Discovery Channel.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:49 schreef De_Handelaar het volgende:
In problemen.... Zie ik oplossingen.
Wat ik doe? Ik ontdek .
quote:
Owquote:Op maandag 6 februari 2006 19:02 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
HEHEHEH!!!1 dat is juist de GRAP!!!~``!1`1 HEHEEEEEEHEHEHEHE
Geen probleem.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:15 schreef master_X het volgende:
houston we have a probleem ...![]()
[afbeelding]
wtf.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:38 schreef Trancelocator het volgende:
Houston, we have a problem....
[afbeelding]
[afbeelding]
Had, ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze is dubbel ik ahd ook zo'n topic !
Helaas.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ken hem niet vinden door de slechte fok search![]()
Is dat een man of een vrouw?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:38 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat kan zien bij een walvis. 550 kilo trouwens, schoon aan de haak.![]()
Daar rechts van zijn linkerbeen, is dat nu zijn balzak? Ik wist niet dat daar ook vet kon zitten. Anyway wat een viezerik die kerelquote:Op maandag 6 februari 2006 20:38 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb er geloof ik een beetje spijt van dat ik met die foto's op de proppen kwam. Het is stil geworden in dit topic.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Daar rechts van zijn linkerbeen, is dat nu zijn balzak? Ik wist niet dat daar ook vet kon zitten. Anyway wat een viezerik die kerel.
Whehe, we have a ploblemquote:Op maandag 6 februari 2006 20:38 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg dat het niet waar is?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef Falco het volgende:
Dat dikke creatuur is trouwens echt dik!
Mjah het viel me gewoon opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |