Inderdaad zegquote:
nog steeds boosquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef JumperJack het volgende:
OWWWWNEEEEEH!!!!!!!!!!!!!!
zat met ongeveer 30 spelers op een server en er zaten echt zo'n 20 mensen bij uit de top 100. rij ik een ronde echt teringgoed (sta op de 12000e plaats) en ik kom eerste te staan, en da blijf ik ook. IK HAD ECHT TUSSEN DE 120 en 140 PUNTEN MOETEN HEBBEN. ZOVEEL TOPPERS DEDEN MEE. WAT KOMT ER TE STAAN BIJ DE PUNTEN. ERROR ERROR ERROR ERROR ERROR.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- enzovoorts!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Nee, maar die mag je wel gaan opzetten hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:53 schreef Danny het volgende:
is er al een track-bouw contestje hier op fok ?
was zo tof eergisteren op fok! server: gewoon 1e - 1e - 3e - 2e - 1e. en idd achterelkaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef Miiso het volgende:
Gisteravond heerlijk gespeeld op de fok server en vanavond weer.
Paar tracks op die server zuigen echt gewoon maar het merendeel is top![]()
Dat zou een erg goed idee zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:53 schreef Danny het volgende:
is er al een track-bouw contestje hier op fok ?
Tot nu toe zijn ze met Trackmania niet zo moeilijk geweest. Ze hebben volgens mij zelfs de online mogelijkheid van de eerste demo draaien en die is een jaar of drie oud.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:33 schreef JumperJack het volgende:
is het eigenlijk zo dat je na de electronic sports cup niet meer online kunt?!? als da zo zou zijn zou ik da nie leuk vinden![]()
Haha mooi was dat, echt in de laatste seconde inderdaad. Het was die baan met een drietal loopings en dan via die rechter zijkant naar de finish.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:37 schreef -J-D- het volgende:
gvd in de laatste seconde verloren van Nite-Speed.
Ik weet niet hoe die baan heet, maar had een supertijd. Maar ja, knap gedaan hoor! Nooit opgeven!
Klinkt wel interessant. Het Scheivlak kun je iig mooi namaken met die kombochten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:28 schreef Miiso het volgende:
Ik ga me maar is bezighouden met het maken van tracks! lijkt me wel gaaf om dit te doen en dan je track op een server tegenkomen..
Ik zit voor mijn eerste track te denken om het circuit van zandvoort na te bouwen met enkele extreme loops en bochtenof blaat ik nu echt onzin
![]()
meer mensen met een toevoeging?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant. Het Scheivlak kun je iig mooi namaken met die kombochten.
Wordt die nog steeds gebruikt of is er een ander Fok! iets?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Jordy-B het volgende:
De huidige Hamachi server die gebruikt wordt is:
Network: trackmaniafok!
Pass : fok!
Maar dit kan van tijdelijke aard zijn (en als de admin van de server er niet zo blij mee is dat dit er staat, kan 'ie even 'n modje of mij aan de mouw trekken om deze post te laten verwijderen)
heb hem van de server gehaaldquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat een kutmap zeg.. loopt iedereen te kutten over dat die tube onmogelijk is.. ik haal de splitsing nog niet eens, deze dus:
[afbeelding]
Wel irritant dat je gelijk moet restarten zodra je op de kop ligt of op het gras zit, of is er een andere manier?
Soms kun je vanaf het gras weer op de baan komen, bij het begin van een komelement bijvoorbeeld. Moet je wel een beste aanloop nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:11 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat een kutmap zeg.. loopt iedereen te kutten over dat die tube onmogelijk is.. ik haal de splitsing nog niet eens, deze dus:
[afbeelding]
Wel irritant dat je gelijk moet restarten zodra je op de kop ligt of op het gras zit, of is er een andere manier?
ik zou zeggen mail me er een paar die je wel leuk vind, dan gooi ik ze er wel bijquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef ZigoSOS het volgende:
Vind in het algemeen de maps in de fok server sowieso niet heel leuk.
subtiel schopjequote:Op woensdag 8 februari 2006 13:29 schreef Dacide het volgende:
hoe gaat de puntentelling eigenlijk in zijn werk bij TM nations?
Ja, in die 7 minuten finished er telkens 1 iemand. Kuttrack. Dat is echt de ERGSTE van de fok server.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef dekkered het volgende:
SupaCup 004 moet er gewoon in blijven hij is mogelijk heb hem namelijk vandaag gehaald
lees de neukende handleiding.quote:
handleiding?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
lees de neukende handleiding.
Staat onder kopje 7.5.1.
je score wordt berekend uit je resultaat, de duur van de race, jouw ranking en de ranking van de mensen die aan de race hebben deelgenomen.
zal ik ook doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou zeggen mail me er een paar die je wel leuk vind, dan gooi ik ze er wel bij
eeee at hetnet.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |