quote:Father of Halo want to develop a FPS on Revolution
The father of the Halo series, Jason Jones, is extremely interested in working on the Nintendo Revolution, according to the latest issue of EGM. This hasn't been made public it seems because Microsoft has kept the interview hidden from the public. In the interview Mr. Jones talks about a FPS on the system and some of the great ideas he had for it.
This definitely says something about the possibilities of a FPS on the Revolution if the father of Halo is even intrigued by the thought of it. This certainly will not make Microsoft happy. It is bad enough that they are receiving quite a bit of bad publicity after the Xbox 360 launch, now they have their biggest developer, of their biggest franchise, talking about possibilities of games on other systems. I'm sure nothing will come out of this, but it is quite interesting to hear in the grand scheme of things.
Halo 1 is een zeer matige game. Deel 2 was alleen leuk in multiplayer (de community verziekt het spel nu imo)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:
Ja, jammer dat alle Nintendo fanboys Halo zo kut vinden. Of is dat alleen als hij op de Xbox uitkomt?
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:40 schreef BMH het volgende:
[..]
(de community verziekt het spel nu imo)
Sssst!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:
Ja, jammer dat alle Nintendo fanboys Halo zo kut vinden. Of is dat alleen als hij op de Xbox uitkomt?
Halo was niet kut (ben ook half fanboy), Halo was geen supergeweldige top game, maar zeker een zeer toffe shooter. Halo en Halo 2 horen wat mij betreft ook in de collectie van iedereen met een Xbox.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:
Oudquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://revolution.ign.com/articles/686/686046p1.html
Dat kun je beter niet zeggen. Word later gequotequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halo zuigt aarsch en ik zal ook zeker niet een spel van de makers van Halo gaan spelen
Bungie believes.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maakt me niets uit. Ik zal geen game spelen van de makers van Halo. Bungie![]()
Valt me toch van je tegen. Maar goed, jij vind Halo kut, ik vind Mario Kart kut (Als ik dit niet zei voelde ik een oude quote aankomenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maakt me niets uit. Ik zal geen game spelen van de makers van Halo. Bungie![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef Morthill het volgende:
Grappig overigens, Revolution topics zijn bijna nooit on topic
Een keurige conclusie!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef Morthill het volgende:
Grappig overigens, Revolution topics zijn nooit on topic...
...aangezien nintendo weigert ook maar iets te zeggen over zijn console.
Met de info die er nu bekend is over de Revo kun je onmogelijk 54 topics lang on topic blijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Een keurige conclusie!Hoewel topics best ontopic kunnen blijven als er nog heel weinig bekend is van hetgene waar de topic om draait hoor, alleen levert dat niet zo'n groot aantal topics op natuurlijk.
prijs wordt 250 dollar. Reggie heeft gezegd dat het onder de 300 zal zitten. Dus of ze weten nog helemaal geen prijs, of het zit boven de 200 anders hadden ze wel gezegd dat de prijs onder de 200 zou vallen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is het nou zo erg dat er zoveel Revolution topics zijn en waarom is het erg dat ze vaak offtopic gaan? Alsof het je welzijn in een negatieve zin beinvloed.Stop bitching and start debating!
Agh, voor de prijs hoefde je het inderdaad nooit te laten liggen, zal in Europa dan waarschijnlijk iets van 199.95 gaan worden. Mits Nintendo trouw is aan wat ze altijd hebben gedaan qua kostprijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:58 schreef Ruzbeh het volgende:
200 dollar of lager, aangezien een Nintendo console nooit meer heeft gekost dan 200 dollar, en bovendien legt Nintendo extra aandacht aan het feit dat Revolution een goedkope console moet worden, en dat de Nintendo Revolution maar twee keer krachtiger is dan de Gamecube.
Dat argument is in deze topic alléén al meerdere keren weerlegd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:58 schreef Ruzbeh het volgende:
aangezien een Nintendo console nooit meer heeft gekost dan 200 dollar...
Meer dan 200 euro wel, maar niet meer dan 200 dollar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat argument is in deze topic alléén al meerdere keren weerlegd.
Aha... oké.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Meer dan 200 euro wel, maar niet meer dan 200 dollar.
OMFGquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:04 schreef Retuobak het volgende:
En nu iedereen ontspannen en genieten van wat kwaliteitsmuziek
What the fuuuuuck.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:04 schreef Retuobak het volgende:
Nou wáren we eindelijk ontopic...quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:04 schreef Retuobak het volgende:
Mario Dance Dance Revolution 2: Night of Firequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:10 schreef Retuobak het volgende:
Maybe krijgt Dance Dance Revolution Revolution wel deze plaat P-Style
Oh... ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:10 schreef Retuobak het volgende:
Maybe krijgt Dance Dance Revolution Revolution wel deze plaat P-Style
Hehe, controller voor je handen en nog 2 controllers op je voeten die meten hoe je loopt enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oh... ja.En dan heb je geen dansmat meer nodig, maar 2 revolution controllers die je aan je schoenen vastbindt.
De perfecte motioncapture voor in de huiskamer!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef Morthill het volgende:
Hehe, controller voor je handen en nog 2 controllers op je voeten die meten hoe je loopt enzo.Zou echt iets zijn voor Nintendo. Komt heel dicht in de buurt van VR
Bij mij werkt die directie link nog steeds nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef Ruzbeh het volgende:
http://games.fok.nl/
HOLY FUKKIN SHITTT
Dat ziet er goed uit.Revolution OP put to shame!!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef Ruzbeh het volgende:
http://games.fok.nl/
HOLY FUKKIN SHITTT
Dat ziet er goed uit.Revolution OP put to shame!!
Ik snap hem ook niet helemaal eigenlijkquote:
Ik zag nog steeds mijn paddo skin namelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja als het goed is het gewoon de standaard layout hoor.
Hij ziet drie revolutions naast elkaar staan in een plaatje en wordt opeens helemaal wild!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:34 schreef Morthill het volgende:
Ik snap hem ook niet helemaal eigenlijk
Edit: wordt de Revo skin bedoeld?
Het is gewoon een mooie layout.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij ziet drie revolutions naast elkaar staan in een plaatje en wordt opeens helemaal wild!Zal wel een supranormale prikkel zijn voor Ruzbeh.
Ja, na aanpassing naar de revo layout kreeg ik deze ook daadwerkelijk, raar dat het niet gelijk gebeurde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik druk standaard layout en ik krijg de Revolution layout.
Doe eens refresh?
Ja, maar als het een nèt zo nette layout was maar dan met de xbox 360 of de PS3 dan was je natuurlijk niet zo wild geworden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is gewoon een mooie layout.Mooie vormgeving en mooie lettertype en effecten daarop.
*cough*fanboy*cough*quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, maar als het een nèt zo nette layout was maar dan met de xbox 360 of de PS3 dan was je natuurlijk niet zo wild geworden.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, maar als het een nèt zo nette layout was maar dan met de xbox 360 of de PS3 dan was je natuurlijk niet zo wild geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |