abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34806683
het zit dus zo en het is eigenlijk heel simpel. er is een meisje en dat is verliefd op mij, maar ik niet op haar. oke, ik heb haar wel een paar keer gezoend maar dat betekende voor mij verder niks. voor haar blijkbaar dus wel nou zit het wel zo he, na even navraag aan het meisje zelf gedaan te hebben op msn flapte ze er dus uit dat ze erg verliefd op me was he. dus ik heb nu zo 2 keuzes, ik zeg haar gewoon dat het niks wordt tussen ons twee. of ik laat het zo en negeer haar zodat het langzaam kan wegebben. vertellen jullie me eens wat ik het best kan doen?
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 6 februari 2006 @ 20:49:27 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34807000
gewoon zeggen dat het niets kan worden. heeft zij ook meteen duidelijkheid, toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34807017
eerlijk zijn.
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 20:50:43 #4
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34807044
je moet haar zeggen waar het op staat.
en dan wel heel duidelijk zijn,want anders kan je hier een ongelooflijk gezeik mee krijgen.
en iemand aan het lijntje houden is niet netjes.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34807055
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:49 schreef copycat het volgende:
gewoon zeggen dat het niets kan worden. heeft zij ook meteen duidelijkheid, toch?
ja, dat is waar. maar ze is binnenkort jarig en zo en misschien heeft ze dan wel een hele klote verjaardag nu ik er zo over denk, anders had ik ook naar die verjaardag gemoeten
  maandag 6 februari 2006 @ 20:51:21 #6
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_34807067
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef yellowledbetter het volgende:
het zit dus zo en het is eigenlijk heel simpel. er is een meisje en dat is verliefd op mij, maar ik niet op haar. oke, ik heb haar wel een paar keer gezoend maar dat betekende voor mij verder niks. voor haar blijkbaar dus wel nou zit het wel zo he, na even navraag aan het meisje zelf gedaan te hebben op msn flapte ze er dus uit dat ze erg verliefd op me was he. dus ik heb nu zo 2 keuzes, ik zeg haar gewoon dat het niks wordt tussen ons twee. of ik laat het zo en negeer haar zodat het langzaam kan wegebben. vertellen jullie me eens wat ik het best kan doen?
zulke situaties moet je doorsturen naar de heer daaronder, die weet er wel raad mee
pi_34807113
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef relneger18 het volgende:

[..]

zulke situaties moet je doorsturen naar de heer daaronder, die weet er wel raad mee
ja, dat soort reacties mag je anders hier wel posten derderklassergiebeltrutjesverjaardagfeestje
gaat over haar verjaardag
  maandag 6 februari 2006 @ 20:52:50 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34807118
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef yellowledbetter het volgende:

ja, dat is waar. maar ze is binnenkort jarig en zo en misschien heeft ze dan wel een hele klote verjaardag
en als je haar vanaf nu zonder verklaring volkomen negeert, gaat ze een leuke verjaardag hebben, denk je?
pi_34807198
ga dan ook niet met haar zoenen... dat is vragen om problemen.
maar er kan dus echt niets uitkomen? anders zou je het misschien kunnen proberen en dan het later misschien alsnog uitmaken..
pi_34807212
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef copycat het volgende:

[..]

en als je haar vanaf nu zonder verklaring volkomen negeert, gaat ze een leuke verjaardag hebben, denk je?
maar natuurlijk neu maar goed, ik denk dat ik het haar de volgende keer op msn maar eens duidelijk maak dan. nou moeten jullie niet denken dat ik laf ben door het op msn te doen maar anders spreek ik haar niet
pi_34807271
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:54 schreef -strawberry- het volgende:
ga dan ook niet met haar zoenen... dat is vragen om problemen.
maar er kan dus echt niets uitkomen? anders zou je het misschien kunnen proberen en dan het later misschien alsnog uitmaken..
neu, ik ga het niet eerst aanmaken om er daarna achter te komen dat het toch niks gaat worden. dat is nog zieliger voor haar
  maandag 6 februari 2006 @ 20:57:15 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34807300
ze zegt ook via msn dat ze zo verliefd op je is. wat dat betreft vind ik het helemaal niet raar haar via msn te vertellen dat dit -helaas voor haar- niet wederzijds is.
pi_34807409
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:57 schreef copycat het volgende:
ze zegt ook via msn dat ze zo verliefd op je is. wat dat betreft vind ik het helemaal niet raar haar via msn te vertellen dat dit -helaas voor haar- niet wederzijds is.
ja oke, maar bedankt mensen, ik weet nu wat ik ga doen en het is niet leuk voor haar maar goed. nu nog ff een rustige manier vinden om het te brengen
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 21:07:38 #14
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34807792
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef yellowledbetter het volgende:

[..]

maar natuurlijk neu maar goed, ik denk dat ik het haar de volgende keer op msn maar eens duidelijk maak dan. nou moeten jullie niet denken dat ik laf ben door het op msn te doen maar anders spreek ik haar niet
wat dacht je van een telefoontje?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 21:08:37 #15
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34807848
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:57 schreef copycat het volgende:
oh en ze hebben ook op msn met elkaar gekust??
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34807854
quote:
op maandag 6 februari 2006 21:07 schreef ratelslangetje het volgende:

[..]

wat dacht je van een telefoontje?
bekijk het en ik een jankend meisje aan de telefoon zeker en dan ziet haar ma haar janken en dan wil ze de telefoon en scheld ze me verrot. oh shit, ik overdrijf
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 21:11:41 #17
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34807967
quote:
op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef yellowledbetter het volgende:

[..]

bekijk het en ik een jankend meisje aan de telefoon zeker en dan ziet haar ma haar janken en dan wil ze de telefoon en scheld ze me verrot. oh shit, ik overdrijf
ja idd.ik denk zelf dat als je belt het makkelijker uit te leggen is dan via msn.
dan gaat het vaak langs elkaar heen en kan je (nog meer) misverstanden krijgen .
succes ermee.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34808062
quote:
op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef ratelslangetje het volgende:

[..]

ja idd.ik denk zelf dat als je belt het makkelijker uit te leggen is dan via msn.
dan gaat het vaak langs elkaar heen en kan je (nog meer) misverstanden krijgen .
succes ermee.
neu, ik ga d'r niet bellen. kost me nog geld ook het kan prima via msn
  maandag 6 februari 2006 @ 21:17:29 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34808208
quote:
op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef ratelslangetje het volgende:

oh en ze hebben ook op msn met elkaar gekust??
lijkt mij niet .
maar is ts volgens jou dan moreel verplicht na een paar keer zoenen haar in levende lijve te zeggen dat hij verder niets met haar wilt?
pi_34808311
quote:
op maandag 6 februari 2006 21:17 schreef copycat het volgende:

[..]

lijkt mij niet .
maar is ts volgens jou dan moreel verplicht na een paar keer zoenen haar in levende lijve te zeggen dat hij verder niets met haar wilt?
juustem, zeg haar er wat van
pi_34808522
oh wacht, ik kreeg me net een ingeving. ik wacht tot na valentijnsdag lekker gemeen. of ik zeg het op valentijnsdag nee just kidding
pi_34808658
gewoon eerlijk tegen haar zeggen dat je 't niet ziet zitten. en als je weinig van die verjaardag verwacht, ga je toch niet? zeg je gewoon eerlijk dat je er geen zin in hebt (en je vrienden ook niet). is het aan haar jouw keuze te respecteren en verder te leven .
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 22:46:41 #23
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34812299
quote:

[..]

lijkt mij niet .
nee,maar ts kust wel met haar ,laat haar in de waan,en nu het te moeilijk gaat worden komt ie hier om raad vragen en is nog te beroerd om het haar dan pesoonlijk te zeggen.of te bellen,want dat kost geld.
ik hoop dat ts nooit meer van dat meisje afkomt.als ik dan ook nog lees dat ie wil gaan wachten tot valentijnsdag of verjaardag om het extra kwetsend te maken voor haar ,dan ts een grote lul in mijn ogen.
had ie maar meteen ,voor of nadat hij zn tong in haar mond wilde stoppen, moeten zeggen dat het voor hem niks betekend(e).
maar ja ,dan wilde ze waarschijnlijk niet.

en nu heeft ie dus een probleem.haha dat komt ervan ts als je misbruik maakt van iemand.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34812375
negeren en langzaam dood laten bloeden. als je duidelijkheid verschaft zoek je contact, als je contact zoekt denkt ze dat je interesse hebt.
pi_34812857
quote:
op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef ratelslangetje het volgende:
en iemand aan het lijntje houden is niet netjes.
op zich doen vrouwen dat ook altijd dus nu kun je ze een keer terugpakken!
pi_34813874
lekker als neukertje houden natuurlijk/
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34818101
quote:
op maandag 6 februari 2006 23:18 schreef w00ly het volgende:
lekker als neukertje houden natuurlijk/
ik was al bang dat niemand et zou zeggen
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 02:17:37 #28
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34818262
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 02:03 schreef limme het volgende:

[..]

ik was al bang dat niemand et zou zeggen
omdat er gelukkig nog mensen zijn die wél een geweten hebben.
ts moet gewoon eerlijk zijn en wie weet is dat meisje wel zó verliefd dat ze het wel best vind om als wandelend kutje gebruikt te worden door ts.
dan is dat haar eigen keus en wens ik ts veel plezier.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 7 februari 2006 @ 02:51:54 #29
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_34818511
quote:
op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef ratelslangetje het volgende:
en nu heeft ie dus een probleem.haha dat komt ervan ts als je misbruik maakt van iemand.
overdrijven is ook een vak. je zoent een paar keer met een meisje, vervolgens bekent het meisje verliefd te zijn op hem, tot dan toe vind ik niet dat er ook maar iets verkeerds is gedaan door wie dan ook. maar, te krenterig om haar gewoon even te bellen vind ik wel erg kinderachtig, daar ben ik het mee eens. sowieso had je er beter meteen op in kunnen gaan. zij zegt dat ze verliefd op je is en jij geeft hier geen duidelijk antwoord op, waardoor je haar in de waan laat. kortom, even bellen is wel zo netjes.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:23:38 #30
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_34821263
lafbek.

zeg gewoon waar het op staat zodat zij een keuze kan maken.misschien valt de keuze wel goed uit.
pi_34822110
quote:

moreel verplicht? wtf?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:04:04 #32
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34822208
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef mr_belvedere het volgende:
[..]
moreel verplicht? wtf?
tja ben ik dan weer een half wijf die vind dat je eerlijk moet zijn. ook juist als het niets wordt?
ik zou ander wel me een schuldgevoel zitten.
natuurlijk niet na 1 keer zoenen, maar als je ook nuchter met elkaar een aantal keer hebt gezoend en je hebt verder geen interesse in die meid.
dan vind ik ook dat je moreel verplicht bent dat te melden.
(anders komen er weer verhalen en hoor je via via dat je een relatie met haar hebt)
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:59:00 #33
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34827367
reageer dan gewoon niet...

[ Bericht 59% gewijzigd door Copycat op 07-02-2006 14:05:28 (Bagger reactie = weg) ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:04:21 #34
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_34827538
reactie op edit.

[ Bericht 62% gewijzigd door Copycat op 07-02-2006 14:05:40 ]
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_34829876
sommigen van jullie kunnen toch ook niet lezen he of begrijpen deze smiley niet. ik ben niet te krenterig om te bellen maar zie daar het nut niet van in en ik wacht heus niet tot valentijn
  dinsdag 7 februari 2006 @ 15:25:07 #36
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34830027
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 15:20 schreef yellowledbetter het volgende:
sommigen van jullie kunnen toch ook niet lezen he of begrijpen deze smiley niet. ik ben niet te krenterig om te bellen maar zie daar het nut niet van in en ik wacht heus niet tot valentijn
misschien kom je gewoon niet over zoals je over wilt komen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_34830072
ja dat kan ook.....
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:26:27 #38
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_34832143
moet je maar geen 14-jarig breezertje aan de haak slaan
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_34832632
negeren is zo laf

wees een echte vent en ga een gesprek aan. wees duidelijk, maar niet bot.

mannen... waarom ga je dan ook met haar zoenen
pi_34833011
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef unpopular het volgende:
negeren is zo laf

wees een echte vent en ga een gesprek aan. wees duidelijk, maar niet bot.

mannen... waarom ga je dan ook met haar zoenen
muhaha, jij kunt je niet eens in mijn standpunt verplaatsen want jij bent niet populiar
pi_34833966
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 16:52 schreef yellowledbetter het volgende:
muhaha, jij kunt je niet eens in mijn standpunt verplaatsen want jij bent niet populiar
wat een baggeropmerking . ik ben het met haar eens, volgens mij ben je ook best laf, gezien je reacties en dat je niet eens eerlijk durft te zijn .
pi_34835356
nou zeg maar dat het niets zal worden, anders is btje lullig voor haar..als je d'r ineens gaat negeren etc..
pi_34835400
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef asmodean het volgende:
moet je maar geen 14-jarig breezertje aan de haak slaan
en moet hijzelf zich ook maar niet zo breezerig gedragen. ts soa-gast
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:30:32 #44
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_34835979
nou ja, heel simpel: wees een vent en vertel haar gewoon eerlijk de waarheid.
of wees een wuzzie, een lafbek, en ontloop je je verantwoordelijkheid, en verschuil je je achter allerlei excuses om het maar niet te hoeven te vertellen.

lijkt mij de eerste de vraag is dus niet of, maar hoe je het gaat vertellen.

o ja, en hang niet zo'n typisch laf wijvenpraatje aan waarin je zegt dat je haar "heel erg leuk vind, maar alleen vrienden wil blijven" ggrrrh!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_34877831
is nou eigenlijk al bekend wat de ts gaat doen dan?
On The LoveBoat
pi_34877971
quote:
op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef loveboatcaptain het volgende:
is nou eigenlijk al bekend wat de ts gaat doen dan?
blijkbaar koos hij de optie om een "wuzzie" te zijn....
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_34878211
quote:
op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef demophon het volgende:

[..]

blijkbaar koos hij de optie om een "wuzzie" te zijn....
ja, door een ban te krijgen zodat we het antwoord niet te weten komen
quote:
op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef klowjow het volgende:
yellowledbetter, had al een ban op onz, was net terug in pub en mag nu een week helemaal wegblijven.
iemand hier dan nog die hem kent en de afloop weet?
On The LoveBoat
pi_35090475
hehe, hier de afloop. ik was eerst ff geband voor een weekje dus vandaar. ik heb het haar dus meteen de volgende dag duidelijk gemaakt en dat voelt een stuk beter. lullig voor haar maar volgens mij nam ze het wel goed op dus
pi_35117898
eerst neuken, als ze neukbaar is , en daarna vertellen dat je verder nix met haar wilt ? dat had ik gedaan, if she 's fuckable ;p
peace, nd suck a !@$%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')