Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En Van Gaal ziet Ajax als 'zijn' club.
Spannend!
Dat lijkt mij ook. Maar hij wordt genoemd hier. Dus ik geef maar even aan dat hij zowieso al niet kan komen, omdat hij al verkocht is.quote:
Helemaal mee eensch, Galasek eruit dan maar die raakt geen pepernoot meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:50 schreef Nashje het volgende:
Maduro naar het middenveld. Trabelsi rechtsback, Grygera naar het centrum, Vermaelen er langs en daar weer Emanuelson langs.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:
En daar ben ik weer helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch, Galasek eruit dan maar die raakt geen pepernoot meer.
Ehmm, hij wil voor prijzen gaan spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:47 schreef F1Bas het volgende:
Waarom zou Davids na 1 jaar alweer bij de Spurs weggaan?
Het is al een wonder als Atlético Madrid hem weet te strikken, want deze man is voor bijna iedere club een aanwinst.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
Misschien als Gryga en Tomas er nog hadden gezeten, maar de kans acht ik behoorlijk klein iig..
Hij moet voor het begin van volgend seizoen beslissen, hij wacht vast het wk af en dan komt Juventus en is hij wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:59 schreef S-Two het volgende:
Is het nou al bekend of Grygera gaat bijtekenen. Ik meende dat hij laatst bedenktijd had, maar dat dat verlengt was ofso?
Nou, ik denk dat je Gryga nu wel wat onderschat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:09 schreef Beschouw het volgende:
Grygera. Ach. Simpel voetballertje. Gaan er dertien van in een dozijn.
Ik juich nooit voor f'noord.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:15 schreef De_Hypotheker het volgende:
Voor wie zijn de Ajacieden morgen eigenlijk, voor NEC of met het oog op de stand toch maar voor Feyenoord?![]()
Juventus houdt dan vast aan de jaarlijkse traditie om veel te veel geld te betalen voor een extra verdediger voor in de breedte.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:23 schreef Jasza het volgende:
Juventus zal er vast wel veel voor betalen, zij houden wel van het soort verdedigers als Gryga.
I don't carequote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Juventus houdt dan vast aan de jaarlijkse traditie om veel te veel geld te betalen voor een extra verdediger voor in de breedte.
Om ook in aanmerking te komen voor de breedte moet je toch wel enigszins over kwaliteit beschikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Juventus houdt dan vast aan de jaarlijkse traditie om veel te veel geld te betalen voor een extra verdediger voor in de breedte.
Als rechtsback een ramp, als mandekker een ruime voldoende en als zoneverdediger een voldoende.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Om ook in aanmerking te komen voor de breedte moet je toch wel enigszins over kwaliteit beschikken.
In een team als het huidige Ajax vind ik dat niet echt een eerlijke kans voor de beste man.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als rechtsback een ramp, als mandekker een ruime voldoende en als zoneverdediger een voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |