ja, dat is waar. maar ze is binnenkort jarig en zo en misschien heeft ze dan wel een hele klote verjaardagquote:op maandag 6 februari 2006 20:49 schreef copycat het volgende:
gewoon zeggen dat het niets kan worden. heeft zij ook meteen duidelijkheid, toch?
zulke situaties moet je doorsturen naar de heer daaronder, die weet er wel raad meequote:op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef yellowledbetter het volgende:
het zit dus zo en het is eigenlijk heel simpel. er is een meisje en dat is verliefd op mij, maar ik niet op haar. oke, ik heb haar wel een paar keer gezoend maar dat betekende voor mij verder niks. voor haar blijkbaar dus welnou zit het wel zo he, na even navraag aan het meisje zelf gedaan te hebben op msn flapte ze er dus uit dat ze erg verliefd op me was he. dus ik heb nu zo 2 keuzes, ik zeg haar gewoon dat het niks wordt tussen ons twee. of ik laat het zo en negeer haar zodat het langzaam kan wegebben. vertellen jullie me eens wat ik het best kan doen?
ja, dat soort reacties mag je anders hier wel posten derderklassergiebeltrutjesverjaardagfeestjequote:op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef relneger18 het volgende:
[..]
zulke situaties moet je doorsturen naar de heer daaronder, die weet er wel raad mee![]()
en als je haar vanaf nu zonder verklaring volkomen negeert, gaat ze een leuke verjaardag hebben, denk je?quote:op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef yellowledbetter het volgende:
ja, dat is waar. maar ze is binnenkort jarig en zo en misschien heeft ze dan wel een hele klote verjaardag![]()
maar natuurlijkquote:op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef copycat het volgende:
[..]
en als je haar vanaf nu zonder verklaring volkomen negeert, gaat ze een leuke verjaardag hebben, denk je?
neu, ik ga het niet eerst aanmaken om er daarna achter te komen dat het toch niks gaat worden. dat is nog zieliger voor haarquote:op maandag 6 februari 2006 20:54 schreef -strawberry- het volgende:
ga dan ook niet met haar zoenen... dat is vragen om problemen.
maar er kan dus echt niets uitkomen? anders zou je het misschien kunnen proberen en dan het later misschien alsnog uitmaken..
ja oke, maar bedankt mensen, ik weet nu wat ik ga doenquote:op maandag 6 februari 2006 20:57 schreef copycat het volgende:
ze zegt ook via msn dat ze zo verliefd op je is. wat dat betreft vind ik het helemaal niet raar haar via msn te vertellen dat dit -helaas voor haar- niet wederzijds is.
wat dacht je van een telefoontje?quote:op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]
maar natuurlijkneu maar goed, ik denk dat ik het haar de volgende keer op msn maar eens duidelijk maak dan. nou moeten jullie niet denken dat ik laf ben door het op msn te doen maar anders spreek ik haar niet
oh en ze hebben ook op msn met elkaar gekust??quote:op maandag 6 februari 2006 20:57 schreef copycat het volgende:
ze zegt ook via msn dat ze zo verliefd op je is. wat dat betreft vind ik het helemaal niet raar haar via msn te vertellen dat dit -helaas voor haar- niet wederzijds is.
quote:op maandag 6 februari 2006 21:07 schreef ratelslangetje het volgende:
[..]
wat dacht je van een telefoontje?
ja idd.ik denk zelf dat als je belt het makkelijker uit te leggen is dan via msn.quote:op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef yellowledbetter het volgende:
[..]bekijk het
en ik een jankend meisje aan de telefoon zeker
en dan ziet haar ma haar janken en dan wil ze de telefoon en scheld ze me verrot. oh shit, ik overdrijf
neu, ik ga d'r niet bellen. kost me nog geld ookquote:op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef ratelslangetje het volgende:
[..]
ja idd.ik denk zelf dat als je belt het makkelijker uit te leggen is dan via msn.
dan gaat het vaak langs elkaar heen en kan je (nog meer) misverstanden krijgen .
succes ermee.
lijkt mij nietquote:op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef ratelslangetje het volgende:
oh en ze hebben ook op msn met elkaar gekust??
juustem, zeg haar er wat vanquote:op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef copycat het volgende:
[..]
lijkt mij niet.
maar is ts volgens jou dan moreel verplicht na een paar keer zoenen haar in levende lijve te zeggen dat hij verder niets met haar wilt?
nee,maar ts kust wel met haar ,laat haar in de waan,en nu het te moeilijk gaat worden komt ie hier om raad vragen en is nog te beroerd om het haar dan pesoonlijk te zeggen.of te bellen,want dat kost geld.quote:op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef copycat het volgende:
[..]
lijkt mij niet.
maar is ts volgens jou dan moreel verplicht na een paar keer zoenen haar in levende lijve te zeggen dat hij verder niets met haar wilt?
op zich doen vrouwen dat ook altijd dus nu kun je ze een keer terugpakken!quote:op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef ratelslangetje het volgende:
en iemand aan het lijntje houden is niet netjes.
ik was al bang dat niemand et zou zeggenquote:op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef w00ly het volgende:
lekker als neukertje houden natuurlijk/
omdat er gelukkig nog mensen zijn die wél een geweten hebben.quote:op dinsdag 7 februari 2006 02:03 schreef limme het volgende:
[..]
ik was al bang dat niemand et zou zeggen![]()
overdrijven is ook een vak. je zoent een paar keer met een meisje, vervolgens bekent het meisje verliefd te zijn op hem, tot dan toe vind ik niet dat er ook maar iets verkeerds is gedaan door wie dan ook. maar, te krenterig om haar gewoon even te bellen vind ik wel erg kinderachtig, daar ben ik het mee eens. sowieso had je er beter meteen op in kunnen gaan. zij zegt dat ze verliefd op je is en jij geeft hier geen duidelijk antwoord op, waardoor je haar in de waan laat. kortom, even bellen is wel zo netjes.quote:op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef ratelslangetje het volgende:
en nu heeft ie dus een probleem.haha dat komt ervan ts als je misbruik maakt van iemand.
moreel verplicht? wtf?quote:op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef copycat het volgende:
tja ben ik dan weer een half wijf die vind dat je eerlijk moet zijn. ook juist als het niets wordt?quote:
misschien kom je gewoon niet over zoals je over wilt komenquote:op dinsdag 7 februari 2006 15:20 schreef yellowledbetter het volgende:sommigen van jullie kunnen toch ook niet lezen he of begrijpen deze
smiley niet. ik ben niet te krenterig om te bellen maar zie daar het nut niet van in en ik wacht heus niet tot valentijn
muhaha, jij kunt je niet eens in mijn standpunt verplaatsen want jij bent niet populiarquote:op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef unpopular het volgende:
negeren is zo laf![]()
wees een echte vent en ga een gesprek aan. wees duidelijk, maar niet bot.
mannen...waarom ga je dan ook met haar zoenen
![]()
wat een baggeropmerkingquote:op dinsdag 7 februari 2006 16:52 schreef yellowledbetter het volgende:
muhaha, jij kunt je niet eens in mijn standpunt verplaatsen want jij bent niet populiar
en moet hijzelf zich ook maar niet zo breezerig gedragen. ts soa-gastquote:op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef asmodean het volgende:
moet je maar geen 14-jarig breezertje aan de haak slaan![]()
blijkbaar koos hij de optie om een "wuzzie" te zijn....quote:op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef loveboatcaptain het volgende:
is nou eigenlijk al bekend wat de ts gaat doen dan?
ja, door een ban te krijgen zodat we het antwoord niet te weten komenquote:op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef demophon het volgende:
[..]
blijkbaar koos hij de optie om een "wuzzie" te zijn....![]()
iemand hier dan nog die hem kent en de afloop weet?quote:op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef klowjow het volgende:
yellowledbetter, had al een ban op onz, was net terug in pub en mag nu een week helemaal wegblijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |