echt tantoedom ben jijquote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
De Situatie
[afbeelding]
Ja af en toe voelt het wel een achterstandswijkMaarja ik had nog het geluk dat ik mn auto ergens achter in de straat kwijt kon, anders had ik m weer 4 straten verder kunnen parkeren as usual als je na 6en thuiskomt. En ook echt 75% van de auto's die dan voor je deur geparkeerd staan, zijn van mensen die niet in de straat wonen.
Dat zou wel schraal zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef 2609 het volgende:
[..]
echt tantoedom ben jijals je nou gewoon rechtsaf gaat daar keert (ik twijfel of je het kan gezien je geaardheid) en dan kan je er zo langs rijden
Het was inderdaad wel een kwetsende actie van Polorijder (VZMH)quote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef YellowLedbetter het volgende:wat een pauperactie van die polomongool. Je had zijn auto in de fik moeten zetten
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef YellowLedbetter het volgende:wat een pauperactie van die polomongool. Je had zijn auto in de fik moeten zetten
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Na zo'n 5 minuten langzaam en voorzichtig iedere keer bijsturen was ik er eindelijk langs.
Opgelost. Slotje.quote:Geslacht: Vrouw
?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:37 schreef SuperWeber het volgende:
Beroep: Student...
Wat moet een student met een auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |