kun je met 1 niet reddenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:12 schreef 2609 het volgende:
bom dr op dan
dan maar met meerderequote:
TS heeft gelijk, het zit allemaal tussen de oren... Zonder geloof was de wereld een stuk beterquote:Op maandag 6 februari 2006 14:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als je gaat turven hoe vaak het belangrijke wereldnieuws over geloof gaat, dan kom je denk ik op een procent of 15.
Veel te veel. Dat iedereen gewoon zijn of haar god idoleert, maar de rest er mooi buiten laat, dan ontstonden al deze problemen niet en hoefde ik dat gezeik om mensen die toch niet bestaan niet aan te horen.
In feite is het gewoon gruwelijk.... Mensen die elkaar uitmoorden om denkbeeldige "goden" .
Zonder extremisten was de wereld een stuk beter. Domheid is de grootste ziekte van de wereld. En helaas worden die mensen daar stelselmatig dom gehouden.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:23 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
TS heeft gelijk, het zit allemaal tussen de oren... Zonder geloof was de wereld een stuk beter
Inderdaad, de andere keuze is om wereldvreemd te zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Rekkie het volgende:
Toch trek je het zelf aan.....
Ik heb er tot nu toe 1 keer iets van gezien op tv omdat ik er zelf voor heb gekozen om het nieuws te kijken.
Wat heeft dat nu te maken met wereldvreemd?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, de andere keuze is om wereldvreemd te zijn.
Misschien met geen nieuws kijken?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu te maken met wereldvreemd?
Hetzelfde geld voor mensen zoals Bono met hun Peace gezeik etc.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:23 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
TS heeft gelijk, het zit allemaal tussen de oren... Zonder geloof was de wereld een stuk beter
Als jij sinds het begin van dit gedoe nog maar 1 keer naar het journaal heb gekeken, kun je niet zeggen dat het wereldwijs is.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu te maken met wereldvreemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |