echt tantoedom ben jijquote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
De Situatie
[afbeelding]
Ja af en toe voelt het wel een achterstandswijkMaarja ik had nog het geluk dat ik mn auto ergens achter in de straat kwijt kon, anders had ik m weer 4 straten verder kunnen parkeren as usual als je na 6en thuiskomt. En ook echt 75% van de auto's die dan voor je deur geparkeerd staan, zijn van mensen die niet in de straat wonen.
Dat zou wel schraal zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef 2609 het volgende:
[..]
echt tantoedom ben jijals je nou gewoon rechtsaf gaat daar keert (ik twijfel of je het kan gezien je geaardheid) en dan kan je er zo langs rijden
Het was inderdaad wel een kwetsende actie van Polorijder (VZMH)quote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef YellowLedbetter het volgende:wat een pauperactie van die polomongool. Je had zijn auto in de fik moeten zetten
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef YellowLedbetter het volgende:wat een pauperactie van die polomongool. Je had zijn auto in de fik moeten zetten
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Na zo'n 5 minuten langzaam en voorzichtig iedere keer bijsturen was ik er eindelijk langs.
Opgelost. Slotje.quote:Geslacht: Vrouw
?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef SuperWeber het volgende:
Beroep: Student...
Wat moet een student met een auto
euuhhhh fietsen..???quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef SuperWeber het volgende:
Beroep: Student...
Wat moet een student met een auto
Studenten die auto's financieren krijgen teveel stu-fiquote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef denka het volgende:
[..]
euuhhhh fietsen..???
Perhaps rijden...
Meneer is te beroerd om even uit de auto te stappen, de volkswagen polo naar de overkant van de straat te duwen erlangs te rijden en dan de polo terug te duwenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
De Situatie
[afbeelding]
Ja af en toe voelt het wel een achterstandswijkMaarja ik had nog het geluk dat ik mn auto ergens achter in de straat kwijt kon, anders had ik m weer 4 straten verder kunnen parkeren as usual als je na 6en thuiskomt. En ook echt 75% van de auto's die dan voor je deur geparkeerd staan, zijn van mensen die niet in de straat wonen.
En mevrouwtjes duwen geen Polo's naar de overkant van de straat.. er zou toch een nagel kunnen afbrekenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:37 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Meneer Mevrouw is te beroerd om even uit de auto te stappen, de volkswagen polo naar de overkant van de straat te duwen erlangs te rijden en dan de polo terug te duwen![]()
Pussy`squote:Op maandag 6 februari 2006 23:38 schreef truStie het volgende:
[..]
En mevrouwtjes duwen geen Polo's naar de overkant van de straat.. er zou toch een nagel kunnen afbreken![]()
Als hij er langs kan, dan kun jij er ook langs.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:09 schreef ook_gek het volgende:
ja maar jij woont dan ook in een achterstands wijk![]()
ik ben je DVD niet vergeten hoor. Die gaat ECHT nog komen![]()
Heh, bekend verhaal. Den Haag zeker?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
De Situatie
[afbeelding]
Waarom is dit topic nog niet dichtquote:
Tja, je hebt van die debielen en asocialen die niet parkeren kunnen. Inderdaad erg leuk als er hulpdiensten langs moeten. Er mogen van mij wel wat meer boetes voor asociaal parkeren worden uitgeschreven. Gezien bepaalde stompzinnige reacties hier (zie hierboven) van mensen die hun eigen rijvaardigheid hoogstwaarschijnlijk ernstig overschatten, zijn er mensen die geen moeite hebben dat bijvoorbeeld een ambulance ergens niet langs kan. Waarschijnlijk komen deze reacties van mannetjes met bepaalde kenmerken, zoals bijvoorbeeld veel bravoure en weinig hersens.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Wil ik net mn straat inrijden met mn auto staat er op de hoek een groene polo, die staat naast groene paaltjes geparkeerd. Zou je toch zeggen Ey dr staan paaltjes...misschien vinden ze het niet prettig als ik op de hoek parkeer, maar nee deze bestuurder heeft ws nog nooit van denken gehoord.
Dus ik vol in de ankers, reed al niet hard (woonwijk) maar je moet toch even plots remmen om de situatie in je op te nemen. Polo aan één kant van de straat, aan de andere kant een auto die wel redelijk neergezet is maar omdat die polo m zo debiel heeft neergezet past mijn auto: een peugeot 106...toch niet één van de grootste, er maar nauwelijks doorheen. Na zo'n 5 minuten langzaam en voorzichtig iedere keer bijsturen was ik er eindelijk langs.
Dus ik heb even een vriendelijk briefje achterlaten voor de bestuurder. Of ie mss even zn auto niet zo asociaal kan neerzetten. Echt serieus zou dr een brandweerwagen o.i.d. langsmoeten....nou denk dat mn huis is afgefikt tegen de tijd dat ie erlangs is.
de pijl staat verkeerd, zo kom je die boch nooit om. Neem eens een paar lesjes op een bus, en je zult nooi meer moeite hebben met dergelijke situaties..quote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
De Situatie
[afbeelding]
scheveningenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:10 schreef Xitami het volgende:
[..]
Heh, bekend verhaal. Den Haag zeker?![]()
Lachuh, mede-fokkers in mijn buurt, waarzo pcies?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Okee, okee, Dr_Crouton komt met een oplossing:
1) Rij een stukje achteruit zodat je auto op een veilige afstand staat:
[afbeelding]
2) Steek de bommen aan en zoek dekking!
En klaar!
*veegt een stofje van zijn cape en vliegt weg*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |