+5 scherp!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Nergens want jij stuurt geen foto's
Jij relateerd iets op fok! missen aan wereldvreemdquote:Op maandag 6 februari 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
Kijk, dat jullie nou zo wereldvreemd zijn..
Mijn tieten zijn over half Fok! geweest.
Neen!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
Ergens op internet. Ga maar zoeken.
Ik ben iemand zonder een sociaal leven, ja? Dan is zulks logisch.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij relateerd iets op fok! missen aan wereldvreemd![]()
Schterf!quote:
Hallo, ik zoek jou. Daten?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:15 schreef NJ het volgende:
Hallo. Ik zoek een linkje.
Goed puntquote:Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben iemand zonder een sociaal leven, ja? Dan is zulks logisch.
Ja maar half.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef cerror het volgende:
Wat nou tieten over heel fok.
Er zat nog kleding overheen dus ik vind het quats.
En het was waar ze naar vroegen. Ze wilden ze door het stof zien priemen.quote:
Ze wil ons alleen jaloers makenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat doen wij toch verkeerd, jackson?
Bij jullie kan ik niet inlikken.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat doen wij toch verkeerd, jackson?
Net nog even gezien, viel wel mee.quote:
Als ik wat door stof wil zien priemen dan stop ik wel sinasappels in mijn kussenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
En het was waar ze naar vroegen. Ze wilden ze door het stof zien priemen.
Ik ben dan ook geen IJsmeis.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Net nog even gezien, viel wel mee.
Ja verander maar weer van meningGgGg!!1quote:Op maandag 6 februari 2006 17:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik wat door stof wil zien priemen dan stop ik wel sinasappels in mijn kussen![]()
Heus?quote:
stofzuigenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Iets wat je overigens erg goed kan.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Of èèn van de andere users in m'n mapje.quote:
rimmen?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben iemand zonder een sociaal leven, ja? Dan is zulks logisch.
Jou sinasappels zijn alleen beter dan die van de schaal hier denkquote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja verander maar weer van meningGgGg!!1
Noem op.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Of èèn van de andere users in m'n mapje.
Jouw....quote:Op maandag 6 februari 2006 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Jou sinasappels zijn alleen beter dan die van de schaal hier denk
Strippokeren met de buurman ook, trouwens.quote:
In ieder geval niet zo oranje.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Jou sinasappels zijn alleen beter dan die van de schaal hier denk
Gelukkig!quote:
Ik hád 'm ook, maar heb m'n schijf opgeruimdquote:
Neen, dat was nog Dead-Doll.rar.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hád 'm ook, maar heb m'n schijf opgeruimd
wtf is dead-doll.... een vieze gotik ofzo!?!?!?111?!!?2quote:
Ja scheermesjes en Metallica enzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wtf is dead-doll.... een vieze gotik ofzo!?!?!?111?!!?2
En zwart haar.quote:
En Amstel-bierquote:
ik had het al gezien hoor!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:33 schreef Bizznitch het volgende:
-meh-
Op hardcore-breakbeat tracks na dan.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet je doen.... daar komt bij dat ieder zijn mening heeft. Hardcore is wel makkelijk te mixen maar dat heeft te maken met bijna geen breaks... danwel kleine breaks. En niet met de argumenten waar jij mee komt
Ja, zo.quote:
Het lijkt op K.I.S.Squote:
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het lijkt op K.I.S.S
K.I.S.S is vet.
ik vind [persoon op foto] helemaal niet vetquote:Op maandag 6 februari 2006 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het lijkt op K.I.S.S
K.I.S.S is vet.
Frituur, dá's pas vet.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik vind [persoon op foto] helemaal niet vet
TRU, dá's pas true!quote:
Balkenende, dá's pas een complotdenker!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neeh mên!
al die complotdenkers daar
Eensch.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, mannen zijn echt raaaaaaaaaare wezens. Goddomme zeg, daadwerkelijk álle logica zit in hun leuter
.
We hebben meer details nodigquote:Op maandag 6 februari 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan jij me uitleggen hoe ik vreemd kan gaan zonder een vriendje te hebben?.
Misschien denkt [desbetreffende lamlul] dat je pot bent.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan jij me uitleggen hoe ik vreemd kan gaan zonder een vriendje te hebben?.
Schaap.quote:
MANNENquote:Op maandag 6 februari 2006 18:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien denkt [desbetreffende lamlul] dat je pot bent.
*aaitquote:
Klopt. Maar Kiss is dan weer wel vet, naja, de muziek dan.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik vind [persoon op foto] helemaal niet vet
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, mannen zijn echt raaaaaaaaaare wezens. Goddomme zeg, daadwerkelijk álle logica zit in hun leuter
.
Vaak wel, er zijn echter uitzonderingen.quote:
Ah, kijk, da's al herkenningspunt 1.quote:
No wayquote:Op maandag 6 februari 2006 18:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt. Maar Kiss is dan weer wel vet, naja, de muziek dan.
Dat denk ik elke keer weerquote:Op maandag 6 februari 2006 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vaak wel, er zijn echter uitzonderingen.
Herkenbaar wel...quote:
Nee mên, dit viel onder het motto 'je hebt een ander' en 'je wil mij niet meer'.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, kijk, da's al herkenningspunt 1.
Dan had ik gezegd: "Ja. Okay."quote:Op maandag 6 februari 2006 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee mên, dit viel onder het motto 'je hebt een ander' en 'je wil mij niet meer'.
Eventueel uitgebreid met "lul" of "klootzak"quote:
Je lijkt mij wel, dat zeg ik ook elke keerquote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga het zeker overwegen ja.
Kutte is dat ik er nog best van baalquote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eventueel uitgebreid met "lul" of "klootzak"
Niet doen, straks roept cerror weer dat ik je kloon benquote:Op maandag 6 februari 2006 18:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel, dat zeg ik ook elke keer![]()
ik wist niet dat je zo diep kon zinkenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel, dat zeg ik ook elke keer![]()
Dat ben je toch ook?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet doen, straks roept cerror weer dat ik je kloon ben.
jij hebt duidelijk nog nooit een gebroken hart gehadquote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik wist niet dat je zo diep kon zinken
Juist niet mên, doen alsof het je niets uitmaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eventueel uitgebreid met "lul" of "klootzak"
Ja, ik was (...) ook van plan de koele kikkert te spelenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Juist niet mên, doen alsof het je niets uitmaakt..
je moest eens wetenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nog nooit een gebroken hart gehad![]()
Niet gelukt?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik was (...) ook van plan de koele kikkert te spelen.
sad stories 13.huilquote:
Jij moet hém niet aanspreken, laat hem dat maar doenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aanspreken of niet? Ik ben iig van de block gehaald.
mits zij de oorzaak is...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij moet hém niet aanspreken, laat hem dat maar doen
Ik hou mn poot stijf! Zwicht niet! Laat hem maar z'n excuses aanbieden! Girlpower! Enzo!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij moet hém niet aanspreken, laat hem dat maar doen
Goed zo!! You go girl!!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou mn poot stijf! Zwicht niet! Laat hem maar z'n excuses aanbieden! Girlpower! Enzo!
open ergens een feministen topic ofzo... het zal echt wel niet alleen aan haar vriend liggenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:12 schreef cultheld het volgende:
Feministen hebben doorgaans geen vrienden
Dat is het 'm, ik héb geen vriendquote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
open ergens een feministen topic ofzo... het zal echt wel niet alleen aan haar vriend liggen
hmm oke flamen die gastquote:Op maandag 6 februari 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is het 'm, ik héb geen vriend. Wel iemand die me opclaimt en boos wordt omdat ik een goede vriend heb
.
Dat is al heul foutquote:Op maandag 6 februari 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is het 'm, ik héb geen vriend. Wel iemand die me opclaimt en boos wordt omdat ik een goede vriend heb
.
flamen?quote:
BAN AANVRAAAAG!!!!11quote:Op maandag 6 februari 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
Bagger. Slotje.
Maar hij is wel schattig enzoquote:
Gebruik je dat soort termen nou ook in het dagelijks leven ?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Can't live with em, can't live without em..quote:Op maandag 6 februari 2006 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar hij is wel schattig enzo.
You feel my pain sistah?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Can't live with em, can't live without em..
Hell yes.quote:
Jaquote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gebruik je dat soort termen nou ook in het dagelijks leven ?
Wie?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
NEGEER ME NIET!
Wat is er met mij, schatjepetatje, honnepon?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef Stofje het volgende:
En Chowi. Oók.
Wie niet?quote:
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:33 schreef cerror het volgende:
Húh?
Soms. Immer.quote:
wie ben jij nou weerquote:Op maandag 6 februari 2006 19:33 schreef cerror het volgende:
Húh?
De heilige zoon.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Handig een verwarming. Zeker als je moeder hem op 15 graden zet.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:36 schreef pc-fr34k het volgende:
cc, niet zo zeiken. Je vind die gozer zelf leuk zeg je, hij wilt blijkbaar iets met je. Reageer daar dan op en maak het die knul eens niet zo moeilijk..
Nerdlogica.quote:
Ik denk et.quote:
Hihih.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:33 schreef cerror het volgende:
Húh?
Mannen die het voor elkaar opnemenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:36 schreef pc-fr34k het volgende:
cc, niet zo zeiken. Je vind die gozer zelf leuk zeg je, hij wilt blijkbaar iets met je. Reageer daar dan op en maak het die knul eens niet zo moeilijk..
Moah, ik ga er zometeen wel ff èèn maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:45 schreef Bizznitch het volgende:
over prentjes... wanneer komt er weer een chagrijnige parkiet?
Jullie vrouwen weten ook niet waar jullie over moeten zeiken dus jullie zeiklen maar overal over.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen die het voor elkaar opnemen. Tsk
.
Daarnaast was ik allang overgestapt op zeuren over m'n te koude kamer!
tof endequote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Moah, ik ga er zometeen wel ff èèn maken.
je vergeet 'kachel'quote:Op maandag 6 februari 2006 20:15 schreef Bizznitch het volgende:
GODVERDOMMEKUTKLOTEHOERENDEGOVDER
Goed topic dit.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:15 schreef Bizznitch het volgende:
GODVERDOMMEKUTKLOTEHOERENDEGOVDER
En en en?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Moah, ik ga er zometeen wel ff èèn maken.
Ik zie geen belofte..quote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat krijg je als TS een belofte doet in de TT, maar die niet nakomt
Matig. Maar ik moest toch lachen.quote:
Op de plaats rust.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*salueert
*vriendelijk glimlacht..quote:Op maandag 6 februari 2006 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*salueert
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Het gaat de goede kant op met de BEF-game. Moet alleen nog de timing wat beter maken, zorgen voor wat betere berekeningen of de bitterbal nou wel of niet in de schaal valt en nog iets verzinnen hoe ik het het mooist kan laten samenkomen in de schaal, dat het echt opstapeld. Oja, het werkt alleen in FF, misschien dat ik het nog werkend maak voor IE, maar tot nu toe doet IE dom over m'n javascript en ondersteund het geen transparantie in PNG's.
Hier een screenshot:
[afbeelding].
Pass mij die jonco swa.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aii noh ik chill em vet hard met die wieries ouwe
die bixn00d taal is toch niks voor mijquote:Op maandag 6 februari 2006 21:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aii noh ik chill em vet hard met die wieries ouwe
Die bovenste.quote:
Mocho.quote:
aii noh wat doe je me negeren...... SAAAAAAANG ZOOO FAJAAquote:
Die harsparkietquote:
Jij begint surinaams te lullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
kvindjewelliefhoorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aii noh wat doe je me negeren...... SAAAAAAANG ZOOO FAJAA
Erg geloofwaardige bron ook...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Hmm had het blijkbaar verkeerd gespeld. straatwoordenboek.nl zegt dit:
1. motjo
hoer
Ach, boeind hoe het gespeld wordt. Ik weet dat het woord bestaat. Het is iig 8 in het spaans en dan een m ervoor.quote:
Het erge is dat ik de meerderheid hiervan ken zonder na te denken.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef Bizznitch het volgende:
http://www.rotterdamswijk(...)as/paginainfockv.htm
volgens deze site is het gewoon mocho
Whehehehe....quote:
Tis dan wel echt van rotterdam, dat scheelt....quote:Op maandag 6 februari 2006 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het erge is dat ik de meerderheid hiervan ken zonder na te denken.
ewquote:Op maandag 6 februari 2006 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het erge is dat ik de meerderheid hiervan ken zonder na te denken.
Hoera!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er nog wel.
Tijd voor een nieuwe ava?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef Bizznitch het volgende:
en ik krijg epilepsie van dat vrolijke bewegende gezicht
oy strak planquote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef Misstique het volgende:
Samen krijgen we dit topic wel vol!
Feministen enzo!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef Misstique het volgende:
Girl power!!!!
Spicegirls!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef Misstique het volgende:
Girl power!!!!
That's us.quote:
ik hou je ook niet bij.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef Bizznitch het volgende:
wederom een kwartet
is het een anime-versie van Biogarde's avatar ofniet?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef Bizznitch het volgende:
en ik krijg epilepsie van dat vrolijke bewegende gezicht
Puik plan 14.gifquote:
I need some love like I've never needed love beforequote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
Cos tonight is the night when 2 become 1
Maar ik doe mn uiterste best.quote:
och ik was er in een grijs verleden verzot opquote:
I wanna make love to ya babyquote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
I need some love like I've never needed love before
zo kan je het ook zienquote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is het een anime-versie van Biogarde's avatar ofniet?
*stilquote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
och ik was er in een grijs verleden verzot op[/schokkende bekentenis]
Je weet toch.quote:
Wel in t Engels overigens.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:17 schreef Misstique het volgende:
Goed, strijdlied dus, hmm...
songs are better in english of course.quote:
Voor vanaaf wel jaquote:Op maandag 6 februari 2006 22:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
zullen we het maar laten rusten dan
Jij mag t zeggenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef Bizznitch het volgende:
EN NU!?!?!?!?
Ik lig gewoon te rotten..quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Bizznitch het volgende:
Hoeren... iedereen slaapt zeker.... of ligt gewoon ergens te rotten.... zich klem te zuipen.... of is aan het werk
hoezo 4... omdat je maag dat zegt of omdat je ouders en broertje ook willenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef DeLeider het volgende:
ja gvd, ik dacht hmmmm lekker eitje bakken voor mezelf, zoals alleen ik dat kan, moet ik er gelijk 4 maken....
Neither a borrower or a lender be.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
laten we het hebben over william shakespeare!
For loan oft loses both itself and friend, and borrowing dulls the edge of husbandry.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neither a borrower or a lender be.
Dat laatstequote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hoezo 4... omdat je maag dat zegt of omdat je ouders en broertje ook willen
Goed hoor.quote:
Hamletquote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neither a borrower or a lender be.
hehehequote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
Zit ik hier voor niks Shakespear te quoten.
Ja idd, in opstand komen tegen plaatjes gemaakt door alcolistische tekenaars is hip de laatste tijd. Pas maar op C, voor je het weet wordt je hoofd op een paal gespiest.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O jezus... Nu straks alle parkieteneigenaren in opstand...
ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
Zit ik hier voor niks Shakespeare te quoten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja idd, in opstand komen tegen plaatjes gemaakt door alcolistische tekenaars is hip de laatste tijd. Pas maar op C, voor je het weet wordt je hoofd op een paal gespiest.
Bloed drinken 14.hivquote:Op maandag 6 februari 2006 22:45 schreef Janetje het volgende:
[..]of een paal door z'n hart...
[/vampierenideologie]
Ach.. men zegt wel eens dat ik een bloedzuiger kan zijn.. dus tja..quote:
Dan moet je wel hard kunnen zuigen....quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. men zegt wel eens dat ik een bloedzuiger kan zijn.. dus tja..
Cause now we say goodnight from our own separate sidesquote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef Misstique het volgende:
And I have learned that even landlocked lovers yearn for the sea-light navy men
.. en bloedirritant zijn..quote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan moet je wel hard kunnen zuigen....
Like brothers on a hotel bedquote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Cause now we say goodnight from our own separate sides
Die eigenschap heeft iedereen hier denk ik wel..quote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och, maar dat is een gedeelde eigenschap J
True, ieder in zijn eigen proporties, dat wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die eigenschap heeft iedereen hier denk ik wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |