Vanwege het feit dat de Nissan zichzelf bewezen heeft en bewijst bij marktkooplui. Mitsubishi omdat ik daar gewerkt heb, en ze alweer de 6e keer op rij Parijs Dakar gewonnen hebben. Toyota heb ik niets mee, maar toch als derde. Puur omdat de Toyota van mijn vriendin wel goed rijd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom de Mitsu en Nissan eerder dan de Toyota?
hahaha, ik begin net hoor! en niet uit een milionairspositie helaas, foutje van de staatsloterij...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op autoweek.nl staat die Land Cruiser voor 3.500 kg vermeld. In dat geval zou ik toch gaan voor de Q7. Kan 't gewicht ook trekken maar is véél mooier.
niet helemaal bekent, niet teveel, kan wel zeggen 1000 E maar daar heb ik niet veel voor, eerst ff kijken wat de markt doet...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef sanger het volgende:
Wat is eigenlijk het budget?
Wat een mooi ding vind ik dat!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef -chefke- het volgende:
De nissan navara mag ook 3,5 ton trekken de 2.5 td (174 pk) en die rijdt als een sportwagen dat gekke ding zelfs met aanhanger derachter. De navara is volgens mij ook nog redelijk betaalbaar.
Ik, met mijn 204cm, kreeg dat ding alleen in zijn 4,5 en achteruitquote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef koele het volgende:
hahaha, die heb ik al gehad! mn eerste auto!helaas maar een kilometer of 200 mee kunnen toeren...
Zo dacht ik ook een Jeep Cherokee te kopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:01 schreef The_Joker het volgende:
Mijn papa had ooit een Nissan Patrol. Schitterende bak. Ooit eens een Mercedes bus die tot zijn assen in de modder zat losgetrokken. Dat ging alsof er niets achter hing. En je krijgt bijna altijd voorrang als je gewoon net doet alsof je niet gaat remmen
Enige nadeel is wel dat je totaal geen ruimte hebt in zo'n ding. Ik ben 1.91 en zat met mijn knieen in mijn nek achter het stuur.
Hebben er zo eentje maar dan niet 4 wiel aangedreven, als je daar mee onderweg bent en optrekt, dan kijk je automatisch in de spiegel om te controleren of de aanhanger er nog aan hangt, zo snel trek je weg..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef TheThirdMark het volgende:
Óf natuurlijk de nieuwe VW Transport 4x4 248pk
nieuw komt niet voor in mijn vocabulair...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Alleen kost een Land Cruiser ook 90 mille nieuw, net zo duur als een Q7. Dus als je dáár tussen moest kiezen...
Maar anders zou ik inderdaad voor een Patrol gaan. Liefst de vijfdeurs, dat scheelt wel met de ruimte voorin denk ik...
Jeep, landrover. Dat soort auto's moet je dan aan denken, 3 ton is echt téveel voor een normale personenwagen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef koele het volgende:
dat moet dus zware lasten zijn...
ben geen Laro-fan, denk dat een 2e hands patrol idd de beste optie is...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als Geld een issue is, koop een tweedehands Patrol, of een High Lux pickup, onverwoestbaar en degelijk !
Neem geen Landrover als je gewoon wilt rijden en niet van sleutelen houd.
Heb vroeger nog een tijdje in een heel oude Patrol gereden, was een geweldig ding (had een toelating als vrachtwagen incluus tachograaf)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:08 schreef koele het volgende:
[..]
ben geen Laro-fan, denk dat een 2e hands patrol idd de beste optie is...
http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.phpquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:44 schreef koele het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit... bestaat er geen site waar je op onder andere het maximale trekgewicht kan selecteren..?
tnx mate, ik had daar al gezocht, maar blijkbaar overheen gekeken!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:12 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php
3500 kg?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:20 schreef mast3r het volgende:
Suzuki Vitare is goedkoop en erg sterk
50 naar 0 liter in 150 kilometer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Dodge RAM SRT-10
[afbeelding]
8.3 L V10, 500 pk
0 - 60 mph in 4.9 sec
0 - 100 mph in 11.9 sec
Nog snel ook dus.
En dat is ook nog eens een zeer representatieve auto voor je bedrijf ook. Daarnaast is het een Toyota dus betrouwbaar en efficient.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Toyota Landcruiser 100 Van, 4,2 liter diesel, 430 Nm. Max. gewicht geremde aanhanger: 4.000 kilo.![]()
Right... Met BE mag dat gewoon hoor... Zoals je -jezelf tegensprekend- ook al zegt...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
Heeft TS ook een groot rijbewijs ???? anders mag je 3 ton netto zowieso niet trekken, met welke combi dan ook
Let er bij die gewichten dan ook FF op dat er een verzwaarde (3500 kg) gekeurde trekhaak op het voertuig moet zitten, dus 95% van de luxe auto's kan je vergeten.
Wordt zowieso een dikke terreinauto/SUV/pickup![]()
Misschien is een B/E combinatie wat ??? ligt er ook een beetje aan WAT je precies wilt vervoeren he, 2 kuub zand, een onbehouwen paardentrailer/ bak oud ijzer zit allemaal nogal verschil in![]()
Zolang je auto maar onder de 3500 blijft, kun je je lol op...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
Op een B/E trekker oplegger combi zijn er idd manieren om daat wel te mogen idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |