zo hoort hetquote:Op maandag 6 februari 2006 16:17 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik weiger te strijken, ik heb mijn strijkbout weggegooid![]()
Ken t jaquote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik word een beetje moe van het niets doen
schop haar hier schop haar daar schop Viola uit elkaarquote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef bunnyma het volgende:
Viola vraagt aan John of zij hem soms moet helpen.
John reageert enthousiast: "Als je wil helpen met aardappelen schillen, ja graag".
Viola: Oh, ik doe het zo, nog even wat doen".
Half uur later.....John schilt aardappelen en Viola zit buiten te roken.
Zielig voor Johnquote:Op maandag 6 februari 2006 16:19 schreef bunnyma het volgende:
Viola vraagt aan John of zij hem soms moet helpen.
John reageert enthousiast: "Als je wil helpen met aardappelen schillen, ja graag".
Viola: Oh, ik doe het zo, nog even wat doen".
Half uur later.....John schilt aardappelen en Viola zit buiten te roken.
Vertelquote:Op maandag 6 februari 2006 16:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je strijken helaas![]()
Hoop om Viool op haar lazerte gevenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
Frank wil dat de streams even opslot gaan, hij belde net met de regie
Ik hoop Jenssenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef bunnyma het volgende:
Volgens Viola komt Caroline vanavond niet in de live, want die zit in het buitenland.
Zij hoopt op Beau.
Ik liet mijn werkkleding altijd wassen op mijn werkquote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mn werk blouse bijv.
Als je dat niet strijk zit dat rot ding vol met kreukels![]()
Dan heb je echt mazzelquote:Op maandag 6 februari 2006 16:24 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik liet mijn werkkleding altijd wassen op mijn werk![]()
het blijkt echter dat alle aardappelen al geschild zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 16:27 schreef bunnyma het volgende:
Viola gaat NU aardappelen schillen.
Het is nog erger dan ik dacht! Ik kwam net, terugwerkend in de stapel was, korte broeken en mouwloze T-shirts tegen!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier ook, dus mocht je je vervelen![]()
Goh nee echt.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het blijkt echter dat alle aardappelen al geschild zijn
Laat je zeker nu liggen is bijna lentequote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Het is nog erger dan ik dacht! Ik kwam net, terugwerkend in de stapel was, korte broeken en mouwloze T-shirts tegen!![]()
![]()
![]()
O die wil ik wel doen! Overhemden strijken vind ik geen straf!quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mn werk blouse bijv.
Als je dat niet strijk zit dat rot ding vol met kreukels![]()
Mij maak t echt niet uit wat ik moet strijken heb er echt een hekel aan.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
O die wil ik wel doen! Overhemden strijken vind ik geen straf!![]()
De hoeveelheid was schrikt me altijd af, en zo wordt het steeds meer!![]()
whehehehe... nog even en je kan ze gewoon weer aantrekken. Laten liggen tot die tijd dusquote:Op maandag 6 februari 2006 16:30 schreef demins het volgende:
[..]
Het is nog erger dan ik dacht! Ik kwam net, terugwerkend in de stapel was, korte broeken en mouwloze T-shirts tegen!![]()
![]()
![]()
strijkze. Tot straksquote:Op maandag 6 februari 2006 16:35 schreef demins het volgende:
BWS!
quote:
Ik snap er eerlijk gezegd geen fuck meer van, gisteravond was newsman nog boos op morwen???quote:
Tja ik kan het ook wel is fout hebben hequote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd geen fuck meer fan, gisteravond was newsman nog boos op morwen???
Misverstand uit wereld? Kiss and make up?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd geen fuck meer van, gisteravond was newsman nog boos op morwen???
Precies, ik was zoveel vrienden kwijt, dat ik het niet helemaal meer begreep en dan doe je wel is domme dingenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
Misverstand uit wereld? Kiss and make up?
Hello FBquote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een denderend spannende streams
[afbeelding]
En nadat ik dit tik komen de streams spontaan tot leven
BEW
Hé Newsmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |