Voorbeeldenquote:De cyberpunk / cybergothic stijl
Deze stijl valt op door het veelvuldige gebruik van de materialen lak, pvc en / of rubber.
Ook gekleurde en gewatteerde stoffen, netpanty's en netshirt zie je veel.
De kleding is vaak strak en kort, futuristisch, stoer en verleidelijk.
Zwart komt veel voor maar ook diverse (neon)kleuren.
Schoenen zijn vaak versiert met grote gespen en ook hoge platformschoenen worden veel gedragen.
De make-up die gedragen wordt kan varieren van felle kleuren tot zwart, of helemaal niet.
Iets wat je vaak tegenkomt binnen deze stijl zijn de gekleurde haarextensions.
Als sieraden wordt vaak gebruik gemaakt van chokers met spikes in leer / metaal of in neonkleuren.
heb jij dat plaatje onder ctrl-v zitten ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
En wat is dit voor soort gothic dan?
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
De zitzak-gothicquote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Aderverkalking gothic. Je lichaam vermoordt zichzelf, ook wel luie gothics genoemd.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Bureaublad-achtergrond.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Laton het volgende:
[..]
heb jij dat plaatje onder ctrl-v zitten ofzo
Er worden alleen maar Gothics gepost, dit is een discussie topic over de afkookselen van de gothic scenequote:Dit is geen topic over gothics in het bijzonder maar wel een topic over de verschillende stijlen ervan
Wat is het dat je anders maakt dan de normale gothic? Om het zo maar eens te zeggen, behalve uiterlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef JanaX het volgende:
Cyber gothic, iets waar ik eigenlijk ook onder valvoor mij is niks meer dan muziek en een levensstijl
en nee ik drink geen bloed -_- en ja heb goeie jeugd gehad mwuah!
En wat vind je daar nou zelf van?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef JanaX het volgende:
Cyber gothic, iets waar ik eigenlijk ook onder valvoor mij is niks meer dan muziek en een levensstijl
andere smaak muziek, andere meer futurische smaak qua kleding. gewoon gothic is meestal met jurken en zwart, cyber is vooral veel velle kleuren en korte rokjesquote:Op maandag 6 februari 2006 13:29 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Wat is het dat je anders maakt dan de normale gothic? Om het zo maar eens te zeggen, behalve uiterlijk.
waarom wil je graag bij een minderheid horen?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef JanaX het volgende:
Dit is omdat goths nooit oud worden.... gelukkig maarquote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef steve2003 het volgende:
[..]
heb ook nog nooit een oude Goth gezien...
of je probeert er gewoon eens wat anders van te maken dan de gemiddelde eenheidsworst..verkeerde mensen..kortzichtig nare figuren als jij,. nee daar zit de wereld op te wachten.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef steve2003 het volgende:
[..]
waarom wil je graag bij een minderheid horen?
volgens mij zijn dit soort dingen gwoon het resultaat van moeilijke pubers die met de verkeerde mensen in aanrking komen, en dat overnemen... heb ook nog nooit een oude Goth gezien...
Gothics, punks, etc. zijn de ergste meelopers van allemaal...
Maar draag je zelf ook rokjes enzo dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:35 schreef JanaX het volgende:
[..]
andere smaak muziek, andere meer futurische smaak qua kleding. gewoon gothic is meestal met jurken en zwart, cyber is vooral veel velle kleuren en korte rokjes![]()
![]()
Plaats jezelf in een hokje!quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef JanaX het volgende:
Lees de OPquote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef MetalMessiah het volgende:
Wat is nou specifiek Cyber? Gewoon omdat ze een e-mailadres hebben of zo?
omdat ik me er thuis voel. en mensen met dezeflde smaak en mensen die verder kijken dan de meeste doen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef steve2003 het volgende:
[..]
waarom wil je graag bij een minderheid horen?
volgens mij zijn dit soort dingen gwoon het resultaat van moeilijke pubers die met de verkeerde mensen in aanrking komen, en dat overnemen... heb ook nog nooit een oude Goth gezien...
Gothics, punks, etc. zijn de ergste meelopers van allemaal...
helemaal niksquote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar draag je zelf ook rokjes enzo dan?
Kweet niet of je die vent toen hebt gezien bij de Iq-test, wat heeft cybergoth te maken met travestie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
Maar hoe kleed je je dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef JanaX het volgende:
[..]
omdat ik me er thuis voel. en mensen met dezeflde smaak en mensen die verder kijken dan de meeste doen.
en nee dit is niet het resultaat van een moeilijke jeugd, verre van ben altijd gelukkgig geweest,
en verkeerde vrienden? kheb nog nooit zulke goede en lieve vrienden gehad dan nu
en nog nooit oude goths gezien? ken er anders genoeg.
waarom denk je dat ik zeg "eingelijk"quote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Plaats jezelf in een hokje! [afbeelding]
Cyberquote:Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar hoe kleed je je dan?
Valt het niet onder de Fairy goth stijl, of de spice goth stijl?
Maar om ff terug te komen op je lifestyle, ga je ook gewoon naar school/werk als cybergoth dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef JanaX het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zeg "eingelijk"
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef crackhead het volgende:
Hoe haal je een gothic uit de boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
underground forever baby
dat bedoel ik dus....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef JanaX het volgende:
[..]
omdat ik me er thuis voel. en mensen met dezeflde smaak en mensen die verder kijken dan de meeste doen.
en nee dit is niet het resultaat van een moeilijke jeugd, verre van ben altijd gelukkgig geweest,
en verkeerde vrienden? kheb nog nooit zulke goede en lieve vrienden gehad dan nu
fascist.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:46 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus....
daarnaast, het zal mischien wel eenheidsworst zijn volgesn vele wat ik hier loop te verkondigen... maar negers in een dorpje in afrika kleden zich tog ook niet zo? Gothics moet elkaar "aansteken"/beinvloeden, en alleen daarom vind ik het al belachelijk... he tis een soort tekortkoming van jezelf, je kunt niet bij de grote groep horen, dus ga je je maar afzetten, alsof je te goed bent voor de normale mens ofzo...
sukkels![]()
![]()
mwuah valt mee, niet echt. meestal industrial achtige broeken (merk SDL als dat je wat zegt)quote:Op maandag 6 februari 2006 13:41 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar om ff terug te komen op je lifestyle, ga je ook gewoon naar school/werk als cybergoth dan?
zo ja, hoe reageert men hierop?
Bij de stadsreiniging zijn ze wel wat gewend... hahahquote:Op maandag 6 februari 2006 13:49 schreef JanaX het volgende:
[..]
mwuah valt mee, niet echt. meestal industrial achtige broeken (merk SDL als dat je wat zegt)
meeste zien me gewoon als naziomdat ik opgeschoren haar heb lol..
kom gergeld met geel of groene dreads op mn werk aanzetten, meeste kijken in het begin wel even raar maar verder nooit echt rare reacties gehad hier
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef crackhead het volgende:
Hoe haal je een gothic uit de boom?Ik lachte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:51 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Bij de stadsreiniging zijn ze wel wat gewend... hahah
Ik ken de persoon in kwestie, hele aardige gastquote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd ik vroeg me dat ook al af na die IQ test... dank je voor dit topic
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef steve2003 het volgende:
post anders ff een foto van jezelf...
maar wat ik me afvraag.... zijn alle manlijke cybergoths gay? of kleden ze zich alleen zo?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef JanaX het volgende:
[..]
[..]
Ik ken de persoon in kwestie, hele aardige gast
Sta je open voor nieuwe ervaringen dan....?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wat ik me afvraag.... zijn alle manlijke cybergoths gay? of kleden ze zich alleen zo?
nee ik val 100% op vrouwenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wat ik me afvraag.... zijn alle manlijke cybergoths gay? of kleden ze zich alleen zo?
Zoals in jouw avator, hahahaquote:Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Sta je open voor nieuwe ervaringen dan....?![]()
Maar zijn IQ kwam niet boven die van Kelly vorig jaar, heb je een foto van die gast ter illustratiequote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef JanaX het volgende:
[..]
[..]
Ik ken de persoon in kwestie, hele aardige gast
sufheid?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat is eigenlijk de overkoepelende factor waarom ze allemaal in de categorie 'gothics' vallen?
tis goed met je.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ik bedoelde een foto van jou
we wachten....
Ze zien er uit als een lijk. Witte huid, zwarte ogen/mond en veel zwart in het algemeen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat is eigenlijk de overkoepelende factor waarom ze allemaal in de categorie 'gothics' vallen?
levensstijl, in principe enige verschil blijft stijl van kleding en muziek smaak, overkoepellende faktor is denk ik dat het ongeveer uit dezelfde richting komt qua muziek geschiedenis. en levenstijl uiteraard.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef Isabeau het volgende:
nee, en daar begin ik ook niet aan omdat ik weet hoe gemiddelt fokker met dat soort dingen omgaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:08 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar zijn IQ kwam niet boven die van Kelly vorig jaar, heb je een foto van die gast ter illustratie
Het "afwijkende uiterlijk"?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |