quote:Op maandag 6 februari 2006 18:25 schreef 2609 het volgende:
tering wat een domme reclamevan die keukenwinkel
is toch logisch dat ze dan de goedkoopste zijn van de omstreken van de wereld daar zijn niet eens winkels![]()
kent iemand die?
echt dom zijn hun zij![]()
ik zit niet eens op schoolquote:Op maandag 6 februari 2006 18:30 schreef Herald het volgende:
ik dacht dat je het over leuke meisjes in je klas had
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:34 schreef LedZep het volgende:
Tief toch op met je Paris Hilton en die kuthond.
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:34 schreef LedZep het volgende:
Tief toch op met je Paris Hilton en die kuthond.
bedoel je dat ik zo goed taalgebruik heb dat je ziet dat ik mn school afgemaakt hebquote:Op maandag 6 februari 2006 18:40 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dat is wel te zien aan je taalgebruik.
Nee een TOVERdosisquote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Razor21 het volgende:
Offtopic
Oja Hans Kazan is overleden aan een overdosis of was hij nu overreden door een goocheltruck?![]()
quote:
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:42 schreef 2609 het volgende:
[..]
bedoel je dat ik zo goed taalgebruik heb dat je ziet dat ik mn school afgemaakt heb![]()
Je hebt geen taalgebruik, je gebruikt taalgebruik.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:42 schreef 2609 het volgende:
[..]
bedoel je dat ik zo goed taalgebruik heb dat je ziet dat ik mn school afgemaakt heb![]()
door jouw kutavatar moet ik telkens aan die andere topic van je denken, en aan mijn vriendinquote:Op maandag 6 februari 2006 18:42 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah dat zou ik ook niet willenquote:
en je moet je vriendin niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:51 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
door jouw kutavatar moet ik telkens aan die andere topic van je denken, en aan mijn vriendin![]()
Zijn zijquote:
omdat dat wijf laatste tijd niets van zich laat horen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en je moet je vriendin niet?
(waarom die smiley anders?)
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Razor21 het volgende:
Offtopic
Oja Hans Kazan is overleden aan een toverdosis of was hij nu overreden door een goocheltruck?![]()
je weet het maar nooit hequote:Op maandag 6 februari 2006 19:03 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Zijn zij
En daarbij ben je zelf niet bijster intelligent. Denk je echt dat die lui die die reclame maken niet doorhebben dat er in de omstreken van de wereld geen winkels zijn?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Razor21 het volgende:
Oja Hans Kazan is overleden aan een toverdosis of was hij nu overreden door een goocheltruck?![]()
Briljant.quote:
Hij had de goochelgriepquote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef Razor21 het volgende:
Offtopic
kun jij ook nog wat anders dan alleen maar klagenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:25 schreef 2609 het volgende:
tering wat een domme reclamevan die keukenwinkel
is toch logisch dat ze dan de goedkoopste zijn van de omstreken van de wereld daar zijn niet eens winkels![]()
kent iemand die?
echt dom zijn hun![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:42 schreef 2609 het volgende:
bedoel je dat ik zo goed de taal misgebruik heb dat je ziet dat ik mn school niet afgemaakt heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |