leuk dat je ook gelijk ff z'n wachtwoord post in dat plaatjequote:Op maandag 6 februari 2006 19:34 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
En dan zitten sommige users te klagen als een andere user de bekende "d / dt" fouten maakt. Hiermee is gelijk de tekst linksboven teniet gedaan.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:48 schreef PsyCha het volgende:
2609 of zo
Dat doet die lul zelf in zijn reactie, dus daar kan ik weinig aan doen. Als je nu naar die site gaat zul je het waarschijnlijk nog steeds zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
leuk dat je ook gelijk ff z'n wachtwoord post in dat plaatje!
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef TheMaestro het volgende:
Soufian, klinkt als een bruune. Daar heb je het geėmmer dus al.
onzin ik kan prima nederlandsquote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Jij behoort ook tot die mensen in de TT.
Een marokkaan emmerjanquote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef TheMaestro het volgende:
Soufian, klinkt als een bruune. Daar heb je het geėmmer dus al.
Het is wel kwetsend... laten we ambassades in brand steken...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
jees, wat een slecht bericht. Anders laat je allochtonen ook geen nieuwsberichten schrijven
Lees dan tenminste de oppo;quote:Op maandag 6 februari 2006 20:15 schreef EdPowers het volgende:
"onzin ik kan prima nederlands"
"Mensen die niet fatsoenlijk Nederlands kunnen"
Grappig dat jullie zelf geen Nederlands 'kunnen'........![]()
quote:En dan zitten sommige users te klagen als een andere user de bekende "d / dt" fouten maakt. Hiermee is gelijk de tekst linksboven teniet gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |