Dankjequote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef Badmeester het volgende:
[..]
ze werkt als nanny in zwitserland, vader en moeder doen nix, daar is zij tenslotte voor in gehuurd, zij vindt dat moeder wel zelf voor der kinders moet zorgen, terwijl moeders er iemand voor betaald.
ze verdient 1700 euro per maand, hiervoor moet er wel eens iets voor doen.
ze denkt dat hetnormaal in zwitserland warm is in de winter, ze vindt het daar nu namelijk te koud om naar buiten te gaan.
en nog veel meer gejank![]()
Dat wordt wel eens tijd, een persoonsvorm in de hij- of zij-vorm is altijd met een T achteraanquote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef DeeCee het volgende:
1. You will receive room and board with a host family in exchange for approximately 30 to 40 hours of weekly work (housework, baby-sitting, etc.).
2. You have the right to one day off per week (at least one Sunday a month) and 4 weeks vacation per year (5 weeks if you are less than 20 years old).
3. You will be paid at least 700 Swiss francs net per month (this may be more, depending on the canton).
4. Your employer is also obliged to enrol you in a language school.
5. Employers pay your health and accident insurance, as well as your language courses, although they can deduct up to 10% of your salary to cover the costs.
Ik wilde net zeggen, hoor de hele dag gezeik van ouders aan (intermediair voor kinderopvang) en zoveel verdien ik niet eens.quote:
Alleen in de tegenwoordige tijd.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:12 schreef peejdorie het volgende:
[..]
Dat wordt wel eens tijd, een persoonsvorm in de hij- of zij-vorm is altijd met een T achteraan![]()
neem ontslag
Je haalt me de woorden uit de mond...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef shmoopy het volgende:
Lekker zo'n oppas die een hekel heeft aan de kinderen.
Heb ik nooit gezegd. Het zijn alleen deze 2 kinderen waar ik zo'n pokke hekel aan heb. Zij luisteren totaal niet naar me, en als hun moeder erbij is gaan ze heel lief doen. Ik heb van alles geprobeerd zodat ze naar me luisteren, maar blijkbaar helpt being kind of angry totaal niet met hen. Ik geef ze soms cadeautjes zodat ze misschien luisteren, maar dan zijn ze ook niet blij. Voornamelijk de oudste - die kent het waarderen niet. Zo verwend. heb nog nooit zoveel speelgoed gezien of ooit gehad in mijn kinder jaren. Mijn neefjes en nichtjes in Bali, die waarderen de kleinste dingetjes die ik geef aan hen en het maakt mij dan zo blij. Naar mijn mening zijn Aziatische kinderen veel slimmer dan Europeanen. Mijn vriend en ik waren laatst op een locale boot naar Lombok en daar was een jongetje die zong een liedje. Ik vroeg aan mijn vriend wat hij zong en hij zei: "Politiek, de Indonesische politicie die allemaal corrupt zijn.". Toen het jongetje naar ons kwam vroeg ik hoe oud hij was en hij zei dat hij 6 jaar was. Kun je nagaan, 6 jaar?! Wow, daar kijk ik mijn ogen voor uit. Ik heb daar zoveel kinderen gezien waarbij ik me verbaasd hoe slim ze zijn. Mijn vriend is zo goed met kids,,,, Ik weet totaal niet hoe hij het doet,,,quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef shmoopy het volgende:
Dat dus inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef shmoopy het volgende:
Recht op privacy heb ik als ik mijn vrije dag heb. Toen ik daar voor het eerst was vroeg ik aan de vader waarom er een slot op mijn deur zat. Toen zei hij: "je zult het vast nodig hebben op je vrije dagen." En vandaag was het mijn vrije dag, maar liet de deur op en tja ineens sprongen de kinderen natuurlijk gelijk mijn kamer binnen. Jij zult het vast begrijpen als 24/7 op je werk zit, dan gun je je zelf ook eens wat privacy op je vrije dag.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad.
Kap met zeuren, kind en laat die baan over aan iemand die niet zanikt over haar gebrek aan privacy wanneer ze zit te Fok!ken terwijl ze eigenlijk voor de kinderen moet zorgen. Verwend kind
Ja, als moeder heb je ook niet een moeder-vrije dag ofzo, hoor.quote:vrij dag
Dat mensen mij totaal verkeerd begrijpen,,, Mijn Nederlands is ook niet echt 100% - spreek de afgelopen 7 maanden slechts Engels.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
boohoo, dus als je niet was weggelopen de vorige keer dat je als 'au-pair' werkte, omdat je 'er niet meer tegen kon', was je wél gebleven? goh
TS is dan ook geen moeder (van deze kids), een werkneemster van een kinderdagverblijf neemt het werk ook niet mee in de vrije tijd. Kun/mag je van TS een inzet als een moeder verwachten? nee, ze is het namelijk nietquote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, als moeder heb je ook niet een moeder-vrije dag ofzo, hoor.
Dat is het nadeel als je bij een gezin in huis zit. Verder ben ik het eens met RM-rf en Shmoopy.
Dat weet ik wel, maar ben ik moeder? Ben er nog te jong voor. Komt later wel. Rm-rf en Shnoopy hebben me verkeerd begrepen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, als moeder heb je ook niet een moeder-vrije dag ofzo, hoor.
Dat is het nadeel als je bij een gezin in huis zit. Verder ben ik het eens met RM-rf en Shmoopy.
Hahaha, hier ben ik gestopt met lezen...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef shmoopy het volgende:
Shoompy heeft helemaal gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:32 schreef DeeCee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ben ik moeder? Ben er nog te jong voor. Komt later wel. Rm-rf en Shnoopy hebben me verkeerd begrepen.
Dan heb je de rest nog niet gelezen.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, hier ben ik gestopt met lezen...
Dit is precies mijn eerste gedachte..
Je komt niet erg vriendelijk over en je geeft zelf aan dat je déze kinderen niet mag.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:51 schreef DeeCee het volgende:
[..]
Dan heb je de rest nog niet gelezen.Argh, mensen (voor de weet ik hoeveelste keer,,) ik heb GEEN hekel aan kinderen!!! GEEN GEEN GEEN!!! Lees mijn replies boven PLEASE!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |