Hee hoe is het nu? Nog kwaad?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:03 schreef newsman het volgende:
John zingt een nummer van Supertramp bloody well right
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in.
Maar dit is zo onbeschoft dat ik er wel want over moest zeggen.
En verder verdient Cuall deze opmerking niet
Daarom had ik zo gehoopt dat ze Rachel Hazes zouden sturen.....quote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Die kruipt in de kont van elke manager die komt.![]()
Nu al?!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:06 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik naar de Pub
Dat dachten we al...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee, tis helemaal uitgesproken Melke, ik zat helemaal fout![]()
Tuurlijk ken ik je nog... hoe zou ik jou nou kunnen vergeten?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ken je me nog? Ben er wel vaker hoor![]()
Ze hoopt daar misschien nog wat onverteerde etensresten aan te treffen!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Die kruipt in de kont van elke manager die komt.![]()
Allesquote:Op maandag 6 februari 2006 19:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik je nog... hoe zou ik jou nou kunnen vergeten?![]()
Alles goed nog in de liefde?
Mooi zo... ja met mij ook goed hoor... alleen niet in de liefdequote:
Ja dat zeggen er wel meer, maar ben er toch echt nog wel regelmatigquote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Melke dat is een tijdje geleden
![]()
![]()
Koppelen!!!?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooi zo... ja met mij ook goed hoor... alleen niet in de liefde
Dan lopen we elkaar gewoon misquote:Op maandag 6 februari 2006 19:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat zeggen er wel meer, maar ben er toch echt nog wel regelmatig![]()
Waar gaan ze naar toe dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:13 schreef Foreverblue het volgende:
Om half 8 worden ze met zijn allen opgehaald... en zijn dan weer 8 uur, uiterlijk kwart over 8 terug![]()
Hahaha met iemand uit Limburg zeker? Is me net iets te ver rijdenquote:
Onbekend... is een surprise zegt Johnquote:
Was hij soms boos omdat je zijn icoontje had gebruikt bij die picture van Tanja?quote:
Nauwelijks tijd genoeg om ergens koffie te drinkenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:14 schreef regenworm het volgende:
Om 19:30 worden alle hoteliers opgehaald?
Waarom geen flauw idee tussen 20:00 en 20:15 zijn ze weer terug
Nee hoor, bedoelde het serieus!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef demins het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al Cuall te plagen?![]()
Cuall is al happy getrouwd toch?quote:
Dat vind ik zo'n cliché argument!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cuall is al happy getrouwd toch?
Umn ja, nooit van swingen gehoord?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cuall is al happy getrouwd toch?
Ik denk het Bunnyma, vlak nadat ik die fake had gepost reageerde Peter6000 hier. Verder heb ik alleen hier gepost dusquote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Was hij soms boos omdat je zijn icoontje had gebruikt bij die picture van Tanja?
Ik vond dat hij dat die woorden niet kon gebruiken tegen jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |