http://www.rotterdamswijk(...)ginainfockv.htm#PPPPquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef cultheld het volgende:
Helemaal panya brada
Hij is seiko bradaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:57 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Even kijken op http://www.rotterdamswijk(...)ginainfockv.htm#PPPP
Dan kom ik uit op:
helemaal dronken vriend?
.....
Wat heeft dit met drank te maken?
Waarom verwar jij (poeplap) mij met je geadopteerde broertje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:23 schreef Relneger18 het volgende:
zie jij er toevallig zo:
[afbeelding]
uit?
Opgraffen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef heiden6 het volgende:
Hé poeplap, als je alleen maar Nederlands wilt spreken, zorg je toch dat je alleen maar met andere Ariërs omgaat die slechts het Edele Nederlansch utiliseren?
Ja, doe dat eens, strontzuigertje.quote:
Buk eens?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens, strontzuigertje.
Heb je honger dan?quote:
Nee. maar ik wil je een goede trap voor je reet gevenquote:
Oefen eerst maar even op je monitor, dat is goed voor je tenen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Nee. maar wil je een goede trap voor je reet geven![]()
![]()
Nah is zondequote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oefen eerst maar even op je monitor, dat is goed voor je tenen.
Jack Danielsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:14 schreef Pracissor het volgende:
Ik drink wijn, jullie?
Op maandag? Zonder gezelschap? Blasfemie!quote:
Wie zegt dat ik hier alleen zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Op maandag? Zonder gezelschap? Blasfemie! god bestaat niet
Nee die waren vanmorgen nog aan de beurt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:16 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Mevrouw Hand en haar 5 dochters op bezoek?
quote:
Ik hoop voor je dat er niemand meer bij je is, als je dan nog fokt is het wel triest met je gesteld namelijk.quote:
Laat ik het zo zeggen. ze zit op me schootquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er niemand meer bij je is, als je dan nog fokt is het wel triest met je gesteld namelijk.![]()
My friends just left my room, that's why i'm here again.
Of ertussen? Waarom fok je wanneer je vriendin bij je is? Je vriendin krijgt je nu waarschijnelijk mij bevestigend aan, she wants some action that's why she's staying up with you my friend!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:19 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. ze zit op me schoot
Een schoothondje! Smeerlap!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:19 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. ze zit op me schoot
Wie zegt dat het z'n vriendin of uberhaupt een mens is?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Of ertussen? Waarom fok je wanneer je vriendin bij je is? Je vriendin krijgt je nu waarschijnelijk mij bevestigend aan, she wants some action that's why she's staying up with you my friend!![]()
Kan allemaal! Ik ga pitten iig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:21 schreef -Wolf- het volgende:
Of z'n goudvissen...
Dobro.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fawaka...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |