abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34822125
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:48 schreef aldostuta het volgende:

[..]
En over die laatste zin begin ik maar niet. Ik kijk inmiddels nergens meer van op....
Hence the

Maar ik weet ook niet of dit helemaal de juiste manier is, maar ik vind het beter dan je kop in het zand steken.
pi_34822157
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:53 schreef StarGazer het volgende:

[..]

1-0
1-0 tegen Willem II is doorgaans een vreselijk blamerende score.

Maar het zou zo maar kunnen gebeuren.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:02:13 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34822177
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:01 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

1-0 tegen Willem II is doorgaans een vreselijk blamerende score.

[
3-2 en 1-2 tegen f'noord ook .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:04:22 #129
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34822214
Ik vind het "leegkopen" van AZ nu toch wel een beetje ridicuul worden indien ook Landzaat aangetrokken wordt.

Wat vinden jullie er eigenlijk zelf van?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34822215
Met een beetje geluk is het al 0-2 als de harde kern stakers weer gaat zitten, blijft jullie dat bespaard....

[ Bericht 9% gewijzigd door Dylan Dog op 07-02-2006 11:27:59 (Weet ik veel...) ]
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:05:27 #131
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34822244
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Met een beetje geluk is het al 0-2 als de harde kern weer gaat zitten, blijft jullie dat bespaard....
410 is niet echt de harde kern hoor.
-
pi_34822267
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:04 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het "leegkopen" van AZ nu toch wel een beetje ridicuul worden indien ook Landzaat aangetrokken wordt.

Ik vind het maar kut persoonlijk, hoewel daggla wel een punt heeft....
AFC Ajax
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:06:37 #133
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34822276
quote:

Kom op zeg, hoeveel bij Ajax opgeleide spelers (of met een Ajax verleden) zitten er wel niet bij AZ? .
Normaliter zou ik het niet netjes vinden, maar in dit geval niet.
Al is het al vanwege Dirk .
-
pi_34822280
quote:

Mwah, ik vind het wel leuk
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34822304
quote:

Volgens mij hebben we dat al vaak besproken: Ajax koopt niet heel AZ leeg, als je Mathijsen en Landzaat haalt kom je op drie AZ-ers. Dat is nog prima te pruimen. Niemand hier die er moeite mee heeft.

Bovendien laat Ajax in het verdere transferbeleid (Stam, Krohn-Dehli) zien wel degelijk naar andere spelers dan die van AZ te kijken.
pi_34822315
quote:

Vind ik ook wel, maar aan de andere kant zijn Perez en Landzaat goeie spelers die graag voor Ajax uit willen komen. Dat v geel bij Az zat zegt me niet zoveel eigenlijk. Az heeft op zijn beurt ook een aardige Ajax injectie in het team.
Ajax!!
pi_34822316
quote:

Zolang het versterkingen zijn, prima. Je kan moeilijk zeggen dat je Landzaat niet wilt hebben omdat hij ook alweer van AZ komt.

Maar zolang er geen Meerdink, Sektiououiuuoiuoiuoiuoiu en Koevermans meekomen, prima hoor.
pi_34822337
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kom op zeg, hoeveel bij Ajax opgeleide spelers (of met een Ajax verleden) zitten er wel niet bij AZ? .
Normaliter zou ik het niet netjes vinden, maar in dit geval niet.
Al is het al vanwege Dirk .
Ik vind het ook allemaal wel best.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:15:32 #139
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34822505
De Cler, Landzaat, Arveladze, Timmer (ook al zat ie daarvoor al bij AZ), Ikedia.
Vergeet ik nog iemand? .
-
pi_34822506
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:48 schreef aldostuta het volgende:

[..]

"Dan kun je natuurlijk fijn door blijven 'feesten' en supporten zoals we de rest van het seizoen gedaan hebben, maar dat helpt blijkbaar geen ene reet."

En als je niet aanwezig bent lijkt het mij lastig te supporteren . Je moet nu juist extra achter je club gaan staan tijdens de wedstrijden.
Ja, maar dat houdt toch een keer op? Want anders gebeurt er nooit iets. Want wat ik al 10x gezegd heb, het achter je club blijven staan helpt blijkbaar niet. Dan moet je op een bepaald moment andere middelen aan gaan wenden om toch je doel uiteindelijk te bereiken, ook al is dat even niet leuk. Wij blijven toch ook niet voor ons plezier een kwartier weg?
quote:
Ik ben het er wel mee eens dat je een statement moet maken, ik vind dit alleen niet de juiste manier.
Ach, als we ze de hele wedstrijd positief aanmoedigen maakt dat geen enkel verschil, maar als we een kwartiertje wegblijven om een statement te maken gaan ze er wel (nog) slechter door spelen? Misschien dat ze dan nog meer bij zichzelf ten rade moeten gaan.
quote:
En over die laatste zin begin ik maar niet. Ik kijk inmiddels nergens meer van op....
Momenteel is elke wedstrijd alles behalve een vanzelfsprekende overwinning, dus ik reken erop dat het ook morgen geen beste wedstrijd wordt. Als we de komende 5 wedstrijden maar in ieder geval 15 punten pakken vind ik het best. De manier waarop boeit me niet.
pi_34822515
Dat was mijn laatste reactie erop want ik heb nu college
pi_34822598
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
De Cler, Landzaat, Arveladze, Timmer (ook al zat ie daarvoor al bij AZ), Ikedia.
Vergeet ik nog iemand? .
Van Gaal.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:19:08 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34822629
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Van Gaal.
I rest my case, .
Dus ik kan het niet echt erg vinden dat Ajax een zelf opgeleide speler wil terughalen.
-
pi_34822938
De actie is begrijpelijk, stond gisteren een mooi verwoording op 410 forum, maar dat kan ik niet meer teruglezen want dat is down zo te zien. Aan de andere kant is het natuurlijk ook gewoon zo dat je juist nu de spelers moet steunen. Want zijn zíj nu wel de schuldigen?

Er werd eerst geopperd wel naar binnen te gaan en gewoon te gaan zitten, net als het andere publiek. Had ook wel wat geweest. Nu gaat er bij binnenkomst meteen gezongen en gefeest worden, ik vind het niets. Vijftien minuten wegblijven, rustig het vak binnen komen en je gelaten gedragen, dat is pas echt actie als je dat nu eenmaal wilt. Niet zo half half als dit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34823005
Netjes uitgelegd devv05, ik begrijp je beweegredenen wel, al ben ik het er ook niet helemaal mee eens dat dit de juiste 'actie' is. Wat dan wel, weet ik ook niet, ik zou graag willen dat het hele stadion gewoon achter het team staat, de hele wedstrijd lang. Ik schaam me nu soms gewoon de oren van mijn kop.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34823465
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef Suijk het volgende:
Netjes uitgelegd devv05, ik begrijp je beweegredenen wel, al ben ik het er ook niet helemaal mee eens dat dit de juiste 'actie' is. Wat dan wel, weet ik ook niet, ik zou graag willen dat het hele stadion gewoon achter het team staat, de hele wedstrijd lang. Ik schaam me nu soms gewoon de oren van mijn kop.
Schaam je je niet de oren van je kop, als Utrecht in Amsterdam eenvoudig met 1-4 wint? Moeten we ons er dan maar bij neerleggen? Volgend seizoen dan komt het goed? Ik kan dat niet in ieder geval. Mijn club zo te zien dat breekt mijn rood witte hart in tweeen. Daar is iedereen bij Ajax verantwoordelijk voor inclusief spelers en bestuur. Afgelopen zondag zaten er weer 1600 supporters van ons in de kuip. Als we ze niet zouden steunen gingen we niet meer mee zo simpel is dat. Afgelopen woensdag waren ze er ook weer in Heereveen.

Als ze dat besefen en dan op het veld een beetje inzet tonen dan is het een heel ander verhaal. Maar als je somnmige spelers ziet ballen......
Ajax!!
pi_34824098
quote:
Volgens bronnen binnen Ajax is de club bezig met een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie. Namen worden nog niet genoemd, maar het is een speler die ook international is of is geweest.

Met het aantrekken van Perez (31) en Stam (33) is voor volgend seizoen al de nodige ervaring toegevoegd aan het jonge elftal. Dit jaar ontbreekt in de selectie een echte leider en volgens trainer Blind is er weinig tot geen sprake van een hierarchie in het team.

De Tsjechische middenvelder Tomas Galasek leek de beste optie, maar blijkt geen natuurlijke leider te zijn. Om welke speler het gaat is nog onbekend, maar wanneer wij meer komen te weten over deze onderhandelingen zullen wij het zo snel mogelijk laten weten.
heerlijke vage berichten dit. kunnen we lekker over de naam speculeren met zijn allen. Denk zelf aan Davids
Ajax!!
pi_34824136
Erg vaag ja. We moeten het enkel niet gaan overdrijven met oude spelers.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34824213
quote:
Technisch directeur Martin van Geel ontkent dat Ajax momenteel in een crisis zit. De Amsterdammers verloren afgelopen weekend terecht met 3-2 van Feyenoord en hierdoor staat de ploeg op de achtste plaats en moet drie punten inlopen om aan het eind van dit seizoen de play-offs te mogen spelen.

“Van een crisis is geen sprake. Omdat we intern de rust bewaren. We analyseren alles, we weten exact waar we staan en waar we naartoe willen,” aldus Van Geel in het Algemeen Dagblad.

Inmiddels hebben de Amsterdammers voor volgend seizoen drie nieuwe spelers aangetrokken. Jaap Stam, Kenneth Perez en Michael Krohn-Dehli komen het team van trainer Danny Blind versterken. Door de leegloop zullen er nog meer transfers gaan volgen, bevestigt de TD.

"Daar werken we hard aan. Ik ga niet in op namen.” Namen die de laatste dagen in verband zijn gebracht zijn Ibrahim Salou, Joris Mathijsen en Danny Landzaat.
quote:
Louis van Gaal verklaart in De Telegraaf dat Danny Landzaat aan het eind van dit seizoen mag vertrekken bij AZ. Vorige zomer wilden de Alkmaarders nog niet meewerken aan een vertrek van de aanvoerder. De Oranje-middenvelder staat in de belangstelling van binnen- en buitenlandse topclubs.

Nadat AZ zich voor volgend seizoen verzekerd heeft van de komst van Joey Gudjonsson, is een vertrek van Perez mogelijk. "Maar er staat wel een prijs tegenover." Ook twee andere middenvelders, Kenneth Perez (Ajax) en Barry van Galen (stopt), spelen hun laatste seizoen bij AZ.

Landzaat kan bij alledrie de topclubs in Nederland (Ajax, PSV en Feyenoord, red.) tekenen, maar werd vorig jaar ook genoemd bij het Spaanse Real Madrid en het Italiaanse Fiorentina. Van Gaal waarschuwt echter: "Voor de geboden bedragen van vorig jaar gaat hij echt niet weg."
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:14:37 #150
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34824261
Kom maar Landzaat, je bent welkom geheten bij deze
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties