quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef Jaytonism het volgende:
"Hey, Say: Luke I am your father!"
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Van mij had rtl 5 gewoon 1 uur friends mogen gehouden
Dit was de tweede aflevering.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe lang draait de serie al op rtl5?
mooi, dan heb ik dus niet veel gemist.quote:
Ik zat ook al te denken ja; bekende kop...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Proper_fucked het volgende:
In welke film speelde die kerel van deze aflevering ook alweer, donny jones(?) die door Earl de gevangenis in werd genaaid.. Ik dacht aan mean machine, maar vrienden vonden van niet.
Silas Weir Mitchellquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:59 schreef Proper_fucked het volgende:
In welke film speelde die kerel van deze aflevering ook alweer, donny jones(?) die door Earl de gevangenis in werd genaaid.. Ik dacht aan mean machine, maar vrienden vonden van niet.
Gister was de 1e aflevering die ik zag. Maar ik was niet echt onder de indruk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef KansloosForEver het volgende:
hmmm, de eerste week vond ik echt geweldig, maar na gisteren denk ik niet dat ik nog veel vaker ga kijken
dat klinkt best foutquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:23 schreef Burbo het volgende:
Die gast met keelkanker is lachen!
...en is schaamteloos gejat van South Parkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:23 schreef Burbo het volgende:
Die gast met keelkanker is lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |