ja dat was idd super vaag, maar wel heel er freaky, misschien wel het beste stukje uit heel die film.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef buzzer het volgende:
ik snapte alleen geen fuck van het einde...
Uitproberen ?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
lijkt me ook best eng om die film in je eentje in een bos te bekijken.
Dat is nou juist het mooie eraan, daarom trapten zoveel mensen erin. Op die website leek het allemaal zó echt dat veel mensen dachten dat het echt was. Dat ging van mond-op-mond en zo moest iedereen hem dus zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef koen_pijl het volgende:
Maar is dat verhaal over Rustin Parr op de site wel waar? Je ziet namelijk allemaal kranten berichten enzo.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef SwiffMeister het volgende:
Dan denk je, ik ga die film kijken, want hij is heel bekend, en heb hem nog nooit gezien. Blijkt het zon takke film te zijn, zonder inhoud. Na 5 minuten weet je al hoe het gaat eindigen enzo. En waarom is die film in gods naam voor 16+ :S ?
Weer anderhalf uur van mun leven weggegooid...
dat is zijn eigen project gefilmd in de biesbosch.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:59 schreef 2609 het volgende:
het heet blair witch project hoor niet dat wat jij dr van maakt
Juist dat was de drijvende kracht achter de hype.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Ik had zaterdagavond precies hetzelfde. Kon niet uit omdat ik ziek was, dus besloot deze film eens aan te zetten. Scheen nogal horror te zijn...
Heb de hele film me zitten te verbazen over deze goedkope film, want wat was het budget ? 3 acteurs, 2 camera's en een pakje peuken ???
Echt te slecht en dat einde....
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
wat was het budget ? 3 acteurs, 2 camera's en een pakje peuken ???
Zeg ik ook niet. Maar dit was dramatisch slecht te noemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Wriker het volgende:
[..]
Ja.
Een klein budget hoeft nog geen slechte film te betekenen. Ik noem een Mad Max, The Cube...
zo slecht vond ik hem niet hoor. ok achteraf misschien als je weet dat het allemaal nep is en het is soms ook wel heel erg crapy gefilmd, maar de sfeer in en rondom de film is gewoon briljantquote:Op maandag 6 februari 2006 14:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Maar dit was dramatisch slecht te noemen.
Iddquote:Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef buzzer het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet?quote:
[Huillie mode] Wel in een spoiler tag!!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je het me wel even uitleggen.
Ik denk dat zelfs het kijken van Bambi nog eng is wanneer je in je eentje in het bos zit.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk je? ik doe toch elk jaar een overlevingstocht en dan ben ik heulemoal alleen. denk dat bambi eerder een ongegeneerd huilen uitlokt.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het kijken van Bambi nog eng is wanneer je in je eentje in het bos zit.
Als je goed oplette bij de 6th sense kon je het einde ook al raden. Dat was zeker ook een baggerfilmquote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef Wojworshebn het volgende:
Zie je nou wel dat je het eind al kon raden.
Echt de grootste baggerfilm ooit!
filmfestival op terschelling paar jaar geleden ...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
Voorspelbaar as fuck en een verzameling kut-acteursquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:48 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Als je goed oplette bij de 6th sense kon je het einde ook al raden. Dat was zeker ook een baggerfilm![]()
klopt .. de cast heeft geen/weinig eten gekregen tijdens het rondlopen door het bos .. wisten ook niet waarneer ze lastig gevallen zouden worden .. en hoequote:Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
wat was het budget ? 3 acteurs, 2 camera's en een pakje peuken ???
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:11 schreef SwiffMeister het volgende:
het einde:dank je, het kwartje is gevallen. ik heb het beginstuk gemist, maar het is duidelijk nu..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
het einde:dus het is waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:14 schreef Koenholio het volgende:psssst, johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat was idd een baggerfilm... Als die gast met zun vrouw aan tafel zit, dan voel je al aan, hoe het zit...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:48 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Als je goed oplette bij de 6th sense kon je het einde ook al raden. Dat was zeker ook een baggerfilm![]()
Heel veel van dat gegil van dat wijf is dan ook echt. Ze werden echt in het bos gedumpt en bang gemaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef coz het volgende:
[..]
klopt .. de cast heeft geen/weinig eten gekregen tijdens het rondlopen door het bos .. wisten ook niet waarneer ze lastig gevallen zouden worden .. en hoe![]()
![]()
Nadat ik die kop van haar had gezien, wou ik haar heeeeeel veeeeeel pijn doen......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Wriker het volgende:
[..]
Heel veel van dat gegil van dat wijf is dan ook echt. Ze werden echt in het bos gedumpt en bang gemaakt.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef Wriker het volgende:
een film die 70.000 euro kost en meer dan 240 miljoen opbrengt
Ze zat later ook in die serie van Spielberg, hoe heet 't ook alweer.... oh ja, Taken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:05 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Nadat ik die kop van haar had gezien, wou ik haar heeeeeel veeeeeel pijn doen......
Het budget was zelfs nog lager dan ik dacht. Hij staat dan ook bovenaan de lijst:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef Wriker het volgende:
The Adventure of Pluto Nash (2002)
cost: $100m
earnings: $4.4m
loss: 96%
http://www.crikey.com.au/articles/2003/01/13-movielist.htmlquote:
dankjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:22 schreef Wriker het volgende:
[..]
http://www.crikey.com.au/articles/2003/01/13-movielist.html
The Lord of the Rings trilogy has now grossed more than $2.78 billion - obviously making it the highest grossing trilogy ever.
het einde:Het kwartje is hier eindelijk gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:06 schreef Nuna het volgende:
Je had beter 1,5 uur in je Engels kunnen steken
het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CorrectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:30 schreef PDOA het volgende:
En het is allemaal echt gebeurd he? Dat maakt het extra bizar!
Weinig mensen wisten toen meteen dat hij zelf ook een 'geest' was. Natuurlijk heb je op het einde zo'n "ohja!" gevoel. Maarja.. met hindsight kun je zo over alles achteraf wel zeggen dat je dat 'aan zag komen'. Feit blijft dat de meeste bezoekers verrast waren (ik ook) door de nieuwe wending en ik (en velen met mij) het een originele wending + goede film vonden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:22 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
ja dat was idd een baggerfilm... Als die gast met zun vrouw aan tafel zit, dan voel je al aan, hoe het zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef Krln het volgende:Dat interpreteer je dan mooi fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat toch juist om die Blair Witch die zgn. in dat huis woonde.
ik redeneer net van , het gaat om een zogezegd echt gebeurd verhaal. vind ik een legende toch al minder echt en eng dat iets wat wel echt kan gebeuren. snappie. ik dacht ook wel aan jullie uitleg, maar die leek me zo te horror achtig, ik wilde net iets cools. maar goed, da is mijn conclusie dat de film nog meer zuigt. ik beredeneer films te veel door denk ik. mijn eerste opmerkingbij de matrix was ook '"Neo haha....leuk anagram van the One"wiehaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef Wriker het volgende:
[..]
Dat interpreteer je dan mooi fout.![]()
Het gaat toch juist om die Blair Witch die zgn. wat je dus zelf zegt in dat huis woonde.
Hoezo slecht dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Maar dit was dramatisch slecht te noemen.
In deel 2 leggen ze het ook niet uit, dat is helemaal lastigquote:Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef buzzer het volgende:
Dan zal ik die eens op gaan nemen, dan heb ik teminste wat te kijken als ik zo zat als een pinneke terug kom van een avond carnaval.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Urquhart het volgende:
Aanstaande zaterdag: Blair Witch Project 2 op RTL 7 om 22:55 uur.
Dat welquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:05 schreef deliberator het volgende:
Vind het wel een vermakelijke film
Is dat niet met die orgie filmpjes?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Urquhart het volgende:
Blair Witch 2 is weer zo afgezaagd, niemand gelooft er meer in, en de film slaat eigenlijk helemaal nergens meer op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Urquhart het volgende:
net of deel 1 ergens op sloeg...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef JosvG het volgende:
[..]
Blair Witch 2 is weer zo afgezaagd, niemand gelooft er meer in, en de film slaat eigenlijk helemaal nergens meer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |