Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
niet hierquote:Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
over de titelHooverphonic is een naam. die krijgt hoofdletter
![]()
Je hebt nieuw avatarquote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef SHERMAN het volgende:
Verkapt Jump en BC gaan daten topic.
* SHERMAN net dvd fikker gehaald.
Je hebt al je oude gerecycleerdquote:
Mijn vriendin.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef Marty26 het volgende:
tvp
en een fijne avond allemaal post![]()
En BC die avantar van jou is echt te druk![]()
http://herfkens.biz/uploader/files/1/Achtergrond%20AL.jpgquote:
Tsja ze is erg gewild naar het schijnt...quote:Op maandag 6 februari 2006 16:28 schreef Jump het volgende:
[..]
![]()
[..]
http://herfkens.biz/uploader/files/1/Achtergrond%20AL.jpg
Je vriendin staat wel veel op de images search van google![]()
Het is allesinds beter dan Jack Bauerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tsja ze is erg gewild naar het schijnt...
Hangt er vanaf waar het over gaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is allesinds beter dan Jack Bauer
Ik denk die heeft laptop gekocht.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef blrrrt het volgende:
M'n Acer AL1916Ws is binnen!
Doe blij voor me.
die zie je teveel en seizoen 1 was leuk van 24 maar daarna enkel zo hetzelfde...seizoen 1 was het iets nieuws enzo... maar twee en drie met moeite gekeken. en nu begin ik er absoluut niet meer aan... zo ongeloofwaardig en hetzelfde..quote:Op maandag 6 februari 2006 16:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is allesinds beter dan Jack Bauer
*blij is*quote:Op maandag 6 februari 2006 16:36 schreef blrrrt het volgende:
M'n Acer AL1916Ws is binnen!
Doe blij voor me.
welke?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef SHERMAN het volgende:
Verkapt Jump en BC gaan daten topic.
* SHERMAN net dvd fikker gehaald.
kan je niet wakker wordenquote:
Nah.. ik lag om half 1 ofzo in bed, werd ik om kwart over 1 wakker door een ontzettende herrie.. 't Was kort, maar ik zat weer rechtop in bedquote:
aaah ja dat zuigt ja onderbroken worden in je slaap.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah.. ik lag om half 1 ofzo in bed, werd ik om kwart over 1 wakker door een ontzettende herrie.. 't Was kort, maar ik zat weer rechtop in bed
hier deed de layout nie moeilijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
Lekkere link mschol
Je verneukt zo de layout, een [url ] ]bla[ /url] is beter
Normaal de dinsdag niet, maar er kwam een spreker uit Spanje, die bijne geen engels kon, 3u30 prater over QoSquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
Lange dagen op school?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Normaal de dinsdag niet, maar er kwam een spreker uit Spanje, die bijne geen engels kon, 3u30 prater over QoS
Morgen van 8u10 tot 17u50
Geef ze groot gelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:37 schreef Jump het volgende:
Tijdens pauze zijn er toch een 10 naar huis gegaan
Ik was beter gewoon naar huis gegaan voor die presentatie begon. Was ik om 14 uur thuis, en zat ik hier nu niet zo moequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef ze groot gelijk
* Sjowhan is wat zenuwachtig aan 't worden.. morgenmiddag gesprek
Komt hartstikke goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef ze groot gelijk
* Sjowhan is wat zenuwachtig aan 't worden.. morgenmiddag gesprek
Uhuh, en nu is 't zelfs zo dat ik donderdag ook een gesprek heb, maar 't gesprek van morgen mijn voorkeur geniet...quote:
1 2 3 4 5 6 7 | [ 22:36:55 ] ! Ou-Tannu verstopt jump [ 22:37:19 ] «jump» grasjas :+ [ 22:37:50 ] «Ou-Tannu» nee t gras is verzopen! [ 22:37:50 ] «Ou-Tannu» :+ [ 22:37:55 ] «jump» damn, typo :D [ 22:38:04 ] «Ou-Tannu» :") |
is leuk voor als je je pc snachts aanlaat staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef SHERMAN het volgende:
9 euro bij de Mediamarkt, kom hem gewoon niet laten liggen.
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/DSC00078_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
jij hebt echt plezier in je werkquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:21 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen![]()
Wooooei eindelijk midden van de week
ahahah nah valt wel mee hoor om eerlijk te zijn het is gewoon totaal uitdaginsloos enzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jij hebt echt plezier in je werk
succes dudequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat rond 12uur naar 't eerste sollicitatiegesprek
Succes.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dank
Dit gesprek is trouwens direct door mijn cv op monsterboard geregeld
en dat is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:30 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ahahah nah valt wel mee hoor om eerlijk te zijn het is gewoon totaal uitdaginsloos enzo.
maar goed nog maar 2,5week ongeveer en dan ga ik weer wat doen wat ik echt echt leuk vind
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef SHERMAN het volgende:
9 euro bij de Mediamarkt, kom hem gewoon niet laten liggen.
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/DSC00078_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
Nope, 3 verschillende versies, maar alleen met blauwe leds.quote:
De rotzakken!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nope, 3 verschillende versies, maar alleen met blauwe leds.
Ik ga verder als intercedent in de IT.quote:
Tsja, kan er ook niks aan doen.quote:
woei woeiquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef BlueCurl het volgende:
[[url=http://www.swager.net/fok/hooverphonic.gif]afbeelding][/url]
whoei de kaartjes zijn binnen
1 |
Ik weet het, ik ging al een tijdje een resizer maken voor haar andere forum, maar nog altijd niet van gekomequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:24 schreef SHERMAN het volgende:
Jump, kijk is wat Yvonne doet met jouw resizer.
Ja het is Yvonne van FOK!.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ging al een tijdje een resizer maken voor haar andere forum, maar nog altijd niet van gekome
* Sjowhan vind 't gewoon leuk, op 1 dag 't eerste en tweede gesprekquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:12 schreef mschol het volgende:
[..]
tis een schande...
enuh gefeli sjowhan
* mschol feest mee
Voor alles een eerste keerquote:
CTRL+Pquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef BlueCurl het volgende:
[[url=http://www.swager.net/fok/hooverphonic.gif]afbeelding][/url]
whoei de kaartjes zijn binnen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
even overnieuw
marty goes helpdescalistic
[afbeelding]
en marty, heb je de link naar die site nog?.
Met tijd er tussen hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:01 schreef BlueCurl het volgende:
sjowhan heeft er zin in mijn zijn 3 posts achter mekander
mogguh all!
zo me eens weer in het leven wagen na enkel naar kung fu te zijn gereden om te kijken en de rest me knie rust te geven..
dat niet, maar dat is 't laatste aangezien ik teveel instellingen/data dan kwijt ben.. die eerst backuppenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je al geprobeer windows opnieuw te installeren ?
hehe je kunt editen tot 24 uur na de postquote:
was dat niet 48 uur?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef BlueCurl het volgende:
whoei, terug uit het ziekenhuis. en gaat goe met knie-tje
[..]
hehe je kunt editen tot 24 uur na de post
6 jaarquote:
hoe wat waar?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef SHERMAN het volgende:
En precies waar ik bang voor was gebeurd, mijn 250 en 160 schijf worden niet volledig herkend, het gezeik gaat beginnen.
We lachen je toequote:
dat krijg je nals je maar 1 HD hebtm, heb je geen pci controller nodigquote:
bijna???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Patser hoeft niet meer, bijna altijd standaard op 't moederbord
Nee, echt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Patser hoeft niet meer, bijna altijd standaard op 't moederbord
Tsja, maar als je geen controller hebt, dan heb je wel een heel goedkoop ding in je kast zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
bijna???
wil nie lullig doen maar het wordt zo lastiug HD aanspreken als je geen controller onbaord hebt he
of een unattended inclusief de nodige driversquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, echt?
Laatste dingen installeren en dan image maken, ben ik af van dat gezeik.
En waar laat ik dan mijn programma's?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
of een unattended inclusief de nodige drivers
die kan ook in de unattended gepropt wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En waar laat ik dan mijn programma's?
je ver geet de url:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
die kan ook in de unattended gepropt worden
Google doet wonderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:35 schreef mschol het volgende:
[..]
je ver geet de url:
http://unattended.msfn.org
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:41 schreef SHERMAN het volgende:
Ach fuck it, hou het wel bij Ghost.
Paar muis klikken en klaar.
tss luie aapquote:
't maken ervan kost fucky tijd ja..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef Geqxon het volgende:
Als dat gezeik met images maken en unattended install
Ik heb ooit eens een nLite unattended install voor iemand gemaakt, en dat duurde langer dan Windows opnieuw te installeren
maar een unattended install is, aks het goed doet maar 1 keer veel werk daarna kan je alles zo updaten..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:41 schreef SHERMAN het volgende:
Ach fuck it, hou het wel bij Ghost.
Paar muis klikken en klaar.
maar bijvoorbeeld zoals ik het wil, zo universeel mogelijk, dan neemt het bergen met tijd inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't maken ervan kost fucky tijd ja..
Maar denk wel dat als alles automatisch verloopt, je toch minder tijd kwijt bent..
(denk toch dat er 20-25 programma's hier geinstalleerd moeten worden, dat kan je veel beter automatisch doen)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | projectvoorstel 2: MMS-Party video-wall projectvoorstel 3: Gedistribueerde verwerking via screensaver projectvoorstel 4: Streaming video projectvoorstel 5: led-bordjes projectvoorstel 6: atletiek website projectvoorstel 7: remote network control projectvoorstel 8: verkeeranalyse projectvoorstel 9: Achtervolgingsrobot projectvoorstel 10: De Queeste naar de Verloren Beiaard Melodie projectvoorstel 11: Flickr Mozaïek projectvoorstel 12: Het geanimeerde T-shirt. projectvoorstel 13: Geautomatiseerd cd rek projectvoorstel 14: Website Diabetes en Gezonde voeding projectvoorstel 15: 3D game in C# projectvoorstel 16: Mambo & co projectvoorstel 17: Controlpanel voor webserver projectvoorstel 18: Barcode systeem (prototype) projectvoorstel 19: photo manager projectvoorstel 20: server monitor projectvoorstel 21: Bediening van een USB-toestel over het internet projectvoorstel 22: Ringtone site projectvoorstel 23: online strategy / rpg game projectvoorstel 24: Online kiss & ride projectvoorstel 25: Surfcontrole projectvoorstel 26: Booten van netwerk (PE) projectvoorstel 27: GUI voor het configureren van routers en switches projectvoorstel 28: WI-Fi mapping projectvoorstel 29: Auto verkeerd geparkeerd of gestolen? projectvoorstel 30: 3D-walkthrough door de ICT-labo's projectvoorstel 31: 3D-animatie film: een dag als ICT-student projectvoorstel 32: Fietsen-website projectvoorstel 33: Medialab VRT |
3D game idd. Want webservers zijn er al zatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:01 schreef Jump het volgende:
[me=Jump] .....
Dat screensaver geval zie ik ook wel zitten, is nog uitdaging aan en best leerzaam qua netwerk dingen enzo. Die photo manager aangeduidt als derde keuze.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
3D game idd. Want webservers zijn er al zat
oe!! oe!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat screensaver geval zie ik ook wel zitten, is nog uitdaging aan en best leerzaam qua netwerk dingen enzo. Die photo manager aangeduidt als derde keuze.
3D game best wel moeilijk, maar we mogen vertrekken vanop een bestaande engine, als die al bestaat voor .net 2.0
Ja, die engine lijkt me nou juist het leukstquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat screensaver geval zie ik ook wel zitten, is nog uitdaging aan en best leerzaam qua netwerk dingen enzo. Die photo manager aangeduidt als derde keuze.
3D game best wel moeilijk, maar we mogen vertrekken vanop een bestaande engine, als die al bestaat voor .net 2.0
Ik ben al snel 3 uur bezig met zo'n unattende install, en met een normale install 2 uur. Aangezien ik Windows tot nu toe maar 1 keer opnieuw heb geinstalleerd was het voor mij onzin een UnIn te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't maken ervan kost fucky tijd ja..
Maar denk wel dat als alles automatisch verloopt, je toch minder tijd kwijt bent..
(denk toch dat er 20-25 programma's hier geinstalleerd moeten worden, dat kan je veel beter automatisch doen)
3D op het .net framework.. is dat niet rete traag. Ik heb het ook gedaan, maar dan echt in C++ want anders was het niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:46 schreef Jump het volgende:
[..]
morghequote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:28 schreef Marty26 het volgende:
mogguh mensen![]()
Zo ik zit ff bij me ouders doet me internet het temminste.
Nog leuke plannen hier?
Ik ga vanmiddag richting ede om te racen
wat ben je toch soms ook een prutserquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:34 schreef SHERMAN het volgende:
Lekker.
Net wat lopen spelen met fixmbr, fixboot en bootcfg maar het helpt allemaal niet.
Geef jij de oplossing is dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wat ben je toch soms ook een prutser
boot.ini aanpassenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:23 schreef SHERMAN het volgende:
En het werk weer.
Heb nu wel 3 keuzes bij het opstarten maar daar kijk ik nog wel naar.
Gewoon alles eruit slopenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef SHERMAN het volgende:
Dat had ik dus gedaan om het weer werkend te krijgen.
XP opnieuw geinstalleerd, en de bootini aangepast met de juiste paden, en dan morgne kijken welke ik er precies uit moest slopen en of ik nog meer moet aanpassen, nu te moe voor.
dank je..quote:
m'n eigen server hoef ik nie te onderhouden, ut draait alleamaal wellekkerquote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef SHERMAN het volgende:
Klinkt lekker.Veel succes.
Ik ga morgen zelf mijn pc afmaken dan, image maken, kast schoonmaken.
En als ik nog zin en tijd heb de server beetje onderhouden.
heb hier een server in een midi tower en die wordt niet te heet hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 07:22 schreef devzero het volgende:
Nonsens. Voor een server neem je gewoon een 2 of 4U kast en daar zitten al voldoende fans in.
en dan ook gelijk een kast waar die dingen inpassen...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef SHERMAN het volgende:
Regel jij even zo'n kast voor me dev?
Enkel het rack ook wel tof. handig voor stevig boekenrekquote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen wil je em vast niet in je kamer hebben, die dingen maken imho een tering lawaai
Ervaring mee?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Enkel het rack ook wel tof. handig voor stevig boekenrekOf voor je kleren in te leggen
Neequote:
heuj Sher en Msquote:Op zondag 12 februari 2006 13:20 schreef SHERMAN het volgende:
Middag Sjowhan, en jij natuurlijk ook MS.![]()
Da's snel geld cashen dusquote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef mschol het volgende:die pc die ik moest installeren was al zo'n beetje af, allen office + proofing tools erop
server wordt niet vandaag gedaan, en scrippie weet ik ook niet of ik daar zo;n zin in heb
was dat maar zo''n feest...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:38 schreef devzero het volgende:
Ah we mogen weer zwaaien![]()
lekker hoor, beetje office installeren op een verloren zondag en er dan ook geld voor krijgen
whehehehehe LOLquote:Op zondag 12 februari 2006 18:58 schreef SHERMAN het volgende:
Komt mijn pa net met een leuk verhaal thuis, op zijn werk vanmorgen deed ineens het netwerk het niet meer, niks deed het, zij bellen naar beheer toe, jongen kon vanaf thuis ook niks doen, is ie gekomen, blijkt de voeding van zo'n rack te zijn door gefikt.
ghost is ook niet een ramp, dat hoeft niet geinstallerd te worden, kan via diskette's...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:22 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN net Image heeft gemaakt met Norton Ghost...
Juist, 't vernueckt 't systeem zeg maarquote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
en groot gelijk ook, de norton serie is een smet op je computer...
Voor 't aanmaken van diskettes heb je wel ghost nodig, die geinstalleerd moet staan.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ghost is ook niet een ramp, dat hoeft niet geinstallerd te worden, kan via diskette's...
maar o.a. norton systemworks is bagger..
goed, en het jouwe?quote:Op maandag 13 februari 2006 08:42 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensenhoe was jullie weekend?
Ja lekker hoor weer race weekendje gehadquote:Op maandag 13 februari 2006 08:45 schreef Jump het volgende:
[..]
goed, en het jouwe?
Ik ben terug weg, straks naar school enzo
Nog geen punten gekregenquote:Op maandag 13 februari 2006 08:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor weer race weekendje gehad
Hoest op school tentamens en alles goed gegaan?
nog nieteens thuisquote:Op maandag 13 februari 2006 10:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Nog geen punten gekregen
* Jump zit nu te wachten op docent, voor verdere toelichting van project
Goed man!quote:Op maandag 13 februari 2006 08:42 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensenhoe was jullie weekend?
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef BlueCurl het volgende:
aargh. doet ze mega goede run in kwalificatie ronde met snowboarden (half pipe) gaat ze in de finale 2 keer op der gat... maar ik krijg nu zo zin om te gaan boarden
Zoiets heb ik ooit een keer zelf gemaakt, alleen via de paralelle poort. Helaas heb ik daar kortsluiting me gemaaktquote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goed man!
Heb het hele weekend mijn G15 zitten bewonderen
Leuke schermpjes gecreeerdvoor ingame monitoring
Zoals dit:
[afbeelding]
Geinig ding man die G15. Beetje jammer alleen dat er geen 2.0 usb poortjes opzitten ipv. 1.1
Hij werkte goed, alleen toen moest de kast een keer open, en maakte ergens iets kortsluiting... heb van asus wel een nieuw moederbord gekregen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
Die giem
Ik zou zoiets dan nooit doen, als ik weet wat eventueel de consequenties zijn
Ze zijn niet moeilijk gelukkig nee..quote:Op maandag 13 februari 2006 23:24 schreef Giem het volgende:
[..]
Hij werkte goed, alleen toen moest de kast een keer open, en maakte ergens iets kortsluiting... heb van asus wel een nieuw moederbord gekregen.![]()
een warme douche voor asus![]()
Dat is pas nepquote:Op maandag 13 februari 2006 17:00 schreef Giem het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ooit een keer zelf gemaakt, alleen via de paralelle poort. Helaas heb ik daar kortsluiting me gemaakt![]()
schermpje stuk, mobo stuk, voeding dood![]()
Private trackers?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:04 schreef Jump het volgende:
Ik ging slapen, maar nu is men torrent van 40 kB naar 300 kB/s gestegen. Ie gaat nu eens snel
Edit: maak er maar 450 kB/s van
Kom eensch babbelen op IRCquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Private trackers?
Ik had ooit een website URL, maar ben em kwijt
En msnquote:
Idem hierquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's kut, ook de webbased irc client?
Nu welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
Helaas heb ik jullie niet op de msn
BTw; waarmee kan je cue's editten zodat je alsnog de artist/track krijgt in $speler?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Uhuh
* Sjowhan heeft de cue maar ge-edit met notepad, scheen ook te werken
Nee, geen private hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Private trackers?
Ik had ooit een website URL, maar ben em kwijt
...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:22 schreef devzero het volgende:
DIG SC gaat met vlagen. Soms wordt er lekker geslowchat en af en toe heb je alleen maar zwaaiposts en mensen die vertellen dat ze naar de kapper gaan.
ROFLquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn pa net: ja leuk die paint uitleg van jouw maar dat werkt dus niet he? ( hij wilde een vlak een kleur geven)
ik: hoezo? Gewoon op het emmertje klikken en klaar.
hij: Emmertje?Ik dacht dat je emmetje als in een M zei.
ik:
Mja.. toen opeens weer 2 topics per dagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Fijn.
Verder is dit topique al een tijdje niet zo heeeel levendig. Het liep heel effe storm, toen dat ene sub forum opgeheven werdt.... (van de gadgets)
DE reden om goed te articulerenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn pa net: ja leuk die paint uitleg van jouw maar dat werkt dus niet he? ( hij wilde een vlak een kleur geven)
ik:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef SHERMAN het volgende:
ik:
Btw, ik ga donderdag naar de kapperquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:22 schreef devzero het volgende:
DIG SC gaat met vlagen. Soms wordt er lekker geslowchat en af en toe heb je alleen maar zwaaiposts en mensen die vertellen dat ze naar de kapper gaan.
Hahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef SHERMAN het volgende:
ik:
Google wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Btw, ik ga donderdag naar de kapper
Hehe, just joking, alhoewel ik wel echt naar de kapper ga dan
Maar goed, waar is de slowchat anders goed voor? Lekker off topic posten lijkt me
(Want het is niet zo dat ik iets over Hooverphonic kan vertellen ofzo)
[..]
Hahahaha![]()
quote:
Hij is geboren in Frankrijk en woonde daar tot zijn 17de, met zulke dingen komt er dus snel een opmerking als "die allochtonen ook weer..." "import nederlander" "afgekeurde fransman"quote:
SC is alleen maar offtopic postenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Maar goed, waar is de slowchat anders goed voor? Lekker off topic posten lijkt me
Hooverphonic? Waar?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
SC is alleen maar offtopic postenAlleen is er een verschil tussen monoloog en dialoog. Met alleen maar monologen valt het snel stil omdat je dan alleen maar een hele kleine vaste ploeg overhoudt. De mensen van het gadget forum zijn alweer weg. Of dat nou een gemis is ...
![]()
En je mag best over Hooverphonic vertellen hoor, als het maar meer is dan de gemiddelde post in "wat draai je nu"![]()
21 aprilquote:
Hehe, precies. Ik wil ook trouwens best wat over de Hooverphonics vertellen hoor. Maar ik weet er alleen niets vanaf. Maar goed, ik luister nu action radioquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
SC is alleen maar offtopic postenAlleen is er een verschil tussen monoloog en dialoog. Met alleen maar monologen valt het snel stil omdat je dan alleen maar een hele kleine vaste ploeg overhoudt. De mensen van het gadget forum zijn alweer weg. Of dat nou een gemis is ...
![]()
En je mag best over Hooverphonic vertellen hoor, als het maar meer is dan de gemiddelde post in "wat draai je nu"![]()
quote:
Nog nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Goedemorgen Sjowhan!
Weer lekker aan de bak?
Ik wel!!
Uiterst content.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:32 schreef Marty26 het volgende:
Goeie morgen mensen van het goede leven
hoest hier?
En daarna naar 2de lijns?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uiterst content.
Met u?Nee, gaat zijn gangetje hè...
Hopelijk is dit de laatste week helpdesk
Nee, ik wisselde dat 1e en 2e lijns al af met mijn collega.quote:
zo, dus jij gaat proggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, ik wisselde dat 1e en 2e lijns al af met mijn collega.
Nu een compleet andere functie.
Technisch Applicatie Beheer
Installaties bouwen
Nee, pc's worden kant en klaar aangeleverd door de leverancierquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zo, dus jij gaat proggen
Of is 't pc's in mekaar zetten![]()
Ikben labo multimedia beuquote:
oh zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, pc's worden kant en klaar aangeleverd door de leverancier
Maar unattended install's bouwen, applicaties porten, snapshots maken, scriptjes schrijven etc.
lekker met dit weer hequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:29 schreef kevtranslate het volgende:
[..]
ales goed![]()
ik moet strax kranten lopee![]()
had dan ookniet gegaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Ikben labo multimedia beu
Stomme geluidsbewerking
Over paar minuutjes middagnpauze
en toen scheen de zonquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef kevtranslate het volgende:
[..]
klote weer![]()
ik gooi ales gewoon in de sloot
Ooh, nu datacommunicatiequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
had dan ookniet gegaan
straks datacommunicatie
Geluidsbewerking is saai. Beeldverwerking vond ik altijd wel leuk, paar filtertjes over een plaatje, kenmerken extracten,patroon herkening ed en dan iets nuttigs er mee doenquote:
Het regent zeker in nederlandquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef SHERMAN het volgende:
BAGGER DAG!
oh, lastigquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef SHERMAN het volgende:
Alles tegen vandaag, en een berg stomme fouten gemaakt dat wil je niet weten.
Het was zelfs zo erg dat ik me vandaag afvroeg bij praktijk waarom de harddisk in de pc die ik net had gebouwd het niet deed, molex niet aangesloten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh, lastig
Morgen weer een dag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |