abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34819662
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:36 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Hallo,

We staan 8e mag er een klein signaal afgegeven worden, dat we ons de ogen uit de kop moeten schamen? Om 410 dan gelijk kutsupporters te noemen. Wees blij dat dat vak er is. Zorgt toch voor een groot deel van de sfeer in de Arena
Ik snap die actie niet helemaal. Dat ze 8e staan weten ze bij Ajax ook, dat dat slecht is, weten ze ook. Dat het beter moet, weten ze ook. Volgens mij helpt het niet en gaan ze ook niet beter spelen als je een kwartier wegblijft, net zoals uitfluiten ook niet helpt.
Dit staat natuurlijk los van de sfeer en goede initiatieven die 410 wel neemt, maar ik vind dit gewoon erg negatief en demotiverend overkomen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34819711
Nee we stoppen allemaal onze kop in het zand. Op deze manier een signaal afgeven is een stuk beter, dan 90 minuten fluiten of niet soms? Wij zijn toch de betalende supporter? betalen honderden euro's voor kaartjes, parkeren en weet ik niet wat.

Mogen we dan misschien een beetje ontevreden zijn met hoe het gaat dit seizoen? Niet vol van 410? Dat is een mening, maar ben benieuwd waarom
Ajax!!
pi_34819717
Jongens over Van Gaal: vinden jullie hem nu ook niet een beetje losgeslagen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34819932
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens over Van Gaal: vinden jullie hem nu ook niet een beetje losgeslagen?
Agree

Ik vind zijn reacties de laatste tijd een beetje vreemd, om maar een understatement te egbruiken . . .
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:02:47 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34819940
quote:
Landzaat mag nu wel weg bij AZ
Dinsdag 7 februari, door RI, Alkmaar, 08.01u GMT+01.00, De Telegraaf

Nu AZ de IJslander Joey Gudjonsson heeft vastgelegd, staat het open om Danny Landzaat te verkopen. Eerder deed de club er alles aan om de middenvelder te behouden.

Danny Landzaat wordt al jaren in verband gebracht met Ajax, ook recentelijk weer. AZ vraagt echter nog wel een forse afkoopsom.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:53:25 #106
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34820692
quote:
Van Geel: 'Van een crisis geen sprake'
Dinsdag 7 februari, door SV, Amsterdam, 09.37u GMT+01.00, AD

Technisch directeur Martin van Geel zegt in het Algemeen Dagblad dat er van een crisis geen sprake is bij Ajax. De directeur zegt dat intern 'alles onder controle' is bij Ajax.

'We bewaren intern de rust', zegt Van Geel. 'We weten exact waar we staan en waar we naartoe willen. Van een crisis is geen sprake', aldus de bestuurder.

Van Geel laat verder weten dat Frank de Boer geen coach van Jong Ajax wordt. Op de naam Danny Lindzaat wil hij niet in gaan.
En om één of andere, compleet onverklaarbare, reden geloof ik het nog ook.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:00:31 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34820799
quote:
Op de naam Danny Lindzaat wil hij niet in gaan.
Doe mij maar Denny Landzaat.
quote:
Biografie: Denny Landzaat begon met voetballen bij Buitenveldert, maar verhuisde op achtjarige leeftijd naar Ajax. Hij doorliep er alle jeugdelftallen, terwijl de middenvelder vaste kracht was in de Nederlandse jeugdselecties. Landzaat speelde echter slechts één competitiewedstrijd in Ajax 1, terwijl Louis van Gaal hem in maart 1996 drie minuten liet invallen in de kwartfinalewedstrijd van de Champions League tegen Borussia Dortmund (1-0). Landzaat brak echter niet door en vertrok naar MVV. In dienst van Willem II speelde hij opnieuw Champions League en werd hij international. Landzaat debuteerde in Oranje op 2 juni 2001 in en tegen Estland (2-4 winst). In het seizoen 2002/03 draaide Landzaat een minder seizoen voor zijn doen, hij scoorde slechts vijf maal. Het ambitieuze AZ contracteerde Landzaat in januari 2004. Voor de Amsterdammer die zelden een wedstrijd mist is dat een weerzien met zijn mentor Co Adriaanse.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:04:26 #108
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34820876
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:53 schreef BoNi het volgende:

[..]

En om één of andere, compleet onverklaarbare, reden geloof ik het nog ook.....
Ja, ik ook.
Maar dat zal wel komen door Van Geel. Hij straalt best veel rust uit.
-
pi_34821060
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goed zo, zo steun je je club.
.
Kutsupporters .
Grappig dat degene die er het meest commentaar op hebben ook degene zijn die bijna nooit in het stadion komen

We sloven ons het hele seizoen al uit voor ze en we krijgen er NIKS voor terug. Mogen we dan nu misschien even een statement maken? Na 15 minuten zijn we er gewoon weer dus niet steunen is bullshit, maar er moet maar eens wat gebeuren nu. Het is al veel te lang gepikt.

En dat demotiverend is bullshit. Alsof het hele seizoen voor de supporters niet demotiverend is zeker. Zo zielig zijn die spelers niet, ze worden er nog altijd dik voor betaald. Een achtste plek voor de club met het hoogste budget van Nederland is gewoon belachelijk en dat mag best eens duidelijk gemaakt worden.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:15:46 #110
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34821092
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:13 schreef devv05 het volgende:

[..]

Grappig dat degene die er het meest commentaar op hebben ook degene zijn die bijna nooit in het stadion komen

We sloven ons het hele seizoen al uit voor ze en we krijgen er NIKS voor terug. Mogen we dan nu misschien even een statement maken? Na 15 minuten zijn we er gewoon weer dus niet steunen is bullshit, maar er moet maar eens wat gebeuren nu. Het is al veel te lang gepikt.
Komen ja, kwam wel. Toen wist jij wsl nog niet eens wat Ajax was .
Sowieso is dit een drogredenatie die z'n weerga niet kent. Moet je in het stadion komen om zo'n debiele actie af te keuren?
-
pi_34821155
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Komen ja, kwam wel. Toen wist jij wsl nog niet eens wat Ajax was .
Sowieso is dit een drogredenatie die z'n weerga niet kent. Moet je in het stadion komen om zo'n debiele actie af te keuren?
Nee, maar het is ook wel een beetje triest dat al die 'teletekst-supporters' een beetje commentaar gaan leveren op de supporters die wel in goede en in slechte tijden (zul jij ook vast meegemaakt hebben, maar dan ben ik erg nieuwschierig waarom je nu niet meer gaat) hun club steunen.

Je kunt ook je kop in het zand steken en alles blijven pikken, maar daar is nu al teveel voor gebeurd. Ik weet dat de meeste supporters in de Arena dat liever doen Die steunen Ajax trouwens helemaal niet, kunnen alleen maar fluiten en zijn 10 minuten voor het einde al weg. Als jij je daar liever tussen schaart...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:26:16 #112
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34821330
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:18 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee, maar het is ook wel een beetje triest dat al die 'teletekst-supporters' een beetje commentaar gaan leveren op de supporters die wel in goede en in slechte tijden (zul jij ook vast meegemaakt hebben, maar dan ben ik erg nieuwschierig waarom je nu niet meer gaat) hun club steunen.

Je kunt ook je kop in het zand steken en alles blijven pikken, maar daar is nu al teveel voor gebeurd. Ik weet dat de meeste supporters in de Arena dat liever doen Die steunen Ajax trouwens helemaal niet, kunnen alleen maar fluiten en zijn 10 minuten voor het einde al weg. Als jij je daar liever tussen schaart...
Ik ga zo nu en dan nog wel hoor.
Maar vroeger ( . ) in de Meer en Olympisch vond ik het gewoon veel leuker.
Anyway, de laatste jaren in het weekend vaak veel te druk met andere dingen waardoor een seizoenskaart echt weggegooid geld zou zijn.
Ik heb wel zo'n supportersclubkaart.

Anyway, eerder weggaan is zowaar nog triester idd
"Dan zijn we lekker snel weg met de auto" .
Maar begrijpen jullie dan niet dat je aan steun veel meer hebt. Het is als speler fijn om te weten dat je op z'n minst de supporters nog achter je hebt.
Ook als het al tijden kut gaat. Je bent toch supporter? Dan hoor je ten alle tijden achter je club te staan. Dat heeft niets met je kop in het zand steken te maken, ik zie ook dat het verschrikkelijk kut gaat.
.
-
pi_34821500
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Anyway, eerder weggaan is zowaar nog triester idd
"Dan zijn we lekker snel weg met de auto" .
Maar begrijpen jullie dan niet dat je aan steun veel meer hebt. Het is als speler fijn om te weten dat je op z'n minst de supporters nog achter je hebt.
Ook als het al tijden kut gaat. Je bent toch supporter? Dan hoor je ten alle tijden achter je club te staan. Dat heeft niets met je kop in het zand steken te maken, ik zie ook dat het verschrikkelijk kut gaat.
.
Tuurlijk moet je je club altijd steunen, vooral als het minder gaat. En dat wordt ook zeker wel gedaan. Maar het is ook tijd om een signaal af te geven dat het zo niet langer kan. Kun je zeggen dat ze dat zelf ook wel door hebben, dat zal best, maar ondertussen veranderd er niets. Er komt toch altijd een moment dat de maat vol is en ik denk dat deze groep al veel meer tijd gehad heeft dan welke ook in het verleden.

Dan kun je natuurlijk fijn door blijven 'feesten' en supporten zoals we de rest van het seizoen gedaan hebben, maar dat helpt blijkbaar geen ene reet. Dan zit je aan het einde van de wedstrijd weer zonder punten en ga je met een zwaar kut gevoel naar huis. Komt er gewoon op neer dus dat er iets moet gebeuren en dat de meeste er na zondag gewoon even weinig zin meer in hebben, dat uitsloven voor niks. Bovendien komt Europees voetbal voor komend jaar steeds meer in gevaar.

Dan kun je zeggen dat we de spelers in de steek laten, maar niemand die eraan denkt dat wij ons misschien het hele seizoen (of eigenlijk gewoon al jaren lang) al in de steek gelaten voelen. En de actie is ook niet direct gericht op de spelers, meer op de hele club. Want bij spelers, coach én bestuur zit het gewoon niet goed. Ik reken het persoonlijk de coach en enkele beslissingbevoegden op bestuurlijk niveau meer aan dan de spelers.
pi_34821591
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef devv05 het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je je club altijd steunen, vooral als het minder gaat. En dat wordt ook zeker wel gedaan. Maar het is ook tijd om een signaal af te geven dat het zo niet langer kan. Kun je zeggen dat ze dat zelf ook wel door hebben, dat zal best, maar ondertussen veranderd er niets. Er komt toch altijd een moment dat de maat vol is en ik denk dat deze groep al veel meer tijd gehad heeft dan welke ook in het verleden.

Dan kun je natuurlijk fijn door blijven 'feesten' en supporten zoals we de rest van het seizoen gedaan hebben, maar dat helpt blijkbaar geen ene reet. Dan zit je aan het einde van de wedstrijd weer zonder punten en ga je met een zwaar kut gevoel naar huis. Komt er gewoon op neer dus dat er iets moet gebeuren en dat de meeste er na zondag gewoon even weinig zin meer in hebben, dat uitsloven voor niks. Bovendien komt Europees voetbal voor komend jaar steeds meer in gevaar.

Dan kun je zeggen dat we de spelers in de steek laten, maar niemand die eraan denkt dat wij ons misschien het hele seizoen (of eigenlijk gewoon al jaren lang) al in de steek gelaten voelen. En de actie is ook niet direct gericht op de spelers, meer op de hele club. Want bij spelers, coach én bestuur zit het gewoon niet goed. Ik reken het persoonlijk de coach en enkele beslissingbevoegden op bestuurlijk niveau meer aan dan de spelers.
Amen!! En hoe oud ben je precies dr Dagla?
Ajax!!
pi_34821686
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef devv05 het volgende:

[..]

Jouw laatste 2 zinnen geven het goed weer. De spelers zijn ook wmb niet de hoofdschuldigen. Dus waarom dan een actie organiseren waarbij je vooral de spelers aanpakt? Nu stoppen met supporteren zal alleen maar tot slechtere resultaten leiden....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:43:51 #116
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34821739
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:41 schreef aldostuta het volgende:

Nu stoppen met supporteren zal alleen maar tot slechtere resultaten leiden....
Juist.
Ik denk niet dat we het eens gaan worden dev, .
-
pi_34821808
quote:

[..]

Jouw laatste 2 zinnen geven het goed weer. De spelers zijn ook wmb niet de hoofdschuldigen. Dus waarom dan een actie organiseren waarbij je vooral de spelers aanpakt? Nu stoppen met supporteren zal alleen maar tot slechtere resultaten leiden....
Er wordt toch niet gestopt met supporteren?
Er wordt een statement gemaakt naar Ajax toe, that's all.
Ik vind dat er wat te zwaar aangetild wordt.
En he, het is Willem II maar
pi_34821837
quote:

[..]

De meningen verschillen hierover, sommigen vinden dat de spelers ook te weinig inzet tonen maar ik geloof niet dat dit het probleem is. Dat ligt op hoger niveau. Er komen het eerste kwartier doeken op het vak te liggen met 'actie' teksten, maar ik weet nog niet precies wat hier op komt te staan.

Dat de spelers zich met name 'aangepakt' voelen kan ik me wel voorstellen, maar het zal ook echt de coach en het bestuur niet ontgaan. Het is in ieder geval een vredige manier van protesteren, want wat had je dan in gedachten? De bestuurskamer maar weer eens bestormen ofzo... Dat soort dingen ben ik dan weer veel meer op tegen.

Bovendien zijn het maar 15 minuten en zullen we daarna heus wel duidelijk maken dat we Ajax nooit in de steek zullen laten en dat het altijd onze club blijft, maar er moet OOK wat gebeuren. En de resultaten kunnen bijna niet slechter dus dat zal wel meevallen.
pi_34821844
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Juist.
Ik denk niet dat we het eens gaan worden dev, .
Hoeft ook niet, daar is een forum voor Ik probeer het alleen maar uit te leggen.
pi_34821847
quote:

[..]

Vermaelen heeft zelf aangegeven dat de spelers een groot deel van de 'schuld' dragen voor de huidige resultaten. Wat hem betreft mag je daar de spelers dus zeker wel op aanspreken.
pi_34821873
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:46 schreef Robar het volgende:
Hoe spijtig ook, dat zegt niets de laatste tijd.
pi_34821874
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:46 schreef Robar het volgende:

[..]

Er wordt toch niet gestopt met supporteren?
Er wordt een statement gemaakt naar Ajax toe, that's all.
Ik vind dat er wat te zwaar aangetild wordt.
"Dan kun je natuurlijk fijn door blijven 'feesten' en supporten zoals we de rest van het seizoen gedaan hebben, maar dat helpt blijkbaar geen ene reet."

En als je niet aanwezig bent lijkt het mij lastig te supporteren . Je moet nu juist extra achter je club gaan staan tijdens de wedstrijden.

Ik ben het er wel mee eens dat je een statement moet maken, ik vind dit alleen niet de juiste manier.

En over die laatste zin begin ik maar niet. Ik kijk inmiddels nergens meer van op....
pi_34821893
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:47 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Vermaelen heeft zelf aangegeven dat de spelers een groot deel van de 'schuld' dragen voor de huidige resultaten. Wat hem betreft mag je daar de spelers dus zeker wel op aanspreken.
Maar niet tijdens een wedstrijd, dat is mijn punt.
pi_34821988
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:48 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Hoe spijtig ook, dat zegt niets de laatste tijd.
1-0
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:54:18 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34822008
Alle punten zijn mooi meegenomen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties